Oogschaduw voor dummies
Moderator: Moderators
Oogschaduw voor dummies
Nu bij kruidvat.
(nou ja, vorige week al maar ja.. )
eyemajic eyeshadow pads.
Een vriendin van me wilde ze wel proberen dus ik ze gehaald en zelf geprobeerd want zij was natuurlijk alweer opgemaakt...
(en 7 in een pakje deelt zo rottig)
Ik moet zeggen, het werkt snel, makkelijk en ziet er mooi uit.
Downside, 7 euro voor 7x oogschaduw. hihi
Maar, zelfs een aap met één arm kan nu mooie oogschaduw op hebben.
Mocht iemand ze kopen, de pads zijn (te) klein.
Dus, opbrengen aan de binnenkant en na 4 sec wegtrekken naar de buitenkant voor blenden en zodat je het hele oog bedekt.
Overigens liggen ze bij de aanbiedingen.
Toen ik ze niet kon vinden en er om vroeg werd de kast T nachtmerrie werkelijkheid.
Gelukkig kan ik daar nu om lachen maar vorig jaar was ik door de grond gezakt.
Keihard door de winkel:"Hey Bep, weet jij waar die oogschaduw...."
"Volgens mij daar.., of bij de kassa"
Bij de kassa met een rij van 5 meter: "Zeg Truus, liggen die oogschaduw pads hier nog ergens?"
"Nee, nee, die liggen hier niet"
Uiteindelijk bij de aanbiedingen dus.
Deed me denken aan Herman Finkers, "condooms, ze zijn voor die jongen met die snor"
(nou ja, vorige week al maar ja.. )
eyemajic eyeshadow pads.
Een vriendin van me wilde ze wel proberen dus ik ze gehaald en zelf geprobeerd want zij was natuurlijk alweer opgemaakt...
(en 7 in een pakje deelt zo rottig)
Ik moet zeggen, het werkt snel, makkelijk en ziet er mooi uit.
Downside, 7 euro voor 7x oogschaduw. hihi
Maar, zelfs een aap met één arm kan nu mooie oogschaduw op hebben.
Mocht iemand ze kopen, de pads zijn (te) klein.
Dus, opbrengen aan de binnenkant en na 4 sec wegtrekken naar de buitenkant voor blenden en zodat je het hele oog bedekt.
Overigens liggen ze bij de aanbiedingen.
Toen ik ze niet kon vinden en er om vroeg werd de kast T nachtmerrie werkelijkheid.
Gelukkig kan ik daar nu om lachen maar vorig jaar was ik door de grond gezakt.
Keihard door de winkel:"Hey Bep, weet jij waar die oogschaduw...."
"Volgens mij daar.., of bij de kassa"
Bij de kassa met een rij van 5 meter: "Zeg Truus, liggen die oogschaduw pads hier nog ergens?"
"Nee, nee, die liggen hier niet"
Uiteindelijk bij de aanbiedingen dus.
Deed me denken aan Herman Finkers, "condooms, ze zijn voor die jongen met die snor"
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Chloe schreef:
http://www.videojug.com/
Irene
Dit is misschien iets anders, maar staan ook zeer goede make-up instructiefilmpjes op:Ik heb ooit eens een site van Shiseido gevonden, met een waanzinnige stap voor stap oog make up. Helaas kan ik hem niet meer vinden.
http://www.videojug.com/
Irene
Kleine stapjes
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Oefening baart kunst. =P Als ik langer dan 5 minuten met mijn make up bezig ben dan is er een speciale gelegenheid.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- ForumFan
Hoi Saartje
Niet Doodziek worden hoor, tegenwoordig is het niet meer toegestaan om ziek te zijn in onze werkmaatschappij dus is het hier ook niet toegestaan. Ook als je doodziek bent dien je je functie nog te vervullen. sorry even afreageren van mijzelf op iets anders merk ik.
Nee gewoon doorgaan Saartje, ik heb er wel wat aan en vele anderen denk ik ook wel. Realiseer je gewoon maar dat degene die hier veel schrijven ouwe rotten zijn
En dat Morbide niets aan deze padjes heeft is wel duidelijk gezien haar foto.
Voor haar zijn ze dus duidelijk te klein En vijf minuten besteden aan haar make-up geloof ik dus helemaal niet.
Niet Doodziek worden hoor, tegenwoordig is het niet meer toegestaan om ziek te zijn in onze werkmaatschappij dus is het hier ook niet toegestaan. Ook als je doodziek bent dien je je functie nog te vervullen. sorry even afreageren van mijzelf op iets anders merk ik.
Nee gewoon doorgaan Saartje, ik heb er wel wat aan en vele anderen denk ik ook wel. Realiseer je gewoon maar dat degene die hier veel schrijven ouwe rotten zijn
Voor haar zijn ze dus duidelijk te klein En vijf minuten besteden aan haar make-up geloof ik dus helemaal niet.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
De make up op mijn avatar heeft inderdaad langer geduurd dan 5 minuten want die foto is genomen op Wacken en dat telt als speciale gelegenheid. ^^dhiamara schreef:
@Saartje, voel je niet zo op je teentjes getrapt want dat is nergens voor nodig. Ik mag hier toch hopelijk wel zeggen dat iets me niks lijkt zonder daar een hoop drama voor terug te krijgen. Ik heb de pads weliswaar niet geprobeerd maar heb ze wel gegoogeld. Wat ik er op tegen heb is het volgende: ze zijn enorm duur, veel meer milieuvervuilend en ze staan haaks op wat make up volgens mij zou moeten doen, namelijk het benadrukken van je mooie kanten en het verdoezelen van je wat mindere kanten. Er is geen one size fits all make upje. Ieder gezicht is anders en een ieder zal daar zhaar beste techniek bij moeten vinden. Bovendien wordt het resultaat van die pads volgens mij gewoon lelijk door de harde scheidslijn tussen de 2 kleurtjes. Oogschaduw moet je m.i. in elkaar over laten lopen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.