Online transenwoordenboek, verklarende woordenlijst

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

ik wil wel rectificeren, maar laat dan nog steeds dit gedeelte staan, omdat het gewoon de waarheid is:

"pas maar op hoor Jenny, want straks krijg je nog te horen van Melina, hoe kunnen pre-op transen, transgenders of shemales zich 100% vrouw of uberhaupt vrouw voelen. dat zijn toch mannen. Melina kan zich namelijk moeilijk verplaatsen in (de gevoelens van) andere mensen (en die denkt gewoon: piemel is man en vagina is vrouw). die kijkt gewoon teveel en alleen maar naar zichzelf. Melina is vrouw en alles en iedereen wat nog geen SRS heeft gehad of geen SRS wil (om wat voor reden dan ook) zijn volgens haar mannen".

hier is gewoon geen woord aan miszegt. Melina heeft ettelijke keren transgenders (en pre-ops) als man bestempelt. en diverse bezoeksters hier hebben zich daar ook flink aan geërgerd (waaronder ook o.a. JennyChan).

en het ergste is, Melina is daar nooit voor op de vingers getikt door een moderator (geen waarschuwing, niets) en kon dus gewoon haar gang gaan. en met die uitspraken kwetst ze ook andere mensen.
nepvrouw als geuzennaam
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Precies, heb de hele "pre-op discussie" met Melina al gehad en ga er niet weer op in want we worden het niet eens ;)
Snapte alleen niet zo goed hoe travestieten 100% vrouw kunnen zijn.
That's all ^^"
I'm Conceited. I've Got a Reason~
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

die kijkt gewoon teveel en alleen maar naar zichzelf. die leeft teveel in "haar" eigen wereldje. die leeft meer op een soort van een door "haar" zelf gecreerd 1000% vrouw eilandje. Melina denkt dus dat ze zich via een SRS en die felbegeerde V in "haar" paspoort heeft weten binnen te dringen door de Poort naar het rijk der vrouwen. dat is min of meer (op papier dan) ook wel zo, maar niet als vrouw maar als "vrouw". op papier en met die neovagina wil nog steeds niet zeggen dat je het ook *echt* bent.


Dat klopt dus echt niet hoor.
Je kan het wielrennen een eilandje noemen, maar dat is toch niet door mij gecreerd hoor.
Juist om die reden schrijf ik hier en laat ik af en toe een foto zien uit het werkelijke leven.
Om dus aan te geven dat ik als vrouw ook werkelijk kan en mag leven in de maatschappij.
Werken, koersen, uitgaan, dating, winkelen ......het is allemaal werkelijkheid Mila.
Niks Roze wolk en niks fantasie of droomwereld.....neen ik leef werkelijk en ik ben echt.
En juist om die reden kan je mij moeilijk afbreken (je doet al maanden je best)....ik leef niet in een illusie , maar in het werkelijke leven.

Neen het is geen droomwereld .....die foto's zijn echt en zijn gewoon een illustratie dat het allemaal wel kan de dag van vandaag.
Als ik naar mijn ID-kaart, naar mijn UCI koerslicentie, naar mijn loonbrieven (op Mevr. Melina), naar mijn bankafschriften en naar mijn dagelijkse leven in het algemeen kijk dan moet ik je echt teleurstellen.
Het is geen droom, het is echt wel werkelijkheid......ook als ik in de spiegel kijk ....het is echt werkelijkheid geworden
Misschien was het ooit een droom, maar nu is het werkelijkheid.

Groetjes,

Mel
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Kiki schreef :

"pas maar op hoor Jenny, want straks krijg je nog te horen van Melina, hoe kunnen pre-op transen, transgenders of shemales zich 100% vrouw of uberhaupt vrouw voelen. dat zijn toch mannen. Melina kan zich namelijk moeilijk verplaatsen in (de gevoelens van) andere mensen (en die denkt gewoon: piemel is man en vagina is vrouw). die kijkt gewoon teveel en alleen maar naar zichzelf. Melina is vrouw en alles en iedereen wat nog geen SRS heeft gehad of geen SRS wil (om wat voor reden dan ook) zijn volgens haar mannen".


