Stel, je bent model

Algemeen

Moderator: Moderators

Nou?

Ja
9
43%
Nee
12
57%

Totaal aantal stemmen: 21

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Nee, ik zou het niet doen, weet van te voren dat het groot uitgemeten zou worden etc etc. Je zou je op veel plaatsen niet kunnen vertonen zonder minimaal nagestaard te worden. Over ergere zaken zwijg ik maar.
Kelly had toentertijd mee dat ze post-op was bij Big Brother. Pre-op geloof ik niet dat ze dat gedaan hebben. Nu trekt ze zich niks aan van wat de goegemeente vindt, en doet ze wat ze zelf wil.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

ook ik zou het absoluut niet doen. Ik heb sowieso niet zo gek veel met "schoonheidsidealen" en uiterlijke schijn...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Babette schreef:ook ik zou het absoluut niet doen. Ik heb sowieso niet zo gek veel met "schoonheidsidealen" en uiterlijke schijn...
o.O Dat vind ik een vreemde opmerking uit de mond van iemand die er werk aan besteed om er uit te zien als het andere geslacht.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nannette schreef:Nee, ik zou het niet doen, weet van te voren dat het groot uitgemeten zou worden etc etc. Je zou je op veel plaatsen niet kunnen vertonen zonder minimaal nagestaard te worden. Over ergere zaken zwijg ik maar.
Kom kom Nannette, waar is je transtrots? Wat kan jou die starende mensen nou schelen?
Nannette schreef: Kelly had toentertijd mee dat ze post-op was bij Big Brother. Pre-op geloof ik niet dat ze dat gedaan hebben. Nu trekt ze zich niks aan van wat de goegemeente vindt, en doet ze wat ze zelf wil.
Whahaha! Pre op zou Andries haar vast niet gedaan hebben. *proest*

/me twijfelt over een nieuwe poll.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Joh, ik ben er net achter dat je via start de computer uit kan zetten. :D
'k ben het eens met je vertaling. Volgens mij leven we in een ernstige ik gerichte maatschappij, en dus iemand als elek andere behandelen, is soms ook niet normaal.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Kan een computer uit dan?
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Morbide schreef:o.O Dat vind ik een vreemde opmerking uit de mond van iemand die er werk aan besteed om er uit te zien als het andere geslacht.
vind je? Nou, ik niet hoor. Ik vind dat er nog wel daglicht zit tussen bezig zijn met het er uit zien als het andere geslacht en de schone schijn van het modewereldje. Die vind ik behoorlijk mens-onvriendelijk en hijgerig. Ik zou me daar toch niet echt mee willen associëren... Bovendien zijn hun schoonheidsidealen de mijne niet.

Groetjes en liefs,

Babette.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Babette schreef:
vind je? Nou, ik niet hoor. Ik vind dat er nog wel daglicht zit tussen bezig zijn met het er uit zien als het andere geslacht en de schone schijn van het modewereldje. Die vind ik behoorlijk mens-onvriendelijk en hijgerig. Ik zou me daar toch niet echt mee willen associëren... Bovendien zijn hun schoonheidsidealen de mijne niet.
Jij moet voor straf het inleidende verhaaltje van deze poll nog een keer lezen. Daarin staat dat je gevraagd wordt om mee te doen en dat betekent dus dat je in het plaatje van een model past. Los van wat je van iets vind is de beste manier om iets te veranderen van binnen uit.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Morbide schreef:dat betekent dus dat je in het plaatje van een model past.
ik heb altijd al een "devastating body" gehad, dahling... Houdt overigens niet in dat ik maar met de eerste de beste gladjakker mee ga voor een drankje... M'n moeder heeft me altijd geleerd dat ik niet met vreemde mannen mee mocht... :wink: Maar ik begrijp je pointe, en zal me verder van commentaar onthouden... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Babette schreef:
ik heb altijd al een "devastating body" gehad, dahling... Houdt overigens niet in dat ik maar met de eerste de beste gladjakker mee ga voor een drankje... M'n moeder heeft me altijd geleerd dat ik niet met vreemde mannen mee mocht... :wink: Maar ik begrijp je pointe, en zal me verder van commentaar onthouden... :D
Da's lastig flirten dan....

PS foto's! Anders is het niet waar.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Morbide schreef:Da's lastig flirten dan.. .
dat valt reuze mee! Voor mij is flirten vooral een fabelachtige energie uitwisseling bij oogcontact. Dat kan adembenemend zijn!
Morbide schreef:PS foto's! Anders is het niet waar.
als ik een e-mailadres van je vindt, wil ik je er wel een paar sturen, hoor! :wink:

Groetjes en liefs,

Babette.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Morbide schreef:Kom kom Nannette, waar is je transtrots? Wat kan jou die starende mensen nou schelen?
Er is trots en trots. Ik ben niet blij dat ik geboren ben zoals ik ben. Ik probeer er het beste van te maken. Trots dat ik transseksueel ben ? Nee. Trots dat ik het proces heb aangedurfd en doorstaan heb (met hobbels) ? Ja.
Maar dat laatste hoeft niet iedereen te weten. Ooit gevraagd bij de TROS voor een serie "Bijzondere families" ergens eind jaren 90 volgens mij. Ze hebben zeker 4-5 maal gebeld. Maar ik had geen zin om daar mezelf, en familie aan bloot te stellen.
Ja, ik heb laatst met foto en stukje tekst in Rotterdams Dagblad gestaan. Maar ik geloof niet dat ik nog op tv zou willen, zeker niet als een soort boegbeeld. Ja samen met een aantal anderen in een serieuze talkshow, dat zou ik misschien nog doen.
Natassia
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Natassia »

Morbide schreef:Kan een computer uit dan?
Oh jee.. straks krijgen we hier 'n "up-time" competitie...
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Morbide schreef:
Acceptatie is wanneer de mensheid ophoudt met transen te behandelen als freakshow en ze net zo gaat behandelen als andere mensen.
1 land waar dat gebeurt.............genaamd Utopia.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Anitamichelle schreef:1 land waar dat gebeurt.............genaamd Utopia.
Vind ik wel een erg pessimistisch uitgangspunt. Niet dat ik geloof het nog mee te maken, maar ooit hopelijk denk ik dan. Er zullen altijd mensen blijven die het niet accepteren, maar misschien de mensheid ooit in de verdere toekomst wel, 4-8 generaties ?
Plaats reactie