travestie zoekt hulp

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Okay, ik begrijp het nu beter......................volgens een onderschrift van een wijs iemand hier : stapje voor stapje....
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Yep, dat advies heb ik heel goed in mijn oren geknoopt...
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

maar je de-make-up pads kun je gerust in de pedaalemmer deponeren hoor, daar gaat echt niemand in wroeten om te kijken of je misschien make up hebt gebruikt. ;-)

Altijd beter dan een loodgieter die net een verstopte WC heeft gerepareerd tegen je vrouw horen zeggen dat ze geen make-up doekjes meer in het toilet moet gooien ;-)

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Irene schreef:maar je de-make-up pads kun je gerust in de pedaalemmer deponeren hoor, daar gaat echt niemand in wroeten om te kijken of je misschien make up hebt gebruikt. ;-)

Altijd beter dan een loodgieter die net een verstopte WC heeft gerepareerd tegen je vrouw horen zeggen dat ze geen make-up doekjes meer in het toilet moet gooien ;-)

Irene
tijd voor een topic:

ongewenste maar achteraf verhelderende scenarios waar je van moest blozen ;)

(zoals die keer dat ik smorgens open deed met mijn gezicht vol uitgelopen make up van de avond ervoor en recht in de ogen keek van de cv monteur, en pas besefte dat het er allemaal nog uitgelopen opzat toen hij weg was, ik vond hem al zo onrustig overkomen ;)
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Zo'n topic hebben we een paar jaar geleden al eens gehad, misschien moest ik het weer eens opdiepen.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie