aangehouden voor travestie

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik werd begin jaren negentig bij het hardlopen aangehouden en ik moest me laten foliëren en mun handen laten zien.....wat was gebeurt....??? Nou in de stad werd iemand door een junky overvallen en zwaar gewond met een mes en die junky liep dus in die richting, waar ik net aan het hardlopen was.....

.....een belletje van de politie naar mun vriendin toe deed dat ze van me afzagen en verder op jagd naar de ware dader gingen.....

Ik kan het de politie nie kwalijk nemen dat ze zo reageerden.....straks ben ik zelf een keer slachtoffer van zo'n junky en dan ben ik ook blij, als de politie elke verdachte onder de loep gaat nemen :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Noukske87
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: wo jun 25, 2008 20:33

Bericht door Noukske87 »

julie berichtjes hebben me wel aan het denken gezet. thanks, daarvoor :oops: . jullie snappen hieruit dan ook wel dat ik niet meer naar de politie ben geweest.

@lief dinnetje;
wat betreft onzekerheid, daar heb je een punt :wink: , maar schamen.. dat heb ik gelukkig achter me kunnen laten. ik heb mezelf aan kunnen leren hier open over te praten en er eerlijk voor uit te komen. (behandeling bij GGZ).

@john; thanks voor je bericht.. jouw uitleg helderde erg veel op.

gr. noukske
Gebruikersavatar
Elise
ff weer wat posten
Berichten: 46
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 22:30
Locatie: Emmeloord

Bericht door Elise »

johnn schreef:Los van dit alles ben ik het met een ieder eens dat -zelfs al zou mijn verhaal kloppen- het optreden niet de schoonheidsprijs (zacht uitgedrukt) verdiend.
Het minste wat even had kunnen gebeuren is een korte uitleg waarom Noukske is staande gehouden.
Het hangt er even vanaf wat er aan de hand is. De kans is groot dat, als ze achter iemand aan zitten, ze echt geen tijd hebben voor beleefdheden en uitleg (misschien wel voor: "sorry we zoeken iemand anders") hoe vervelend het ook is.
Het zou niet leuk zijn als een crimineel ontsnapt doordat een agent iets aan iemand moet uitleggen waarom hij/zij (onterecht) even staande gehouden is.

hoe dan ook, Noukske, het is inderdaad geen leuke ervaring.

groetjes
Elise
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Elise schreef: Het hangt er even vanaf wat er aan de hand is. De kans is groot dat, als ze achter iemand aan zitten, ze echt geen tijd hebben voor beleefdheden en uitleg (misschien wel voor: "sorry we zoeken iemand anders") hoe vervelend het ook is.
Het zou niet leuk zijn als een crimineel ontsnapt doordat een agent iets aan iemand moet uitleggen waarom hij/zij (onterecht) even staande gehouden is.
groetjes
Elise
Dat was ook precies wat ik bedoelde met mijn 'korte uitleg' ....natuurlijk geen ellenlange verhalen.
Ik doe dat zelf ook als zoiets in mijn werk voorkomt, even kort "sorry, we zoeken iemand en u (uw kleding) leek erop" en dan verder gaan.
Kost geen tijd maar haalt wel een hoop onbegrip weg.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Brenda1980
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: ma feb 19, 2007 17:02
Locatie: Alkmaar

Bericht door Brenda1980 »

Beste mensen,

ik zelf heb juist veel positiefs met de politie mee gemaakt ze reageerden op mij als beginnende transseksueel erg positief en werd ook als mevrouw aangesproken ook hadden de 10 agenten op een politiebijeenkomst veel respect over mij omdat ik er openlijk over sprak... toen ik weg ging omdat ik moest werken heb ik me mannelijke kleding aan gedaan omdat in die tijd me werk het nog niet wist... daar reageerde ze ook erg positief op.

klein weetje tegen woordig wordt er meer aandacht voor dit soort onderwerpen gevraagd ook krijgen de nieuwe agenten 1 dag in hun opleiding les met een transseksueel dus de korpsen zijn wel aan het veranderen maar het heeft ook met de instelling van de agent en zijn collega te maken het is een mannen cultuur wat daar hangt, al komt daar door politieke reden ook steeds meer veranderingen in....

gr. Brenda
Plaats reactie