Wat hebben jullie gedaan op koninginnedag?

Algemeen

Moderator: Moderators

Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Wat hebben jullie gedaan op koninginnedag?

Bericht door Yil »

We zijn dit jaar voor het eerst naar Amsterdam gegaan op Koninginnedag.
In eerste instantie zouden we niet gaan maar we waren op zoek naar oranje gebakjes en naar een AH die open is.
In Amstelveen Westwijk was de AH open maar geen oranje gebakjes. We zijn in Amstelveen bijna iedere AH langs gegaan maar helaas ze waren dicht.
Dan maar toch naar Amsterdam. Zo bijzonder was het ook niet. Naar het museumplein waar Radio538 met hun tentje stond.
Helaas vond ik het tegen vallen.
Het publiek was agressief en het geluid en zicht was slecht.
Ik kreeg nog ruzie met een stel boeren skinheads die voor het eerst in de stad kwamen. Helaas was er geen leuke sfeer en je voelde door de lui die er rond liep bedreigd.
Vlug weer terug naar Amstelveen voordat ik weer ruzie krijg met van die agressievelingen.
Terug in Amstelveen gingen we naar het plein. het was daar heel erg rustig, er was een podium gemaakt en er werd gezongen. Helaas geen publiek, vond het erg rot voor hun en we hebben eventjes geluisterd.
Nog steeds hebben we geen oranje gebakjes en geen AH gevonden die open was. Dan maar weer terug naar onze eigen vertrouwde Westwijk AH.
Geen oranje gebakje maar Bossche bollen.
En ik wilde nog een Koninginnedag staatslot, maar die werden niet meer verkocht.
Maar de verkoper had nog een lot die per ongeluk was uitgedraaid maar was vergeten te annuleren, hij vroeg of wij die wilde hebben.
Ja, een lot die per ongeluk gemaakt was die wilden wij wel. Een ongelukslot op een ongelukkige dag.
Maar al met al is het een prachtige dag en veel meegemaakt.
Ik durfde voor mijn lief op te komen tegen een groep skinheads en werd daarna voor kanker hoer uitgemaakt...
En we hebben een allerlaatste lot gekocht. Volgens mij het allerlaatst verkochte lot van heel Nederland. We zijn benieuwd nog een paar uurtjes en we weten het resultaat.
Omdat we de verkoper zo aardig vonden omdat hij zijn lot aan ons had verkocht hebben wij zijn naam genoteerd.
Mochten we een miljoen winnen dan krijgt hij een een een.. weten we nog niet van ons..
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

exact de reden waaorm ik dit soort gelegenheden vermijd

je zal het vast wel op het journaal zien vanavond of morgen, de oh zo leuke koninginnedag is in de grote steden weer giga uit de hand gelopen door overmatig drank en drugsgebruik en je vraagt je wederom af hoe het toch mogelijk is dat het ieder jaar weer door een zooi maloten wordt verpest

ik heb overigens niets met de verjaardag van de koningin
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

das het nadeel van trans zijn. bij de meeste blijft het gewoon zichtbaar. niet geslaagd voor de passabiliteitstest dus LOL. misschien wil babette wel even zwaaien met artikel 1 van de grondwet LOL

nee, maar zonder gekheid, das nog steeds geen reden voor zulk asociaal en buitensporig gedrag.
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:das het nadeel van trans zijn. bij de meeste blijft het gewoon zichtbaar. maar das nog steeds geen reden voor zulk asociaal en buitensporig gedrag.
Kiki leg uit wat je bedoelt.
Wat er gebeurde heeft niets met mijn trans zijn te maken.
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

Yildiz schreef:Kiki leg uit wat je bedoelt.
Wat er gebeurde heeft niets met mijn trans zijn te maken.
ooo ik dacht dat jij bio was en je vriendin trans.

maar los daarvan, jullie vielen toch op om wat voor reden dan ook.
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:
Yildiz schreef:Kiki leg uit wat je bedoelt.
Wat er gebeurde heeft niets met mijn trans zijn te maken.
ooo ik dacht dat jij bio was en je vriendin trans.

maar los daarvan, jullie vielen toch op om wat voor reden dan ook.
Wij vielen niet op. Die groep was in het wilde weg bezig. Door met een bal hard in de lucht te schoppen op de Albert Cuyp.
Toevallig komt deze bal tegen mijn vriendin aan en daar werd ik boos over.
Ik pakte die bal van hen af en schold ze uit.
Als antwoord kregen wij te horen dat wij kanker hoeren waren, omdat wij wel tegen hun op durfden te komen en de menigte niet...
Ik vond het eigenlijk een groot kompliment dat ze me een hoer noemden.. Hahaaa

