Ik ben naar mijn ouders geweest. Heb het halve Nederlandse OV gezien en alleen gezelligheid-in-oranje meegemaakt. Daarom vind ik het ook een goed idee om koninginnedag te handhaven: in de landen om ons heen leidt 1 mei tot relatief -veel- meer onrust dan onze koninginnedag en 1 mei wordt in Nederland nauwelijks gevierd. En natuurlijk heb ik er ook een eigenbelang bij: koninginnedag is in ons bedrijf een feestdag
Groetjes,
Frederique
Wat hebben jullie gedaan op koninginnedag?
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hoi Frederique
Ik ben het met je eens, ben blij dat je een gezellige dag hebt gehad.
Voor mij is koninginnedag ook een feestdag, ben heel blij met deze vrije dag.
Ennn wij hebben 10 euro gewonnen met het lot wat wij vandaag nog gekocht hadden.
Wat wil je nog meer, blij zijn met kleine dingen.
Groetjes, Yildiz
Ik ben het met je eens, ben blij dat je een gezellige dag hebt gehad.
Voor mij is koninginnedag ook een feestdag, ben heel blij met deze vrije dag.
Ennn wij hebben 10 euro gewonnen met het lot wat wij vandaag nog gekocht hadden.
Wat wil je nog meer, blij zijn met kleine dingen.
Groetjes, Yildiz
- angeliqeu1234
- daar ben ik weer
koninginnendag
en heb je je nog wat gewonnen in de staatsloterij
ik jammer genoeg niet
ben waarschijnlijk gelukkig in de liefde en niet in het spel
groetjes
ik jammer genoeg niet
ben waarschijnlijk gelukkig in de liefde en niet in het spel
groetjes
'k ben een dagje naar Arnhem geweest.
Dat er veel gezopen werd werd ons ook wel duidelijk toen we ś avonds om 23:00 (nuchter) over straat liepen en diverse feestgangers naar huis zagen zwalken.
In Hilversum zal het overigens niet anders zijn geweest, behalve dat er in het Gooi niet alleen veel gezopen, maar ook veel gebruikt wordt.
Dat er veel gezopen werd werd ons ook wel duidelijk toen we ś avonds om 23:00 (nuchter) over straat liepen en diverse feestgangers naar huis zagen zwalken.
In Hilversum zal het overigens niet anders zijn geweest, behalve dat er in het Gooi niet alleen veel gezopen, maar ook veel gebruikt wordt.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing