benen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Tara schreef: Hoe is het eigenlijk in de bak als "T"?
Krijg je dan een gestreepte jurk of rok met een leuk gestreept topje?
Verticale strepen "maken" overigens slanker.
Ik heb een beetje moeite met het serieus nemen van je postings, maar goed; een antwoord. Als je "T" zijn problemen geeft, dan zul je apart van de rest gehouden worden. Ik zie ze een travestiet of transgender nog niet op de vrouwenvleugel plaatsen. Post ops zijn een ander verhaal.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Officieel is het zo dat als iemand onder behandeling is van het genderteam is en met hormonen is begonnen je de vrouwenvleugel ingaat. Een transgender zou problemen kunnen opleveren, dus dan hangt het er van af in welke mate deze persoon in de vrouwelijke of manlijke rol leven waar iemand geplaatst wordt, en evt. hormoongebruik. Ik denk dat een TV gewoon de mannenvleugel ingaat, ook al zouden ze fulltime leven als vrouw. Maar ben je dan niet richting (of volledig) TG onderhand.
Tara
dagelijks aanwezig

Bericht door Tara »

Morbide schreef:Ik heb een beetje moeite met het serieus nemen van je postings.
Het onderdeel met de streepjes was dus ook niet serieus bedoeld.
Af en toe zit er wat humor tussen en misschien is dat wel eens wat onherkenbaar.
Op mijn werk worden ze er wel eens moe van :wink: .
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Nannette schreef:Officieel is het zo dat als iemand onder behandeling is van het genderteam is en met hormonen is begonnen je de vrouwenvleugel ingaat. Een transgender zou problemen kunnen opleveren, dus dan hangt het er van af in welke mate deze persoon in de vrouwelijke of manlijke rol leven waar iemand geplaatst wordt, en evt. hormoongebruik. Ik denk dat een TV gewoon de mannenvleugel ingaat, ook al zouden ze fulltime leven als vrouw. Maar ben je dan niet richting (of volledig) TG onderhand.
Mid jaren 90, toen "trawatdanooks" ziemlich hip waren... je had de rtl serie vrouwenvleugel waar in de verhaallijn ook een ts in voorkwam die op de vrouwenafdeling werd geplaatst... een unicum voor die tijd om zoiets op tv te laten zien
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Renate_CD
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Renate_CD »

lindaR schreef:de eerste keer is meestal de rgste, als die horde genomen is, is de meeste huiver wel verdwenen (hoop ik).
Misschien vraag ik of mijn vrouw meegaat, dan zou dat weer een stap in de goede richting zijn..
Misschien een hint koop de eerste keer een "kado voor je partner" meld je bij de verkoopster of ze je wil helpen bij het uitzoeken.
Je krijgt heel veel info, het heeft mij de eerste keer flink geholpen.
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk :oops:
Plaats reactie