games
Moderator: Moderators
- Natassia
- ff weer wat posten
- Contacteer:
You're welcome.. ik vind die gast echt geweldig... op woensdagmiddag kijk ik samen met m'n collega's altijd uit naar de nieuwste rant! En meestal ben ik 't wel met 'm eens, zeker als 't om MMORPG-uggers gaat..Morbide schreef:Lol! Wat maakt die vent hilarische filmpjes! Dank voor de link.Natassia schreef: reviewer
Oh.. en ik speel CoD4 op de PC... is vast niet helemaal PS3 compatible, he?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Hij slaat met z'n Age of Conan review in ieder geval de spijker op z'n kop. Over Mass Effect verschillen we echter van mening. Het is waar dat er vet veel dialoog is. Daar is dan ook enorm veel aandacht aan besteed en je keuzes doen er ook echt toe. Ik ga ook wekelijks kijken. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik speel COD , zoals al eerder gemeld , op mijn PC..........
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Lijkt veel op MOH.............1 person shooter.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Okay, mee eens, maar principe komt veel overeen.................
In MOH ben je eerder dood lol
In MOH ben je eerder dood lol
- Natassia
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Mooi dat iedereen Yahtzee weet te waarderen.. het is voor mij ook 'n geweldige leermethode om wat onconventioneel Engels te leren.
Dus.. we hebben nu twee CoD4-speelsters op de PC.. nog niet echt 'n squad he?
@Morbide: Ik weet niet of het 'n gemis is.. maar ik vond juist CoD4 'n verademing tussen al het WW2-geweld. En het verhaal (hoewel vrij simpel en lineair) vond ik echt zo cinematisch dat ik helemaal gegrepen werd door het spel. En... er zit één onwijs OMGWTF! moment in.. als dat je niet effetjes grijpt.. dan zit er gewoon 'n stukje steenkool in de plaats van je hart..
Dus.. we hebben nu twee CoD4-speelsters op de PC.. nog niet echt 'n squad he?
@Morbide: Ik weet niet of het 'n gemis is.. maar ik vond juist CoD4 'n verademing tussen al het WW2-geweld. En het verhaal (hoewel vrij simpel en lineair) vond ik echt zo cinematisch dat ik helemaal gegrepen werd door het spel. En... er zit één onwijs OMGWTF! moment in.. als dat je niet effetjes grijpt.. dan zit er gewoon 'n stukje steenkool in de plaats van je hart..
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Njah, ik heb dus mooi MOH-loos door het leven weten te glippen en heb behalve in alle Wolfenstein games nooit op nazi's geschoten. OMGWTF momenten zijn de reden dat ik een gaymher (jawel) ben.Natassia schreef:
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
[quote="Morbide
Njah, ik heb dus mooi MOH-loos door het leven weten te glippen en heb behalve in alle Wolfenstein games nooit op nazi's geschoten. OMGWTF momenten zijn de reden dat ik een gaymher (jawel) ben.[/quote]
Wolfenstein...................the mother of RPshooters..............was te gek..
Njah, ik heb dus mooi MOH-loos door het leven weten te glippen en heb behalve in alle Wolfenstein games nooit op nazi's geschoten. OMGWTF momenten zijn de reden dat ik een gaymher (jawel) ben.[/quote]
Wolfenstein...................the mother of RPshooters..............was te gek..