Pffff, zo ver is Niemand afgezaktNormaal antwoord geven mag niet. Jullie bepalen wat er gezegd mag worden. Is goed hoor.
Wat dachten jullie van slachteroffer1 en 2 als nick?
Sticky
Moderator: Moderators
Pffff, zo ver is Niemand afgezaktNormaal antwoord geven mag niet. Jullie bepalen wat er gezegd mag worden. Is goed hoor.
en nanette kan dan slachtoffer3 als nick nemen. die drukt d'r zelf ook zo in een slachtofferrol.Sticky schreef:Voor sommigen misschien een bittere pil, al vraag ik me ook dat af... voor mij is het kostelijk amusement vanavond dames, bedankt!
Sticky
Ben blij dat jij je zo vermaakt. Dat doe ik ook!!!!Sticky schreef:Voor sommigen misschien een bittere pil, al vraag ik me ook dat af... voor mij is het kostelijk amusement vanavond dames, bedankt!
Sticky
Hoe zit dat ook al weer met dat vingertje Kiki.... groter dan jouw vinger kan het gewoon niet!!!!!!!!!! Ik zou hem eens vastbinden als ik jou was.... maar ik ben jou gelukkig niet....kiki schreef:en nanette kan dan slachtoffer3 als nick nemen. die drukt d'r zelf ook zo in een slachtofferrol.Sticky schreef:Voor sommigen misschien een bittere pil, al vraag ik me ook dat af... voor mij is het kostelijk amusement vanavond dames, bedankt!
Sticky
Of lezen niet goed wat een ander zegt!!!!!!!!!!!!!!!Ajira schreef:Tjah ieder z'n eigen ding...
Van mij hoeft het niet zo uh.. "grafisch" te zijn, maar als die persoon er blij mee is, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet juist is ? Ik denk dat de website beheerders daar prima toe in staat zijn zonder mijn input. k geef de voorkeur om anderen te respecteren zoals ze zijn; het is tenslotte hypocriet om het niet te doen als je wel verwacht dat anderen het ook met jou doen. Sommige mensen hier zijn m.i. iets te snel met anderen veroordelen, helaas
Toch nog maar even voor de duidelijkheid.Sticky schreef:Voor sommigen misschien een bittere pil, al vraag ik me ook dat af... voor mij is het kostelijk amusement vanavond dames, bedankt!
Sticky