Org zoekt medewerkers
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Org zoekt medewerkers
Woohoo, nieuwe mods!
*nomineert Janiek*
*nomineert Janiek*
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
"met een korte motivatie waarom jij degene bent die wij zoeken. Van de persoon die het technischedeel gaat doen willen wij graag weten wat die persoon allemaal in huis heeft qua kennis."
Ik dacht meer aan:
"met een korte motivatie waarom ik mijn vrije tijd moet gaan besteden aan het programeren van jullie website"
No offense.
Ik dacht meer aan:
"met een korte motivatie waarom ik mijn vrije tijd moet gaan besteden aan het programeren van jullie website"
No offense.
- lightningbolt
- ForumFan
-
- Banned Lid
Beste allemaal,
Ik wil via deze weg ook aan de bezoeksters een tussenstand geven wat betreft de wervings campagne.
Tot en met vandaag vrijdag 29 februari zijn er 9 aanmeldingen. Acht aanmeldingen voor diverse werkzaamheden en 1 aanmelding voor de technische dingen. Alvast onze dank voor de aangemelde mensen.
Uiteraard zijn meerdere aanmedlingen van harte welkom.
Pamela
Ik wil via deze weg ook aan de bezoeksters een tussenstand geven wat betreft de wervings campagne.
Tot en met vandaag vrijdag 29 februari zijn er 9 aanmeldingen. Acht aanmeldingen voor diverse werkzaamheden en 1 aanmelding voor de technische dingen. Alvast onze dank voor de aangemelde mensen.
Uiteraard zijn meerdere aanmedlingen van harte welkom.
Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
-
- Banned Lid
zo zijn die 8 nieuwe medewerkers nu al flink aan het werk?
om bijv de toelatingsprocedure van het TS forum wat soepeler te laten verlopen?
Zijn er al nieuwe criteria verzonnen voor toelating en voor *poortswachters* of is het nog steeds zo dat een team met een halve TS en twee mannen de procedure afhandelen?
Ohja en komen er nu ook moderators die niet meten met verschillende maten?
gewoon nieuwsgierigheid en belangstelling
om bijv de toelatingsprocedure van het TS forum wat soepeler te laten verlopen?
Zijn er al nieuwe criteria verzonnen voor toelating en voor *poortswachters* of is het nog steeds zo dat een team met een halve TS en twee mannen de procedure afhandelen?
Ohja en komen er nu ook moderators die niet meten met verschillende maten?
gewoon nieuwsgierigheid en belangstelling
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Even ter verduidelijking: bij de aanmeldingen voor vrijwilligers, werd niet gevraagd voor mensen om in de toelatingscommissie plaats te nemen. Daarvoor staat een "sticky" post al meer dan een jaar in het TS forum zelf, en daarop heeft nog niemand uit het huidige ledenbestand van het TS forum gereageerd. Kennelijk voelen de meerderheid van stemmende leden van het TS forum er niks voor om de procedure te veranderen en, behalve de huidige leden, voelen zij zich ook niet geroepen om zelf zitting te nemen in de toelatingscommissie.
Groetjes,
Lisa
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Nee vindt u het gek dan mevrouw Lisa met een S? Daar post en kijkt geen hond meer (op een handjevol mensen na). Misschien wordt het eens tijd om dat ledenbestand door te lichten en grondig 'op te ruimen' (misschien kunnen die nieuwe vrijwilligers dat wel gaan doen). En daarnaast, het werd ook niet echt onder de aandacht gebracht (in de vorm van een mailing sturen aan die honderden of zelfs enkele duizenden leden die hier nooit meer komen). De meeste kijken hier volgens mij niet meer in besloten TS. Dan is het toch ook geen wonder dat er niemand heeft gereageerd.Lisa met een S schreef:Daarvoor staat een "sticky" post al meer dan een jaar in het TS forum zelf, en daarop heeft nog niemand uit het huidige ledenbestand van het TS forum gereageerd.