Androgyn, fetish of wat dan...?
Moderator: Moderators
Androgyn, fetish of wat dan...?
Ik voel mij heerlijk als ik als volgt gekleed ben: zwarte herenbroek, zwart herenoverhemd of -trui en daaronder een gevulde bh. En dan graag lopend in knielaarzen met een blokhak van rond de 5 cm.
Zo ga ik ook uit over straat en kom bij sommige mensen op visite.
Maar ik ben en blijf man. Meer vrouwelijks hoef ik niet.
Ik heb deze gevoelens al vanaf mijn vroege puberteit en nu ben ik een vijftiger.
Hoe valt dit gedrag te omschrijven?
Ik zoek contact met gelijkdenkenden............
Welke leden van deze site herkennen zich ook deels of geheel in dit beeld en wie daarvan wil reageren hier of met een pb?
Ik heb deze gevoelens al vanaf mijn vroege puberteit en nu ben ik een vijftiger.
Ik zoek contact met gelijkdenkenden............
Welke leden van deze site herkennen zich ook deels of geheel in dit beeld en wie daarvan wil reageren hier of met een pb?
Homo homini lupus
Re: Androgyn, fetish of wat dan...?
Als het gedrag en de kleding waar jij je prettig bij voelt lijk me.Sechmet schreef:Ik voel mij heerlijk als ik als volgt gekleed ben: zwarte herenbroek, zwart herenoverhemd of -trui en daaronder een gevulde bh. En dan graag lopend in knielaarzen met een blokhak van rond de 5 cm.
Ik kan me er in zoverre iets bij voorstellen dat ik vroeger toen ik een jaar of 11 was eens dameslaarsjes had gekocht met een klein hakje, zuiver omdat ik ze leuk vond.
Mijn vriendjes wezen mij er in die tijd uiteraard op dat ik er zo als een "homo" bij liep.
Als je dan niet zo sterk in je laarsjes staat , draag je dat soort dingen daarna nooit meer.
Tot je door hebt dat je zelf wel bepaald wat je leuk vindt om te dragen en er maling aan krijgt wat een ander er van denkt.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Androgyne, of transgender misschien?
Ik heb de foto wel eens vaker laten zien: dit ben ik in februari 2005: geen make-up, wel gevulde BH (op deze foto in een mannen-trui) en immer in een rok:
Je bent niet alleen hoor, in het leven "ergens tussen man en vrouw". En het is ook echt niet zo raar als al die passabiliteitsaanhangers je graag willen laten denken...
Doe gewoon wat bij je past, daar kom je het verste mee... Misschien merk je later dat je toch meer de vrouwelijke kant op gaat, misschien ook niet. Beide kan, beide mag.
Groetjes,
Frederique
Ik heb de foto wel eens vaker laten zien: dit ben ik in februari 2005: geen make-up, wel gevulde BH (op deze foto in een mannen-trui) en immer in een rok:
Je bent niet alleen hoor, in het leven "ergens tussen man en vrouw". En het is ook echt niet zo raar als al die passabiliteitsaanhangers je graag willen laten denken...
Doe gewoon wat bij je past, daar kom je het verste mee... Misschien merk je later dat je toch meer de vrouwelijke kant op gaat, misschien ook niet. Beide kan, beide mag.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar niet weet of het over kwam.
Who cares hoe je het noemt, als jij je er maar goed bij voelt.
Ik ga soms in een dames capri broek, enkelsokjes, witte gympen en een roze poloshirt naar mijn werk.
Haar los, dames zonnebril op, geen borsten, geen make up.
Hoe het heet weet ik niet maar het voelt prima!
Overigens kan op de aftiteling van dat filmpje: Met dank aan Frederique.
Who cares hoe je het noemt, als jij je er maar goed bij voelt.
Ik ga soms in een dames capri broek, enkelsokjes, witte gympen en een roze poloshirt naar mijn werk.
Haar los, dames zonnebril op, geen borsten, geen make up.
Hoe het heet weet ik niet maar het voelt prima!
Overigens kan op de aftiteling van dat filmpje: Met dank aan Frederique.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
-
- dagelijks aanwezig
Ik wel Ik noem het "normaal"!Irene schreef:Ik hoef ook niet zo nodig voor ieder enigszins afwijkend gedrag een naam te verzinnen hoor.
Normaal is namelijk een afgeleide van het woord "norm". En norm is zoals we weten een benaming voor "gemiddeld". En bij een gemiddelde zullen er altijd waardes zijn die hoger of lager zijn dan de middenmoot. Ergo.. "normaal" betekend dus per definitie dat er ook mensen zijn die anders zijn dan de meerderheid, en daarom valt iedereen - hoe afwijkend het gedrag ook moge zijn - binnen de term "normaal".
of te wel..
" Be who you are, and do it with pride; Because those who mind do not matter, and those who matter do not mind. "
*knuffel*
ik vindt dat ieder zijn eigen gang moet kunnen gaan. En zolang je het openbare leven niet volledig verstoord wel dan is er toch niets mis mee.
Ik heb ook iemand meegemaakt die alleen een luier aan wilde. Nu dat kan toch, maar als je dan de straat op wilt lijkt me dat geen goed idee. Maar van mij mag zo iemand dat best, maar dan ga ik niet mee.
Groetjes Bea.
Ik heb ook iemand meegemaakt die alleen een luier aan wilde. Nu dat kan toch, maar als je dan de straat op wilt lijkt me dat geen goed idee. Maar van mij mag zo iemand dat best, maar dan ga ik niet mee.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Moet het een naam hebben dan? Persoonlijk ken ik maar 2 soorten in deze wereld: Mensen en onmensen, waarvan de eerste categorie gelukkig nog veruit in de meerderheid is. En in de categorie mensen heb je dan nog 2 mogelijkheden, mensen die zichzelf zijn, en mensen die zich liever laten leiden door wat anderen vinden dat ze moeten zijn.
Het lijkt erop dat jij gewoon lekker jezelf bent, en dus zou ik zeggen, vooral lekker mee doorgaan. Wie weet gaat het ooit nog eens ergens anders heen, en misschien ook niet, who cares?
Claudia
Het lijkt erop dat jij gewoon lekker jezelf bent, en dus zou ik zeggen, vooral lekker mee doorgaan. Wie weet gaat het ooit nog eens ergens anders heen, en misschien ook niet, who cares?
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Ja, lieve mensen, jullie hebben gelijk, waarvoor zal ik mijn gedrag een naam geven? Ik voel me er zo goed bij. Aldus gekleed liep ik afgelopen weken over de Kamasutrabeurs en deed ik een dagje Rotterdam.
En zo voelde het goed.
Maar meer wordt het niet: het zit niet in mijn hersenen en ik heb er een weinig passend lijf voor.
Ik ben wel onder de indruk van diegenen onder ons, hier, die wel stappen zetten in het verdergaan met hun verandering van uiterlijk en gedrag.
Veel sterkte...!!!
Ik vind dat deze topic hiermee voldoende resultaat heeft opgeleverd voor mij.
En zo voelde het goed.
Maar meer wordt het niet: het zit niet in mijn hersenen en ik heb er een weinig passend lijf voor.
Ik ben wel onder de indruk van diegenen onder ons, hier, die wel stappen zetten in het verdergaan met hun verandering van uiterlijk en gedrag.
Veel sterkte...!!!
Ik vind dat deze topic hiermee voldoende resultaat heeft opgeleverd voor mij.
Homo homini lupus
ik wou nog ff inpikken op het woord normaal,
er was eens een soort cursus van mijn werk en er kwam daar iemand spreken en ik vond zijn "definitie" voor normaal de beste die ik tot nu toe gehoord heb. nu ik kan het niet zo goed uitleggen als die man maar wil het toch eens proberen.
iedereen is normaal, omdat iedereen binnen zijn eigen normen valt. wat je normaal vindt of niet normaal vindt komt dus enkel voort uit wat je zelf doet en denkt. als je zelf iets doet waarvan je vind dit is niet normaal is het hoogst waarschijnlijk omdat je het dan niet spiegelt aan je eigen normen maar aan de (o zo vervelende) maatschappelijke norm. eigenlijk komt het er op neer dat zelfs een moordenaar (niet dat ik hier iemand wil over dezelfde kam scheren als een moordenaar) voor zichzelf; normaal kan zijn. je kan er voor kiezen om binnen de maatschappelijke norm te vallen of om jezelf te zijn.norm(aal)
bij deze mijn poging om die mens (want ik weet niet eens zijn naam nog) zijn boodschap over te brengen.
groetjes samantha
er was eens een soort cursus van mijn werk en er kwam daar iemand spreken en ik vond zijn "definitie" voor normaal de beste die ik tot nu toe gehoord heb. nu ik kan het niet zo goed uitleggen als die man maar wil het toch eens proberen.
iedereen is normaal, omdat iedereen binnen zijn eigen normen valt. wat je normaal vindt of niet normaal vindt komt dus enkel voort uit wat je zelf doet en denkt. als je zelf iets doet waarvan je vind dit is niet normaal is het hoogst waarschijnlijk omdat je het dan niet spiegelt aan je eigen normen maar aan de (o zo vervelende) maatschappelijke norm. eigenlijk komt het er op neer dat zelfs een moordenaar (niet dat ik hier iemand wil over dezelfde kam scheren als een moordenaar) voor zichzelf; normaal kan zijn. je kan er voor kiezen om binnen de maatschappelijke norm te vallen of om jezelf te zijn.norm(aal)
bij deze mijn poging om die mens (want ik weet niet eens zijn naam nog) zijn boodschap over te brengen.
groetjes samantha
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
-
- dagelijks aanwezig
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Re: Androgyn, fetish of wat dan...?
Lijkt me vrij duidelijk: travestie.Sechmet schreef:Ik voel mij heerlijk als ik als volgt gekleed ben: zwarte herenbroek, zwart herenoverhemd of -trui en daaronder een gevulde bh. En dan graag lopend in knielaarzen met een blokhak van rond de 5 cm. Zo ga ik ook uit over straat en kom bij sommige mensen op visite. Maar ik ben en blijf man. Meer vrouwelijks hoef ik niet. Ik heb deze gevoelens al vanaf mijn vroege puberteit en nu ben ik een vijftiger. Hoe valt dit gedrag te omschrijven?
Je zou verwachten dat op een travestie-site de mensen dat typerende gedrag wel als travestie kunnen herkennen, maar afgaande op de reacties valt dat erg tegen. Is het woord te beladen of zo?
Mik