Indien je graag meer info wenst over definitieve ontharing met flitstechniek:
www.freewebs.com/definitieve-ontharing
Deze maand loopt er nog een actie (ongeveer 45% korting voor 6 behandelingen)
Verkies je epileren en het Epilar-system,
meer info: www.freewebs.com/epilar
definitieve ontharing plasmalite en epilar
Moderator: Moderators
Helaas!
Over Epilar:
---------------------------------------
Marte
Moderator
Gezien de vrij kostelijke prijs is dat toch nog vrij duur. Zeker indien je lange tijd door moet gaan met de behandelingen om resultaat te zien, waardoor de kostprijs nog veel duurder wordt dan uberhaupt laser, IPl of andere methoden, hetgeen volgens mij toch als verkooptruc wordt gebruikt, de zogenaamd lage kostprijs van deze methode.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze methode een serieuze afknapper vind. Zowel financieel als qua resultaat. Helaas...
--------------------------
Hier het hele verhaal:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread. ... f0&t=10638
Over Epilar:
---------------------------------------
Marte
Moderator
Gezien de vrij kostelijke prijs is dat toch nog vrij duur. Zeker indien je lange tijd door moet gaan met de behandelingen om resultaat te zien, waardoor de kostprijs nog veel duurder wordt dan uberhaupt laser, IPl of andere methoden, hetgeen volgens mij toch als verkooptruc wordt gebruikt, de zogenaamd lage kostprijs van deze methode.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze methode een serieuze afknapper vind. Zowel financieel als qua resultaat. Helaas...
--------------------------
Hier het hele verhaal:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread. ... f0&t=10638
Epilar
Inderdaad Epilar kost in een instituut minder per beurt dan een andere behandeling (ILP, VPL, FPL, Laser) en er zijn meer behandelingen nodig maar deze laatste methodes zijn wel gelimiteerd: zij pakken enkel haartjes met pigment aan en niet de blonde, grijze of witte. Een ander voordeel van Epilar is dat de haartjes geëpileerd worden en niet afgeschoren wat in het aangezicht toch aangenamer kan zijn... De kans op verbleking van de iets bruinere huid is er niet bij Epilar!
Dit zijn allemaal punten die, afhankelijk van de te behandelende zone, dienen afgewogen te worden alvorens een beslissing te nemen over de methode van definitieve ontharing!
Dit zijn allemaal punten die, afhankelijk van de te behandelende zone, dienen afgewogen te worden alvorens een beslissing te nemen over de methode van definitieve ontharing!
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Een minimale hoeveelheid info op een gratis gehoste "zakelijke" site over een crèmetje dat haren permanent zou moeten verwijderen. Ja ja... Hoe krijg je dat spul in je haarzakjes dan? Trap er maar niet in.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.