Mag er gerookt worden op dit forum ?
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Mag er gerookt worden op dit forum ?
Nu eens een luchtige poll.
Letterlijk en figuurlijk
Letterlijk en figuurlijk
-
- Forumdiva
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Done.Nannette schreef:Dat een verbod zinloos is ?Morbide schreef:Ik ken geen rookverbod, alleen een rookgebod. Welk antwoord moet ik nu kiezen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hihihi...
Op alle pakjes staat dat roken dodelijk is en kankerverwekkend is... Waarom mensen dan aanmoedigen om op dit forum wel te gaan roken?
Groetjes,
Frederique
... en wat te doen als de rook na het lezen van mijn bericht uit je oren komt?
Op alle pakjes staat dat roken dodelijk is en kankerverwekkend is... Waarom mensen dan aanmoedigen om op dit forum wel te gaan roken?
Groetjes,
Frederique
... en wat te doen als de rook na het lezen van mijn bericht uit je oren komt?
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Gewoon nog eentje opsteken?
Jij bent trouwens niet zuinig met postzegels en nietjes zeg! Dank daarvoor. Ik heb voorlopig wat te lezen. =)
Jij bent trouwens niet zuinig met postzegels en nietjes zeg! Dank daarvoor. Ik heb voorlopig wat te lezen. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
<bloos>
Ik was bang voor strafport. Kon me de smaad op dit en andere forums niet veroorloven
Veel leesplezier,
Groetjes,
Frederique
Ik was bang voor strafport. Kon me de smaad op dit en andere forums niet veroorloven
Veel leesplezier,
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Haha, alsof ik die strafporto dan zou betalen... Voordat ik 'em terugstuur ga ik wel even langs het postkantoor voor een mooie nieuwe envelop en een weegbeurtje.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Zou de voedings en waren authoriteit ook fora controleren op het naleven van het rookverbod, zag ze vanavond op de TV (ter verduidelijking TeleVisie) een vent missen met een siagret in zijn handen......
Als ze zo controleren hebben we niets te duchten al zouden we hier roken.
Als ze zo controleren hebben we niets te duchten al zouden we hier roken.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
-
- Forumdiva
mijn devies is altijd al geweest:: Wie niet buiten roken kan , gaat maar buiten roken.
Dit al ver voor alle perikelen over het roken. Vroeger had ik bronchitus en daarom kan ik soms niet tegen de rooklucht. En daar waar ik baas ben geldt dus de bovenstaande regel.
groetjes Bea.
Dit al ver voor alle perikelen over het roken. Vroeger had ik bronchitus en daarom kan ik soms niet tegen de rooklucht. En daar waar ik baas ben geldt dus de bovenstaande regel.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven