Ik tril niet meer....vond het wel leuk te doenJoyy schreef:en asje nou met trillende benen, zwetend tot en met bij de kassa staat, koop dan gelijk voor een half jaar of zo
benen
Moderator: Moderators
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Zelf kopen hoort in mij ogen bij jouw onderschrift....................kleine stapjes........en vind dat onderschrift geweldig )
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Tip 1: eyeliner hoort niet op je benen.
Om echt goed te worden is vooral een kwestie van oefening baart kunst inderdaad. Maar niet getreurd, vals spelen mag. Als je je halve oog eronder kliedert kun je met een wattenstaafje en make up remover de ongewenste eyeliner verwijderen tot je een mooi strak lijntje overhoudt.
Ik steun altijd met mijn handpalm op mijn wang en mijn elleboog op mijn linkerhand zodat ik een een zo vast mogelijke hand heb en trek dan in één keer een lijntje van de binnenste naar de buitenste ooghoek.
Als het een paar centen mag kosten, dan raad ik je de eyeliner pen van Shiseido aan. Daarmee gaat het veel makkelijker dan met een kwastje of viltpunt dat je steeds in het potje moet dopen waarna je er weer veel te veel eyeliner aan hebt zitten.
Om echt goed te worden is vooral een kwestie van oefening baart kunst inderdaad. Maar niet getreurd, vals spelen mag. Als je je halve oog eronder kliedert kun je met een wattenstaafje en make up remover de ongewenste eyeliner verwijderen tot je een mooi strak lijntje overhoudt.
Ik steun altijd met mijn handpalm op mijn wang en mijn elleboog op mijn linkerhand zodat ik een een zo vast mogelijke hand heb en trek dan in één keer een lijntje van de binnenste naar de buitenste ooghoek.
Als het een paar centen mag kosten, dan raad ik je de eyeliner pen van Shiseido aan. Daarmee gaat het veel makkelijker dan met een kwastje of viltpunt dat je steeds in het potje moet dopen waarna je er weer veel te veel eyeliner aan hebt zitten.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Tara
- dagelijks aanwezig
Ik gebruik zelf vloeibare eyeliner (dus met zo'n vilten tipje) en het bevalt me prima en het gaat meestal in één keer goed.
Over mijn benen smeer ik meestal wat kousen en soms een panty.
Op je hoofd is een panty wat minder handig, tenzij je naar de bank moet.
Maar misschien is eyeliner (en verdere make-up) dan ook wel praktisch en dan in combinatie met een leuke outfit en een loodhoudend voorwerp.
Hoe is het eigenlijk in de bak als "T"?
Krijg je dan een gestreepte jurk of rok met een leuk gestreept topje?
Verticale strepen "maken" overigens slanker.
Over mijn benen smeer ik meestal wat kousen en soms een panty.
Op je hoofd is een panty wat minder handig, tenzij je naar de bank moet.
Maar misschien is eyeliner (en verdere make-up) dan ook wel praktisch en dan in combinatie met een leuke outfit en een loodhoudend voorwerp.
Hoe is het eigenlijk in de bak als "T"?
Krijg je dan een gestreepte jurk of rok met een leuk gestreept topje?
Verticale strepen "maken" overigens slanker.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.