Josee schreef:Lieve mensen, het lijkt iedere keer wel bij een topic of men wacht tot men anderen kan attackeren. BAH.
Wat ik vind v d uitzending Man Bijt Hond?
Zoals velen: goede reclame voor Hans v d lellebel. Onbetaalbare reclame.
Ik ken Bronja en Thea, geweldige mensen. Alle respect voor hun beiden.
Maar Bronja is mediageil. Treedt vaak in de Lellebel op met karaoke, en vindt de media-aandacht dus ongetwijfeld een warm bad om in te wentelen.
Gelukkig ziet zij er wél goed uit, wat helaas van vele TS-en niet gezegd kan worden. Thea zorgt goed voor haar, en Bronja luistert.
En TS-en? We zijn een kleine groep, en degeen die in de openbaarheid treden doen ook (deels) aan vertegenwoordiging van onze groep.
En dus wordt ook ik aangesproken op de uitzending. Gelukkig voor mij met de opmerking dat ik zo helemaal niet ben.
Ook veel trav's willen hiermede niet geassocieerd worden is mij in gesprekken duidelijk geworden.
Ook al omdat de Lellebel toch wel bekend staat als een sex-café. Lekker gekke T's bekijken en in de kont knijpen als het weer heel druk is.
Ik kén de Lellebel, en ik kén Hans, en kom er niet meer. Ook niet op de andere dagen als er jam-sessions zijn of wat dan ook voor onschuldig vermaak.
Ik ben het met anderen eens dat het voor ons weer eens moeilijker is gemaakt.
Vertel maar eens aan je partner dat je niet zo bent als je vandaag uit de kast probeert te komen.
Respectvolle groetjes van José
Dank je wel voor je inhoudelijke reactie.
Ik dacht het nog 1 keer te proberen een fatsoenlijke discussie op gang te brengen maar zoals je al aangeeft wordt het weer eens een persoonlijke aanval.
Gelukkig heb ik hele lieve vrienden en vriendinnen die mij erg helpen en ondersteunen, wat ik van de meesten op dit forum niet kan zeggen.
Ik ben dan ook erg teleurgesteld in deze gemeenschap en zal deze voortaan dan ook mijden als de pest.
Ik moet wel zeggen dat er ook mensen zijn die wél behulpzaam zijn en normaal reageren, vooral in pbs krijg ik positieve reacties en steun aangeboden.
Er zijn ook een aantal bio zusjes die zich in allerlei bochten wringen om me te helpen voor zover dat nog nodig is.
Ik voel ik mij (mede daardoor) dan ook gelukkiger dan ooit tevoren.