De persoon boven me vind ik......
Moderator: Moderators
1tje van de oude stempel.
Iemand die vertrouwen opwekt.
Iemand die naar mijn idee wat chirurgische ingrepen in het gelaat kan gebruiken. Maar dat is mijn verknipte mind. En ik begin steeds meer respect te krijgen voor mensen die hun leven kunnen leven zonder volledig geremodelleerd te worden. Hoe sterkt je daarvoor moet zijn kan ik me bijna niet indenken.
Het is nu precies een jaar geleden dat ik terug ben uit Thailand en ik heb nog steeds pijn, ongemak en gevoelloosheid door de facial feminizing surgery. Ik ben nog steeds tevreden over het optische resultaat en ik zou persoonlijk zo nog een keer doen als het zou moeten maar ik heb er zeker voor moeten inleveren. Maar ik dwaal gigantisch af.
Iemand die vertrouwen opwekt.
Iemand die naar mijn idee wat chirurgische ingrepen in het gelaat kan gebruiken. Maar dat is mijn verknipte mind. En ik begin steeds meer respect te krijgen voor mensen die hun leven kunnen leven zonder volledig geremodelleerd te worden. Hoe sterkt je daarvoor moet zijn kan ik me bijna niet indenken.
Het is nu precies een jaar geleden dat ik terug ben uit Thailand en ik heb nog steeds pijn, ongemak en gevoelloosheid door de facial feminizing surgery. Ik ben nog steeds tevreden over het optische resultaat en ik zou persoonlijk zo nog een keer doen als het zou moeten maar ik heb er zeker voor moeten inleveren. Maar ik dwaal gigantisch af.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik vind je eerlijk en oprecht Jamie en ergens een voorbeeld voor mij.....
.....en da's geen geslijm!
groetjes
Mara
.....en da's geen geslijm!
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Saartje heeft een goed oog voor bepaalde dingen en laat dat in haar avatar goed zien
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
hallo mensen
ik zag mijn naam nog niet op het lijstje staan.
maakt ook niet uit.
hopelijk zie ik jullie is een keer in real life
maakt ook niet uit.
hopelijk zie ik jullie is een keer in real life
Ik ben wie ik ben.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben
en niet wie ik was.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben