Mogen Mila en Patricia terugkomen?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gesloten

wat vindt jij?

ja
7
21%
nee
27
79%
HAHA LOL (ja dus)
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 34

troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

de waarheid ligt voor mijn gevoel ergens in het midden.

Dat *het gedoe* begonnen is met de bans die Lisa destijds heeft uitgedeeld ben ik met Sticky eens. Dat de postjes die ontstonden als gevolg van die ban meerdere malen over de schreef gingen dat klopt ook.
Ik vind het wel belangrijk de aandacht te hebben voor de oorzaak van de uit de hand gelopen flames.

Lisa schreef als mod mee in de discussies, en dat Mila af en toe ongezouten haar mening gaf weten we ook. Die mening was in het begin nooit aanvallend of opzettelijk beledigend maar gewoon een mening. Lisa en een aantal andere leden op travestie.org besloten toen bewust en onbewust een soort heksenjacht te openen richting Mila. Eerst werden er een aantal postjes geplaatst die DOELBEWUST als aanval en nergens anders voor bedoeld waren door ene SPIEGEL. Dat gedrag van spiegel werd TOEGESTAAN met als REDEN: dat Mila daar maar tegen moest kunnen, maw. Mila werd vogelvrij verklaard. Korte tijd daarop begon Lisa als MODERATOR persoonlijke aanvallen richting Mila en toen ze het niet kon winnen besloot ze Mila een ban te geven, en Patricia en mij erbij.

Nu is er heel veel gebeurd, en mijn gedrag was zo nu en dan net zo goed kinderachtig. Ik moet bekennen dat ik soms ook wel eens iets te pittig eigen frustraties via dit forum van me afgeschreven heb... wat Frederique virtueel braken noemt.

Maar ik was 1,5 jaar geleden ook nieuw op dit forum, en destijds waren de discussies ook pittig... een aantal keer ben ik ook pittig toegesproken, ook door Mila. Dat zette me meestal dan juist wel aan het denken over mezelf. Ik heb juist het meest geleerd van de felle discussies en conflicten omdat door die tegenstellingen, de verschillende manieren van ervaren juist beter naar voren kwamen en duidelijker werden.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

wat betekent dit nu voor de gehele discussie?
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Joyy schreef:wat betekent dit nu voor de gehele discussie?
Nou dat Lisa dus ook een ban hoort te krijgen, dat zou tenminste eerlijk zijn, maar naar mijn mening kun je beter de ban van Mila en Patricia terugdraaien..:)

Want pas dan kunnen de gekwelde *wezens* (quote Melina) rust vinden, en hoeven ze niet meer op het forum te spoken omdat Lisa de piraat het schip op de klippen heeft doen varen met verhalen over shemale's in de thuiszorg.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Op het gevaar af mij oeverloos te herhalen:

Als ik me Mila en Patricia herinner dan denk ik eerlijk gezegd niet over shemales in de thuiszorg en de discussie met Lisa was ik ook al lang vergeten. Daarmee wil ik niet goedpraten wat Lisa deed, maar wil ik wel aangeven dat er -veel- meer gespeeld heeft dan alleen maar dit. Overigens geldt ook daarvoor dat het aan de ene kant inderdaad lang niet altijd door de beugel kon en dat je dat niet onder het tapijt moet schuiven, maar andere kant is het ook zo dat ook Lisa het net als zovelen van ons de laatste paar jaar privé niet gemakkelijk gehad heeft.

Als ik aan Mila en Patricia denk dan denk ik dus niet aan discussies met Lisa, maar aan berichten over TS'en met vrouw en kinderen en aan berichten over TS'en die niet 24/7 als vrouw leven en dat daar eerder een ander etiket dan TS bij hoort. Dan denk ik aan twee mensen die op alle subforums tegelijkertijd in alle lopende threads hun ene mening over die persoon continue liep te ventileren. Ja, je zou het zelfs zo kunnen zien dat ze een ander met die mening "voor de voeten liepen". En aan berichten tussen Patricia en Kimmy, waarbij er twee (!) vervelend waren, waarvan er een (!) bezig was met enorm veel berichten op een kinderachtige manier enorm te zieken.

Dat dat soort gedrag (let op! GEDRAG, niet MENING - als het in een thread van pas kwam en men noemt dat dan had ik er niet zo'n moeite mee, hoewel ik er dan in zo'n thread wel ook -heel- fel op terugreageer :wink: ) op dit forum niet getolereerd wordt vind ik heel normaal. Dat mensen die dat soort GEDRAG vertonen een tijd lang gebannd worden op dit forum ook.

Psychisch braken herken ik wel. Ook wel bij Mila en Patricia. Ik ben zelf, vanuit mijn psychisch braken, op dit forum [1] nog nooit aangesproken door een moderator. Wel regelmatig door mede-forumschrijvers dat het nu genoeg was. Als ik het daar mee eens was stopte ik weer voor een tijdje. Dat laatste heb ik Patricia en Mila nooit zien doen. Die buffelden maar door... Het is fijn dat er dan een moderator is die in kan grijpen.

Juist omdat ik psychisch braken en irritant gedrag vanuit eigen psyche wel herken ben ik tegen permanente banns. Maar omgekeerd vind ik genoeg ook genoeg. Ze schreven beide nog in januari mee en ik merk aan mijn gevoel dat ik ze nog niet mis (en ja, dit is een understatement). Daarom heb ik in deze poll ook Nee gekozen. En als je een nieuwe poll zou starten zou ik weer Nee kiezen, want de argumenten die je noemt vind ik gewoon te zwak t.o.v. de argumenten om ze voorlopig nog maar even buiten te laten staan.

En verder lopen we rondjes. Tenzij iemand met een vondst komt waarom die twee wel weer terug zouden moeten komen was dit mijn laatste bericht in deze thread.

Groetjes,

Frederique
[1] Van de andere 5 forums alleen op Isis
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

de topictitel denkt iig na 7 8 berichten allang de lading niet meer

hier speelt veel meer dan alleen de terugkeer van die 2 zo bleek

daarover heb ik me uitgesproken

wat betreft lisa ,bemoei ik me niet mee

moet men met haar oplossen, en niet hier
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Nou Tinks, van mij heb je ook een ja ;)
I'm Conceited. I've Got a Reason~
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

dank je wel Jenny!!!!!!!!!!

nou het ziet ernaar uit dat de BAN nog niet wordt opgeheven helaas...

We zullen het daarom moeten doen met de oude meesterwerkjes...
zoals bijv. het sprookje van het naar binnen gevouwen piemelmensje...

voor de kids... hier is ie dan nog eens...

Het sprookje van het naar binnengevouwen piemelmensje:


We zijn allemaal mensjes.
Er zijn veel mensjes met een piemel aan de buitenkant van hun lichaam maar sommige mensjes laten hun piemel door een kundig chirurgmensje naar binnen vouwen.
Piemel naar binnen gevouwen mensje zielsgelukkig met het resultaat, kundig chirurgmensje blij met de zeer riante financiele vergoeding hiervoor.
Er zijn mensjes die hun piemel aan de buitenkant graag in een naar binnen gevouwen piemel schuiven en niet eens alleen for the thrill of it.

Mensje met piemel aan de buitenkant blij dat ie aan zijn mensjesgeriefje kan komen, mensje met piemel naar binnen gevouwen dolblij met de verkregen feedback.
De biovagina mensjes zijn ook heel blij want die hebben thuis, op verjaardagsfeestjes en op hun werk iets heel bijzonders te vertellen.

Over een naar binnen gevouwen piemelmensje die ze na het sporten ZELF naakt onder de douche hebben gezien.
100% onversneden, ademloze aandacht krijgen ze en er komen natuurlijk heel erg interessante conversaties uit voort. Zoals 'zou dat naar binnen gevouwen piemel mensje nou ook mensjes met piemels aan de buitenkant pijpen'

Het is toch prachtig en ontroerend dat 1 naar binnen gevouwen piemelmensje zoveel mensjes blij kan maken ...
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Joyy schreef: ban opheffen?
ik heb dit 5 dagen geleden heel lief aan travetiet.org gevraagd
ik verwachtte na 2 dagen geen enkele reactie trug, vandaar malle
Joyy schreef: nu ben ik terug nadat ik forumwatch gewoon ff een meel heb gestuurd, niks aan de hand dus :wink:
Leg dat eens uit Joy... heeel tegenstrijdig. Je ontving eerst GEEN bericht terug op je vraag om je ban ongedaan te maken..en daarom schreef je je in onder de naam Malle.... en nu zeg je ineens dat je na het sturen van je mail weer toegelaten bent...
Het lijkt er wel op dat je de waarheid hier een beetje in aan het kleuren bent door wanhopig op zoek te gaan naar argumenten tegen het opheffen van de ban Mila en Patricia, die er dus duidelijk niet zijn! :)

Dat geeft maar weer aan beste mensen, dat deze ban in de basis nergens op gebaseerd is. Vecht daarom mee voor het goede doel! Sluit je aan bij de nieuwe transhippie vibes!