Maar goed, wat is jullie verhaal over vandaag?
yip
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: vr jan 05, 2007 22:32
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Bericht door yip »

Mijn dag kan niet meer stuk :D.
Yil een bio en ik een trans!!!
Yil is in ieder geval voor haar passabiliteitstest geslaagd.. en ik... ik blijf mijn beste doen.... lol

Liefs, Yip
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

een kompliment dat men je hoer noemt?

mm :roll:

los daarvan blijft het afwegen, begeef je je in de massa met kans op van alles naar je hoofd, of kies je ervoor het gewoon te mijden en vier je thuis een feesje
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Joyy schreef:ik heb overigens niets met de verjaardag van de koningin
Ik ook niet! Ik heb het altijd een eigenaardige vertoning gevonden, en er is tot op moment van schrijven nog niets langs gekomen waardoor ik van mening zou veranderen. M'n partner en ik hebben het niet zo met een middeleeuws instituut en nationalistische gevoelens...

Groetjes, liefs en feest voorzichtig! :D

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Joyy schreef:een kompliment dat men je hoer noemt?

mm :roll:
Het zou geen compliment zijn als ze mij een klootzak of iets dergelijks noemden.
Als hoer voel ik mij niet aangesproken, ik ben het niet, maar zij zien mij wel als een vrouw.
Vloeken is een oer reactie, ze zeggen wat ze zien, en ze zagen een vrouw...
En hoe kwets je een vrouw? Door "hoer" te zeggen.
Die ervaring heb ik nog niet gehad en ik moet er alleen maar hard om lachen.
Ik ben niet bang om naar buiten te gaan en de menigte ontwijk ik ook niet.
DAn zou ik niet eens naar mijn werk kunnen.
Ik vond het vandaag zeer geslaagd, dat ik zelfs door een stel skinheads als mijzelf (vrouw) uit ben gescholden.
Ik neem de dingen niet zo zwaar.
We vertrokken uit Amsterdam nadat wij merkten dat de mensen te veel begonnen te drinken, en de sfeer minder werd.
We hebben dus het leukste meegemaakt.
En ik ben trots op mijzelf dat ik tegen dat soort lui ben ingegaan.

Maar ik ben nog steeds benieuwd wat jullie hebben gedaan vandaag?
Van een iemand weten we dat ze thuis is gebleven.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Yildiz schreef:Maar ik ben nog steeds benieuwd wat jullie hebben gedaan vandaag? Van een iemand weten we dat ze thuis is gebleven.
naar aanleiding van m'n eerdere bijdrage had je kunnen opmaken dat ook ik me niet in feestende, hossende, in oranje gehulde medemensen stort... :D Het is al erg genoeg dat je dat hele gedoe ook nog eens op het nieuws krijgt voorgeschoteld.. :wink: Thuis gebleven dus! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Gewoon gewerkt. Met zulk weer heb ik weinig zin om buiten rond te banjeren. Zo levert zo'n dag tenminste nog wat op :-).
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Sorry Babette, je antwoord was sneller dan wat ik aan het schrijven was. Ik had je reactie nog niet gelezen.
Ik ontloop dit soort dagen, niet.
Ik erger mij ook aan hoe sommige mensen zich gedragen, maar daarom ga ik het niet ontwijken.
Ik vind de gezelligheid en lol te belangrijk.
Als je dit soort mensen probeert te ontwijken dan kan je nergens heen.
Maar dat is heel persoonlijk.
Wij hebben een leuke en gezellige dag gehad, laat de dronken mensen maar lekker hun feest vieren, wij zijn lekker thuis.
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

Ik heb heel nationalistisch lekker achter de PC gezeten en zitten programmeren :lol: Ik heb niets met de Monarchie, maar ben er ook niet op tegen. Ze doen hun best maar :)
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

thuis gebleven, filmpje gehaald, 10 minuten in de massa - de videotheek zat midden in de stad, vond ik genoeg

ik hou niet van drukte , lawaai en mensenmassas

mij zul je dan ook niet snel met de massa mee zien feesten, en al helemaal niet omdat de koningin jarig is
Plaats reactie