benen
Moderator: Moderators
een lijstje make up dingetjes, dat hangt ervanaf wat je allemaal wilt.
mijn lijstje bestaat uit:
foundation oid om baardschaduw te verbergen
lippenstift
oogschaduw (3 kleuren in 1 doosje )
mascara
Daar kan ik genoeg mee, maar sommige zullen ook oogpotlood nemen en nog wat meer dingen waar ik geen verstand van heb
mijn lijstje bestaat uit:
foundation oid om baardschaduw te verbergen
lippenstift
oogschaduw (3 kleuren in 1 doosje )
mascara
Daar kan ik genoeg mee, maar sommige zullen ook oogpotlood nemen en nog wat meer dingen waar ik geen verstand van heb
Foundation (let op je huidskleur, test op de kaaklijn)lindaR schreef: Heeft er iemand eigenlijk een lijstje met make up spullen die je nodig hebt om je op te maken, dan hoef ik maar 1 keer naar de winkel.
Oogschaduw (koop een kwastje en gebruik dat ipv die prutsponjes on a stick)
Kohlpotlood
Eyeliner pen/fluid (oefen lijntjes eerst met een potlood)
Lippotlood (een paar tinten is zat voor alle kleuren lipstick)
Lipstick
Blusher (hoe lager aangezet, hoe ouder je er uit ziet, blend met ronde bewegingen)
Mascara
Poeder (met een sponsje, geen kwast)
Nagellak (Hema ftw, of je moet geld te veel hebben, dan chanel )
Dan kan je alles doen/maken wat je wil.
Bovenstaand is mijn persoonlijke voorkeur, your mileage may vary...
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- Natassia
- ff weer wat posten
- Contacteer:
LOL.. dit is exact mijn lijstje..
Ik denk dat dit ook wel 'n vrij compleet lijstje is. Als ik nog iets mag toevoegen... ik heb van mijn foundation doorgaans ook 'n tint lichter en donkerder.
Daarmee kan je dan 'n beetje je gezicht mee contouren.. en zo je beste features naar voren halen. Lichte streep op de voorkant van je neus.. en juist donkere strepen op de zijkanten van je neus... en je zult versteld staan wat het effect is als je daarna alles goed geblend hebt.
Het kost alleen wel extra geld natuurlijk..
Ik denk dat dit ook wel 'n vrij compleet lijstje is. Als ik nog iets mag toevoegen... ik heb van mijn foundation doorgaans ook 'n tint lichter en donkerder.
Daarmee kan je dan 'n beetje je gezicht mee contouren.. en zo je beste features naar voren halen. Lichte streep op de voorkant van je neus.. en juist donkere strepen op de zijkanten van je neus... en je zult versteld staan wat het effect is als je daarna alles goed geblend hebt.
Het kost alleen wel extra geld natuurlijk..
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Hou op...............heb mn hele make-up set van de week gekocht met goed spul...........ik liep er op leeg zeg.pfffffffffffffff......
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Heb je mazzel dat je die krantenwijk nog niet op je pumps moet lopen.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
@ Natassia, even je www bekeken..................mooie kleding en giga goede make-up zeg wow..........
Sybella's lijstje is prima om mee te beginnen hoor.
Mijn lijstje wil niet zeggen dat je maar meteen als een waanzinnige moet gaan kopen maar het is wel zo'n beetje wat je allemaal KAN gebruiken.
Ik zou ook zeker niet als een gek alles gaan zitten opsmeren.
Less is more en oefening baart kunst.
De eerste keer dat ik me opmaakte leek ik meer op bassie dan op een vrouw.
Naar mate je meer ervaring krijgt ga je het beter zien en waarschijnlijk meer willen proberen.
Nagellak bijv. is er in vele kleuren en als je, net als ik, een nagellak freakje bent is een potje of 10 niks.
Ook zal je genoeg miskopen doen, een setje oogschaduw zien en denken "oh mooi" dan doe je het op en staat het voor geen meter.
Maar ja, kan je altijd weer aan iemand anders geven die haar miskopen weer bij jou dumpt hehe.
Mijn lijstje wil niet zeggen dat je maar meteen als een waanzinnige moet gaan kopen maar het is wel zo'n beetje wat je allemaal KAN gebruiken.
Ik zou ook zeker niet als een gek alles gaan zitten opsmeren.
Less is more en oefening baart kunst.
De eerste keer dat ik me opmaakte leek ik meer op bassie dan op een vrouw.
Naar mate je meer ervaring krijgt ga je het beter zien en waarschijnlijk meer willen proberen.
Nagellak bijv. is er in vele kleuren en als je, net als ik, een nagellak freakje bent is een potje of 10 niks.
Ook zal je genoeg miskopen doen, een setje oogschaduw zien en denken "oh mooi" dan doe je het op en staat het voor geen meter.
Maar ja, kan je altijd weer aan iemand anders geven die haar miskopen weer bij jou dumpt hehe.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand