Profiel
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Profiel
Hallo allemaal,
ik heb net mijn profiel op de site verwijderd, dit omdat ene adeline iedere keer niet bepaald vriendelijke teksten bij mijn profiel zet, en het ook voor elkaar heeft gekregen om in 6 minuten 171 berichten bij mijn profiel te zetten. En dus ook de beveiliging voor het zetten van een opmerking bij iemands profiel gekraakt heeft.
ik heb net mijn profiel op de site verwijderd, dit omdat ene adeline iedere keer niet bepaald vriendelijke teksten bij mijn profiel zet, en het ook voor elkaar heeft gekregen om in 6 minuten 171 berichten bij mijn profiel te zetten. En dus ook de beveiliging voor het zetten van een opmerking bij iemands profiel gekraakt heeft.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Da's inderdaad erg vervelend... Jammer dat dat soort mensen de boel verstiert...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
-
- Forumdiva
Lisa, dit kan alleen maar gedaan zijn door iemand die zelf veel programmeer kennis heeft of iemand kent die dat heeft. Ik ken een heleboel sites die met dezelfde beveiliging werken om te voorkomen dat zgn autobots allerlei reacties zetten op de site. Die adeline heeft dus een autobot om die beveiliging te omzeilen, niemand kan ruim 170 berichtjes in 6 minuten tikken....Tenzij ze met een groep van een 60 mensen zitten te tikken, 2 minuten per bericht. Maar dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk.
- Hexley
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Heb eens gekeken maar een beetje creatief wezen en je bent er.
Een klein testje en mijn vermoedens kloppen.
Zie Test-321:
http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=5249
Nu was ik aan het bellen plus dat de verbinding met die webserver is ook een beetje traag maar er hadden er in de zelfde tijd veel meer kunnen staan. En het plaatsen van verschillende teksten is net zo makkelijk.
Maar je hoeft er echt geen programmeur voor te wezen hoor.
Een klein testje en mijn vermoedens kloppen.
Zie Test-321:
http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=5249
Nu was ik aan het bellen plus dat de verbinding met die webserver is ook een beetje traag maar er hadden er in de zelfde tijd veel meer kunnen staan. En het plaatsen van verschillende teksten is net zo makkelijk.
Maar je hoeft er echt geen programmeur voor te wezen hoor.
-
- Forumdiva
- mireille
- Eredivisie
captcha erin hangen ? Of meer voor iets gaan dat je een profiel moet hebben om te reageren, scheelt ook weer voor als je de juiste persoon wil vinden voor een antwoord... dat laatste is beter, en dan captcha voor het aanmaken van profielen. stopt vinger in de dijk ofzoiets
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Wat een vunzige streken halen sommigen toch uit he. Ik ken van de chatbox van hier, ene Adeline uit Antwerpen, maar die is op de chatbox zo aardig - al jaren - dat die dat vast niet zou doen. Denk ook niet dat die daar toe in staat zou zijn, misschien is haar profiel ook wel gekraakt en wordt haar naam misbruikt op die manier.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: