Ik zoek oorbellen wat met magneetjes aan de oren bevestigd worden.
Liefst zoek ik ze in een gewoon wit steentje zoals diamand/briljant.
Weet iemand waar ze ik (online) kan bestellen?
Gezien het topic hier op het forum kan ik (jammergenoeg ) wegens omstandigheden geen gaatjes laten prikken en zou toch graag oorbellen willen die uiterst klein zijn
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Ik heb ze weleens ergens gezien, maar die waren bedoeld als alternatief voor een neus piercing. Dus ik neem aan dat oorbellen ook mogelijk moet zijn. Het waren kleine zwarte rondjes, met een magneet eraan. Zou ook als oorbel bruikbaar zijn. Ik heb ze ook gehad, werkte redelijk bij de neus, maar beviel me niet. Nooit bij mijn oren geprobeerd omdat ik gaatjes heb......
Wij in Groningen hebben daarvoor het Oortje waar je clibs kunt kopen waar je elke andere oorbel aan kunt hangen.
De kleinsten kun je net zien, en lijken op een gewoon knopjes.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
als het niet lukt in Oostende stuur dan even een PB tje. Ik kom regelmatig op de TenT in Eindhoven. Als jij daar ook komt wel dan is de mogelijkheid er om daar te kijken of je dat wat lijkt en anders per post of zo.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
als je ze lang inhoudt moet je ze af en toe een beetje verplaatsen, je oorlellen gaan pijn doen door de druk, zijn best stevige magneetjes. Overigens heb je met clips hetzelfde probleem.