vrouwelijke look voor alledag

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
karen_travestie
is nieuw hier

vrouwelijke look voor alledag

Bericht door karen_travestie »

Ik ben op zoek naar een vrouwelijkere look waarmee ik naar het werk kan. Ter informatie: ik heb haar tot iets boven m'n schouders, en ik draag dagelijks de 'acceptabele' oorringen voor mannen. Alle tips worden in dank aanvaard!
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Hoi,

Ik kan alleen maar vertellen hoe ik het doe, of het iets voor jou is heb ik geen idee van.

Ik kleed mij in een 3/4 capri of een stoffen broek (geen spijker want daar houdt ik niet van) met rechte pijpen die ik meestal oprol tot onderkant kuit.
De bovenkant een dames hempje met spaghettibandjes of een dames halter en een damestruitje of een vestje er over.
Enkelsokjes of geen sokken en witte gympen/bruine vans.
Mijn haar komt ook tot op mijn schouders en ik draag het meestal los, oorbellen mag ik net wisselen dus dat wisselt dan ook van knopjes, ringetjes, etc.
Ik heb lange nagels en die zijn practisch altijd gelakt.
Dit is dagelijkse outfit als ik niet in vol ornaat kan.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Gezien mijn functie op de afdeling "past het niet" dat ik en femme ga.
Echter ik draag bijna altijd zwarte instappers met een lage sleehak, een zwarte broek en bijna altijd een polo of t-shirt .

Dit alles natuurlijk dames modellen :wink:.
Het is ondertussen zo dat de meeste mensen bij mij op de afdeling niet anders weten, kom ik eens volledig als man dan kijkt men mij vreemd aan.

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Plaats reactie