Een verhaal uit de Flair: Ik betrapte mijn vader in minirok

Algemeen

Moderator: Moderators

Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

verhaal in flair

Bericht door Dollie »

Ik heb dat verhaal ook gelezen , die Flair was wel al enige weken oud , maar heb de dochter gemaild [ via Flair] dat er met haar vader weinig mis is , alleen is hij een ontzettende stommeling dat hij de achterdeur open laat staan als hij een minirokje en netkousen gaat aantrekken. En daarbij ook nog de radio hard aangezet had , meen ik me te herinneren. :cry:
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

correctie

de deur was gesloten maar dochterlief had een sleutel die ze zelden gebruikte, alleen nu wel ;)
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

achterdeur

Bericht door Dollie »

Dat was me ontgaan, het is dan geen stommeling maar een sloddervos,
en slordigheid kun je je niet veroorloven als je je hobbie geheim wilt houden . Dus toch een stommeling.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Heb net het stukje gelezen , kan mij heel goed indenken in wat voor'n stroomversnelling aan emoties de dochter beland is. Haar stoere vader, goede baan op directie niveau en dan 'dit', in haar ogen zelfs ziekelijk. Lijkt mij een primaire reactie, verwacht wanneer zij wat meer hierover gaat lezen het wel zal kunnen plaatsen. Als partner 'van' heb je min of meer dezelfde gevoelens, wanneer je onverwachts je man zo aantreft, zoals in mijn situatie. Je hele man-(vader)beeld valt in duigen, niets is meer wat het lijkt. Ik hoop voor die dochter dat ze haar vader niet zal afwijzen door deze onverwachte ontdekking.
groet elsa
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Oké ik kan me bewust wel begrijpen van de 1e reactie. Maar het verhaal is later verteld/geschreven...toch?. Dan zou je wat dingen genuanceerder kunnen beschrijven. Niet dan? Dat haar vader verkleed is gewoon een onschuldige daad.

De boze buitenwereld heeft echt verschrikkelijke dingen in petto. Zo mag Loes zo blij wezen dat haar vader niet Josef Fritzl is. Kijk wat Josef deed, dat is pas ziekelijk (op zijn zacht's gezegd).
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

pinkslipper schreef:De boze buitenwereld heeft echt verschrikkelijke dingen in petto. Zo mag Loes zo blij wezen dat haar vader niet Josef Fritzl is. Kijk wat Josef deed, dat is pas ziekelijk (op zijn zacht's gezegd).
wat een vergelijking zeg! en dat maakt alles dus volgens jou minder erg?

maar goed, Loes weet in ieder geval wel dat ze *leeft*
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

kiki schreef: wat een vergelijking zeg! en dat maakt alles dus volgens jou minder erg?
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

en geloven jullie dit allemaal? zulke hoerige kleren etc? een kast tv die dat allemaal in huis heeft? inclusief hoge hakken in een schoenmaat die goed past? het verhaal is gewoon opgesmukt om het smeuiiger te maken voor de lezeressen. extra viezig tv gehalte.

erg voor Loes dat ze op zo'n manier er achter moet komen dat ze *leeft*
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Ik vraag mij af of een groot deel van het verhaal niet verzonnen is, inclusief de reactie van de dochter.
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

anjatheefee schreef:Ik vraag mij af of een groot deel van het verhaal niet verzonnen is, inclusief de reactie van de dochter.
natuurlijk, anders verkoopt dat blaadje voor geen meter.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
valeriecd
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 9:19

Bericht door valeriecd »

Eigenlijk zou elke vader of man een rok of minirok of een jurk moeten dragen{af en toe}dan word hier niet zo moeilijk over gedaan.Die dochter is natuuurlijk ook wel erg kortzichtig,ze weet niets van wat er speelt in de wereld.Als je sommige onderzoekjes leest en je leest dan dat één op de 1000 mannen travestiet is is de kans aanwezig dat je vader of je broer dat ook is of je opa,laat die man dan gewoon hij doet hier niemand kwaad mee.Leven en laten leven.Als je dingen van mensen accepteerd accepteren mensen dingen van jou.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Bijna elke man kikt op lingerie of sexy kledij zoals un mini......voor wie trekken de vrouwen deze spullen wel niet aan......voor de mannen toch, of niet dan......die vinden deze kledij toch reuze spannend......tis toch gewoon normaal, dat hun dan ook weleens deze kleren gaan uitproberen.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie