Ik vind het zeker positief dat de lellebel in man bijt hond komt. Misschien is het een beetje eenzijdig, misschien is het niet de juiste benadering van de T-wereld. Maar eerlijk wie ziet dan de echte T-wereld?? Alleen de T-girls. Qua openheid is de T-wereld behoorlijk gesloten.
Tegenwoordig is het allemaal iets makkelijker met de openheid mede door internet.
10 jaar geleden was er ook een hype rondom T-girls, inclusief een heuse missverkiezing. Deze hype is alleen weer ondergesneeuwd. Wat mij betreft mag er wel veel meer rondom de T-wereld in de openbaarheid komen, mensen wennen er zo wel aan dat er mannen in jurken lopen. Vergeef me dat ik het zo noem maar in de normale wereld word het wel zo gezien tot men er wat meer over leest of hoort.
In een programma zei een dame zelfs ...travestieten ?? die zullen wel snachts leven want ik zie ze nooit overdag...houden we zelf ook vooroordelen in stand?
Natuurlijk weet ik als biovrouw niet hoe het is om T-girl te zijn maar ik heb wel heel veel T-vriendinnen en ik merk aan hen dat na het eerste stapje in de normale wereld (ik bedoel dus niet de T&tTavonden) de volgende stapjes veel makkelijker worden.
Het is ook een beetje wat je zelf wilt denk ik .....Wij willen vanavond naar de westermarkt. Wij zijn: 2 T-girls en ik, om daar te komen moet we vanuit Slotervaart (het gevaarlijke beruchte stadsdeel) met de tram daar naartoe. Dit kan gevaarlijk zijn.....het kan ook heel leuk worden
.
Het is uiteindelijk een beslissing die je neemt, ook ik zal vanavond met mijn knaloranje krullen en valse wimpers even diep moeten ademhalen voordat ik de deur uitga en de tram instap....maar ik weiger om niet te gaan omdat het tramritje misschien kan tegenvallen, dat zou fout zijn .....dan geef ik juist toe aan het feit dat als je niet in het normale beeld valt je vogelvrij bent. Waar gaat dat ophouden dan???
Mijn inziens moeten we juist meer en meer de straat op om geaccepteerd te worden en op den duur een naturel straatbeeld te vormen.
Verder wil ik nog even duidelijk maken dat de Lellebel absoluut geen sexcafe is ....in elk cafe in Amsterdam word je wel in je kont geknepen, helaas een vervelend bijkomstigheidje van vrouw zijn....