Wil jij...
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Wil jij...
Gewoon een vrouw zijn als dat simsalabim zomaar kon?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
@ Irene Het is toch een duidelijke vraag?
@ Linda Dus jij bent liever man? Ook als toverkracht bestaat en je dus echt van geslacht kunt veranderen?
@ Linda Dus jij bent liever man? Ook als toverkracht bestaat en je dus echt van geslacht kunt veranderen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dan heb je dit gemist...
De topic titel is het begin van de zin die verder gaat in het postje. Zo moeilijk is dat toch niet?Morbide schreef:Gewoon een vrouw zijn als dat simsalabim zomaar kon?
- mireille
- Eredivisie
Re: Wil jij...
Ja. Over m'n sociale onhandigheid in het begin kom ik wel overheen, of krijg je dat er ook bijgetoverd...Morbide schreef:Gewoon een vrouw zijn als dat simsalabim zomaar kon?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Morbide schreef:Gewoon een vrouw zijn als dat simsalabim zomaar kon?
Zo eentje die maandelijks tenminste een keer menstrueerd.....???
Nee la ma
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
ja graag
ja graag, en liefst snel en voor altijd vrouw zijn, met alle leuke dingen, en liefst ook af en toe ongesteld.
nou..in elk geval heb ik besloten om mij leven dat ik leefde drastisch te veranderen.. Ik ga ervoor, mezelf te ontplooien als vrouw
met kleine stapjes beginnen
alle kleine stapjes maken later een grotere verandering mogelijk!
Ik geef de moed niet op..
groetjes van mij..
nou..in elk geval heb ik besloten om mij leven dat ik leefde drastisch te veranderen.. Ik ga ervoor, mezelf te ontplooien als vrouw
met kleine stapjes beginnen
alle kleine stapjes maken later een grotere verandering mogelijk!
Ik geef de moed niet op..
groetjes van mij..
Ik ben wie ik ben.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben
en niet wie ik was.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben
en niet wie ik was.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ja, zo eentje. Ik heb daar zo ook m'n twijfels bij of ik dat wel wil... Afgelopen week werd me ineens meegedeeld dat ik "nu een gewone normale vrouw" ben en ik flapte er toen meteen "wtf? echt niet!" uit. Dat verbaasde zowel mijn gesprekspartner als mij. Vandaar deze poll. Ik kan niet kiezen tussen ja en nee, en koop dus ook maar een klinker. =PMara schreef:
Nee la ma
En ook kindertjes kan krijgen?! Oke dan!!!!Mara schreef:Morbide schreef:Gewoon een vrouw zijn als dat simsalabim zomaar kon?
Nee la ma
liefs,
Betteke
Betteke
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Boar....kun jij slim uit de hoek komen.....zo had ik het nog nie bekeken.....maar, me zal de angst bij het wippen zwanger te kunnen worden best opvreten zegbetteke schreef:En ook kindertjes kan krijgen?! Oke dan!!!!
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--