Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ik gebruik Wilkinson. Zitten er vier in een pakje en kosten 6 euro.
Mag wat kosten, maar ik scheer me liever zonder wondjes.
Ook gebruik ik tegenwoordig damesscheergel voor mijn gezicht, moet
zeggen werkt prima.
Voor laseren heb ik ff geen geld, dus dat komt later wel.
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
wegwerpmesjes ik vind dat het woord het zelf zegt....
nu ja euh..... met uitzondering dan van de gillette's of wilkinson dan, die kun je wel eerst gebruiken met resutaat.
heb ook ooit eens zak met 20 zo'n dingen gehad (weet niet eens meer of ik die zelf gekocht had) had meer iets van epileerstokjes,misschien zouden ze dat beter als naam gebruiken.
-wat zegt een slak op de rug van een schildpad ? (armen wijd, gestrekt naast je en wat zwaaien met je handen anders mist het zijn effect)
Ik heb onlangs mijn benen geëpileerd met de Silk-épil van Braun en direct daarna mijn benen geschoren met de Venus Vibrance van Gillette. En het resultaat was echt fantastisch. Geen last van beschadigde benen maar ze bleven wel fijn glad voor langere tijd en dat wat het doel.
Als je moet scheren na het epileren dan doe je iets niet goed.
Morbide schreef:Als je moet scheren na het epileren dan doe je iets niet goed.
Ik scheer eigenlijk alleen voor het epileren. Als je met epileren iedere keer een klein stukje doet en het apparaat niet direct in de gehele bos zet , valt het best mee. En het blijft wel lekker lang glad.
Alleen die baard ....Daar helpt niets (behalve een lichtflits of zo).