En onthou, het is nooit te laat!

btw, John mij is ter ore gekomen dat Mila en Patricia na de ban geen thee met suikerklontjes hebben gekregen, dus dat verhaal rammelt ook, hoe zit dat nu precies? :) x
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

Zal Mina (aka tinkerbel, aka nog-wat-andere-nicks-ze-hernoemt-zich-soms-dagelijks) zich als een ware Don Quichot gaan ontpoppen? .. stay tuned to this channel and find out ;)

groetjes, Fenna

(taaltechnisch is het geen beschuldiging, maar stel ik een vraag ... voordat-daarover-weer-discussie-ontstaat,-want-discussies-worden-hier-nogal-eens-uit-hun-verband-getrokken ;) )
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi Mina,

ik was wel even benieuwd voor welke leeftijdscategorietjes mensjes dat sprookje bedoeld was. Nergens om hoor, maar het komt wel onvoorstelbaar infantiel over, en ik heb niet het idee dat er hier zulke jonge lezertjes zijn! :D Literair gezien zou je kunnen stellen dat het niveau bedroevend is, en dan druk ik me nog eufemistisch uit... :( Ook vroeg ik me af of je dit "werk" met toestemming van het schrijfstertje zomaar hier mocht plaatsen... :wink: Stel je voor dat je probleempjes krijgt met copyrightjes.. :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Even een berichtje op PERSOONLIJKE titel.

Volgens mijn bescheiden mening kunnen we dit onderwerp (deze draad) ondertussen wel als afgedaan beschouwen.
Er is door iemand een poll opgezet(en dat is een goed recht) en daar is een discussie op gevolgd waarin ieder zijn/haar mening heeft kunnen ventileren.
De uitkomst van de poll lijkt mij duidelijk (op dit moment: 7 voor, 27 tegen) en draait de discussie ondertussen in een kringetje rond.
Ik vind een beetje dat de voorstander(s) zich als kleine kinderen beginnen te gedragen.....krijgen hun zin niet en gaan dus 'zeuren'.
Tenzij er nieuwe feiten naar voren komen (nieuwe argumenten) zal ik hier ook niet meer op reageren (noch persoonlijk, noch als moderator).
Wel geef ik nog mee dat achter de schermen de moderatoren hier nog wel mee bezig zijn.
Dat mensen zich inzetten voor een (in hun ogen) goede zaak vind ik perfect, maar op enig moment moet je genoegen nemen met een bepaalde uitkomst (waar je het mogelijk dus niet mee eens bent) en je daar bij neerleggen.
Dat je het onderwerp op zich niet vergeet kan ik ook begrijpen en dat je er (veel?) later ooit nog eens op terugkomt is ook nog een mogelijkheid.
Door nu door te blijven 'zeuren' denk ik dat je meer schade dan goed doet aan je eigen zaak...........men gaat dit 'vervelend' vinden en de kans dat je alsnog je 'gelijk' krijgt wordt alleen maar kleiner ipv groter.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

de bekende 'diaree' komt iig weer voorbij en dat maakt exact duidelijk waaorm er 27 stemmen tegen waren

wat mij betreft is de discussie over terugkeer voorgoed afgesloten
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Joyy schreef:de bekende 'diaree' komt iig weer voorbij en dat maakt exact duidelijk waaorm er 27 stemmen tegen waren

wat mij betreft is de discussie over terugkeer voorgoed afgesloten
Dat zullen we onthouden als je de volgende keer weer gebanned wordt ;)

Nou goed om te voorkomen dat ik als een don quichot ga zeuren laat ik het *voorlopig* maar even rusten ...en ik hoop dat de *wezens* genoegen hebben genomen met het sprookje van het naarbinnengevouwenpiemel mensje...

anders gezegd: als je TS bent, kun je er maar beter tegen kunnen in het middelpunt van de belangstelling te staan en een hoop sjit over je heen te krijgen... want als je op een zelf gecreeerd 100% vrouw eilandje gaat wonen.... loop je een risico een fikse realiteitsstoornis op te lopen... en zie daar maar eens vanaf te komen ;)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Nou nou, wat een woorden zeg. Ik vind niet dat je nu bepaald erg vriendelijk doet tegenover transseksuelen. Net alsof iedereen opvalt. Iedereen is anders, de een valt wel op, de ander niet.
Een ding valt me wel op, het respect hebben voor een ander heb je in ieder niet geleerd in dit draadje. Je kijkt erg uit dat je niet te beledigend wordt, maar je zit er wel erg dichtbij regelmatig vind ik.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

wat heb ik dan geschreven wat onvriendelijk is tegenover transseksuelen Nanette?
Gesloten