Euh wat staat er op je ID kaart misschien als pre-op trans, transgenders of shemale ?
Kijk eens goed dan .....
Wie heeft er dan last van een realiteitsstoornis ?

Uiteraard tikt men mij niet op de vingers ......het staat zo min of meer in onze wetgeving op dit ogenblik.
Ik ken op dit ogenblik geen enkele, maar dan ook geen enkele pre-op trans, transgenders of shemale die zich officieel vrouw mag of kan noemen.

Groeten,

Mel
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

fijn toch, maar als je zo tevreden bent, waarom heb je het dan nodig neer te kijken op travestieten transgenders pre-ops enz.. temeer omdat je het zelf geweest bent?
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

ex-hetero travestiet schreef:officieel vrouw
wat een giller
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

tinkerbell_ schreef:fijn toch, maar als je zo tevreden bent, waarom heb je het dan nodig neer te kijken op travestieten transgenders pre-ops enz.. temeer omdat je het zelf geweest bent?
omdat Melina gewoon heel kortzichtig is voor een post-op.

My 2 cents
nepvrouw als geuzennaam
JennyChan
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 13:27

Bericht door JennyChan »

Ergens toch blij dat mijn vrouw zijn niet zo zeer afhangt van wat er (nu nog) op m'n ID kaartje staat..
I'm Conceited. I've Got a Reason~
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

fijn toch, maar als je zo tevreden bent, waarom heb je het dan nodig neer te kijken op travestieten transgenders pre-ops enz.. temeer omdat je het zelf geweest bent?

Euh, wie zegt dat ik neerkijk ?
Waar blijkt dat volgens jou dan uit ?
Ik wil ze enkel van hun realiteitsstoornis afhelpen.

Juist omdat ik alle fases al heb doorlopen weet ik dat je jezelf geen vrouw moet noemen als je nog niet heel de weg hebt afgelegd.
Als ik zelf travestiet was, dan had ik een dubbel leven eentje in de rol van man en eentje in de rol van vrouw, maar ik was wel geslachtelijk een man toen.
Niks aan te doen ......maar je bent echt geen vrouw als je aan travestie doet. Je kan het wel heel erg willen en uiterlijk ook goed benaderen, maar je blijft dus wel een man geslachtelijk, juridisch en vaak ook hormonaal.
Travestie blijft een 'beleving', soms ook een hobby, maar het is niet leven als vrouw .....het is zelfs niet te vergelijken.
Af en toe je eens kleden en mooi maken als vrouw is nog heel iets anders dan als vrouw echt door het leven te gaan.
Ik kijk niet neer op travestieten, maar als travestiet moet je wel realistisch blijven vind ik......de beleving van 'vrouw' zijn is maar gedeeltelijk naar mijn eigen ervaring.

Groetjes,

Mel
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

En transgenders? En pre-ops?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

Frederique_ schreef:En transgenders? En pre-ops?

Groetjes,

Frederique
dat wilde ik dus ook vragen, want nu pikt ze alleen travestie eruit.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

JennyChan schreef:Ergens toch blij dat mijn vrouw zijn niet zo zeer afhangt van wat er (nu nog) op m'n ID kaartje staat..
+1
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

ex-hetero travestiet schreef:Juist omdat ik alle fases al heb doorlopen weet ik dat je jezelf geen vrouw moet noemen als je nog niet heel de weg hebt afgelegd.
fijn voor je Melina, maar dat hoef jij dus niet voor anderen te bepalen of zij zich wel of geen vrouw noemen of zij zich wel of niet als vrouw zien en of zij zich wel of niet vrouw voelen. leer je eens een keer in anderen te verplaatsen en kijk niet altijd alleen maar naar jezelf, enz, enz. en dat laatste is je ook al vaker gezegd hier, maar volgens mij wil het er gewoon niet in (om wat voor reden dan ook).
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Ter info,

Kiki heeft een ban.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie