travestie zoekt hulp
Moderator: Moderators
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Okay, ik begrijp het nu beter......................volgens een onderschrift van een wijs iemand hier : stapje voor stapje....
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
maar je de-make-up pads kun je gerust in de pedaalemmer deponeren hoor, daar gaat echt niemand in wroeten om te kijken of je misschien make up hebt gebruikt.
Altijd beter dan een loodgieter die net een verstopte WC heeft gerepareerd tegen je vrouw horen zeggen dat ze geen make-up doekjes meer in het toilet moet gooien
Irene
Altijd beter dan een loodgieter die net een verstopte WC heeft gerepareerd tegen je vrouw horen zeggen dat ze geen make-up doekjes meer in het toilet moet gooien
Irene
Kleine stapjes
tijd voor een topic:Irene schreef:maar je de-make-up pads kun je gerust in de pedaalemmer deponeren hoor, daar gaat echt niemand in wroeten om te kijken of je misschien make up hebt gebruikt.
Irene
ongewenste maar achteraf verhelderende scenarios waar je van moest blozen
(zoals die keer dat ik smorgens open deed met mijn gezicht vol uitgelopen make up van de avond ervoor en recht in de ogen keek van de cv monteur, en pas besefte dat het er allemaal nog uitgelopen opzat toen hij weg was, ik vond hem al zo onrustig overkomen