Reacties bij profielen
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Reacties bij profielen
Ik zou graag willen weten of er van de reacties bij de profielen op een of andere manier te zien is wat het IP adres is, of dat dat tijdens sturen gecontroleerd wordt ? Dat laatste kan zeker, want ik kom regelmatig op fora waar je ziet wat je ip adres etc is.
Iemand als KEES bv zou dan geweerd kunnen worden.
Wat vinden anderen hier van, moet bij de profielen alles kunnen, of moet daar ook een ip ban mogelijk zijn als dat technisch mogelijk is (zonder te veel werk).
Wat vinden anderen hier van, moet bij de profielen alles kunnen, of moet daar ook een ip ban mogelijk zijn als dat technisch mogelijk is (zonder te veel werk).
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: Reacties bij profielen
Hier ben ik het wel mee eens inderdaad..Zeker aangezien er veel beledigende berichten worden geplaatst onder andere namen..Of in ieder geval moet het ook mogelijk kunnen zijn dat mensen eerst ingelogt moeten zijn voor ze een bericht achter kunnen laten op een profiel dit is ook mogelijk zonder teveel werk neem ik aan..Hoop voor travestie.org dat er iets aan gedaan kan worden zonder er teveel werk aan te hebben..Nannette schreef:Ik zou graag willen weten of er van de reacties bij de profielen op een of andere manier te zien is wat het IP adres is, of dat dat tijdens sturen gecontroleerd wordt ? Dat laatste kan zeker, want ik kom regelmatig op fora waar je ziet wat je ip adres etc is.
Groetjes Prescilla
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Van mij mag die weg de gestoorde gek..
Ik krijg allemaal klachten van meiden over die kees in mijn Mail of ik hem niet kan bannen op de site terwijl ik geen moderator ben..Maar ok voor de modjes kunnen jullie hier iets aan doen dat die kees een eeuwige ban krijgt, want vind het geen stijl met hoe die persoon over mensen zit te praten en hoe hij anderen discrimineerd..
Ik krijg allemaal klachten van meiden over die kees in mijn Mail of ik hem niet kan bannen op de site terwijl ik geen moderator ben..Maar ok voor de modjes kunnen jullie hier iets aan doen dat die kees een eeuwige ban krijgt, want vind het geen stijl met hoe die persoon over mensen zit te praten en hoe hij anderen discrimineerd..
Groetjes Prescilla
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Lol. Wie wel?Inge-cd schreef:jij spoort niet helemaal geloof ik
@Elsa, Kees is een beetje wat OJ was voor nst, met als verschil dat OJ 1 persoon was/is en er volgens mij minstens 2 Kesen zijn. De herhalio Kees is niet grappig en dus mag die weg.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik denk dat kees 1 en kees 2 een en dezelfde zijn aangezien het taalgebruik wat kees 2 heeft die beweerd dat hij een teken heeft waar je hem aan kan herkennen dat het de echte is maar toch even iemand nog verrot schelden op een bericht van kees...Dus ja waar houd het op of waar gaat het beginnen eigenlijk..Valt me wel op dat er weinig aan gedaan wordt tot nu toe terwijl het toch al een aantal dagen aan de gang is zo te zien..Morbide schreef:Lol. Wie wel?Inge-cd schreef:jij spoort niet helemaal geloof ik
@Elsa, Kees is een beetje wat OJ was voor nst, met als verschil dat OJ 1 persoon was/is en er volgens mij minstens 2 Kesen zijn. De herhalio Kees is niet grappig en dus mag die weg.
Groetjes Prescilla
-
- Forumdiva
Mijn profiel is weer verwijderd, komt vrijdag wel weer, maar zonder berichten mogelijkheid. Er is echt 1 persoon waarschijnlijk die de boel is aan het verzieken, iemand die waarschijnlijk nu geen toegang meer heeft tot het forum, maar misschien wel met een ander mag meelezen nog in gesloten fora. Zoals het nu gaat, is het niet goed voor travestie.org in ieder geval.
misschien off topic, maar wat is het belang van een profiel, het viel me vanmiddag pas op dat dat twee verschillende dingen zijn. één aangemaakt en weer verwijderd. zag er geen toegevoegde waarde in.
Dus als iemand de extra waarde kan aangeven graag.
En wat ik verder zie over die kees, lijkt me zinnig om alleen met een profiel op een profiel te mogen reageren zoals mireille zei, anders kan ie z'n gal nog steeds spuien via internet winkels etc.
Dus als iemand de extra waarde kan aangeven graag.
En wat ik verder zie over die kees, lijkt me zinnig om alleen met een profiel op een profiel te mogen reageren zoals mireille zei, anders kan ie z'n gal nog steeds spuien via internet winkels etc.
LindaR, het voordeel van een profiel is dat je JOUW verhaal kwijt kan over hoe en wat je met de T wereld hebt. Op het forum klets je met de meiden over vanalles en nog. Het zijn dus daadwerkelijk 2 verschillende dingen.
ot: Ik vind dat je bij je profiel eerlijke berichten moet/mag plaatsen maar het is wel belangrijk dat je hierin de ander in zijn waarde laat en hem/haar dus niet gaat beledigen (zoals helaas weg gebeurd). Hier zouden mods oid iets aan moeten kunnen doen. Momenteel kan ik mij gekregen berichtjes niet eens verwijderen terwijl de functie wel aanwezig hoort te zijn (toch?).
Ik ben het daarom wel eens met de dames dat er aandacht besteed moet worden aan wie wat achter laat bij de profielen.
ot: Ik vind dat je bij je profiel eerlijke berichten moet/mag plaatsen maar het is wel belangrijk dat je hierin de ander in zijn waarde laat en hem/haar dus niet gaat beledigen (zoals helaas weg gebeurd). Hier zouden mods oid iets aan moeten kunnen doen. Momenteel kan ik mij gekregen berichtjes niet eens verwijderen terwijl de functie wel aanwezig hoort te zijn (toch?).
Ik ben het daarom wel eens met de dames dat er aandacht besteed moet worden aan wie wat achter laat bij de profielen.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Tja, we zetten ons profiel in een openbaar te bereiken plek.................en zijn daardoor kwetsbaar voor mindere lieden.
Ik zou zeggen, openbaar laten, maar kwetsende teksten zsm verwijderen van die profielen......op die manier blijft het ook bezoekers trekken.
En Kees..........tja, ik denk gewoon dat hij erg bang voor ons is en dat wij zijn T* zijn aanwakkeren.................wat zou zo'n figuur anders hier zoeken, niet zijn broodnodige potje bier of zo.
Ik zou zeggen, openbaar laten, maar kwetsende teksten zsm verwijderen van die profielen......op die manier blijft het ook bezoekers trekken.
En Kees..........tja, ik denk gewoon dat hij erg bang voor ons is en dat wij zijn T* zijn aanwakkeren.................wat zou zo'n figuur anders hier zoeken, niet zijn broodnodige potje bier of zo.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy