Borstgroei

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Sandra TV schreef:Morbide Is er enkel om negatieve reacties te geven
ben ik het absoluut niet mee eens. Zoals ik het gelezen heb, heeft Morbide helder geschreven wat ze van zelfmedicatie van moontjes vond. Misschien komt dat jou niet uit of is het iets wat je niet horen wilt, maar dat is een heel ander verhaal. Op andere (trans)fora waar ik kom en schrijf, raadt men, net zoals Morbide overigens, zelfmedicatie ten zeerste af...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Re: tepelgroei

Bericht door Morbide »

Chloe'tje schreef: Is er trouwens iemand die wel eens last heeft gehad met de douane (pakje wordt tegengehouden) in Nederland?
Er zit een sticker op het pakje waarop geclaimd wordt dat het een zending voedingsupplementen is. Ik heb 2x een lading pillen besteld en beide keren kwam het netjes aan.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Sandra TV
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandra TV »

Morbide schreef:
Er zit een sticker op het pakje waarop geclaimd wordt dat het een zending voedingsupplementen is. Ik heb 2x een lading pillen besteld en beide keren kwam het netjes aan.
Babette schreef:
Op andere (trans)fora waar ik kom en schrijf, raadt men, zoals Morbide overigens, zelfmedicatie ten zeerste af...
en hier spreekt men zichzelf dus tegen ..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Morbide schreef:
Chloe'tje schreef: Is er trouwens iemand die wel eens last heeft gehad met de douane (pakje wordt tegengehouden) in Nederland?
Ik bestel wel eens cosmetica in Hong Kong (stukken goedkoper) en soms komt het ongeschonden door de douane, soms niet (en dan dus btw en inklaringskosten betalen :cry: ). Ik weet dat pakketjes soms tegengehouden worden als het gaat om medicatie die in NL als voor te schrijven medicatie beschouwd wordt. Vandaar de vraag....Maar een label voedingssupplement zal wel helpen 8)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Wat voor cosmetica?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

De bekende merken (Shiseido, Gatineau):

http://oth.strawberrynet.com/main.aspx?region=OTHERS
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Leuke site!. Lekker goedkoop ook, maar wel wat weinig keus. Wat ik gebruik van Chanel en Dior hebben ze niet.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Sandra TV schreef:en hier spreekt men zichzelf dus tegen .....
men?? Meid, als jij persee je gelijk wilt halen, en jezelf moontjes toe wilt dienen, moet je dat vooral doen. Vrijheid, blijheid, toch? Uiteindelijk ben jij de enigste die verantwoordelijk is voor je eigen gezondheid en welzijn...

Groetjes en liefs,

Babette.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

In alle eerlijkheid: noem mij laf, maar zelf zou ik het nooit doen. Maar na De Rondes opmerkingen snapte ik mensen die het wel doen wel veel beter.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Sandra TV
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandra TV »

Babette schreef:
men?? Meid, als jij persee je gelijk wilt halen, en jezelf moontjes toe wilt dienen, moet je dat vooral doen. Vrijheid, blijheid, toch? Uiteindelijk ben jij de enigste die verantwoordelijk is voor je eigen gezondheid en welzijn...

Groetjes en liefs,

Babette.
Inderdaad Babette en dit noem ik een positief en eerlijk antwoord.

groetjes

Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Sandra TV schreef:Inderdaad Babette en dit noem ik een positief en eerlijk antwoord.
dat houdt overigens absoluut niet in dat ik het met die gang van zaken eens ben...

Net zoals Frederique zou ik het nemen van medicijnen en aanverwante artikelen nooit op eigen gelegenheid doen, maar altijd onder toezicht. Met lafheid heeft het weinig te maken, meer met "common sense"...

Groetjes en liefs,

Babette.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Babette schreef:
Sandra TV schreef:Inderdaad Babette en dit noem ik een positief en eerlijk antwoord.
dat houdt overigens absoluut niet in dat ik het met die gang van zaken eens ben...

Net zoals Frederique zou ik het nemen van medicijnen en aanverwante artikelen nooit op eigen gelegenheid doen, maar altijd onder toezicht. Met lafheid heeft het weinig te maken, meer met "common sense"...

Groetjes en liefs,

Babette.
Common sense...
Dat is ook realiseren dat je ergens tussenin zit en het nog maar de vraag is of je geholpen word als je bijv. bij de vu aanklopt en zegt dat je wel hormonen wil maar geen anti testo.
ALS men je dan al helpt ben je weer een jaar verder.
Daarom slik ik nu, ook zonder medisch advies, overgang pilletjes.
Volgens mij werken ze ook nog. :D
En ga ik dood.., dan ga ik dood, maar dan wel MET borsten. :lol:
In god geloven doe ik niet dus.., wie doet me iets? ;)
jack123
daar ben ik weer

Bericht door jack123 »

Achter dit antwoord sta ik volledig achter,ook ik zal met
borstgroei doorgaan.
AANGEPAST DOOR TRAVESTIE.ORG
jack123
daar ben ik weer

borstgroei

Bericht door jack123 »

Achter dit antwoord sta ik volledig achter,ook ik zal met
borstgroei doorgaan.
AANGEPAST DOOR TRAVESTIE.ORG
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mijn alternatief zou Tanja van Hengel -> vrijgevestigd endocrinoloog zijn. Tanja kent als ik het goed begrepen heb vrijgevestigde endocrinologen die je kunnen helpen met een gedeeltelijke hormoonwens.
Als ik genoeg informatie gehad had over de uitgangspunten van de VU tijdens de diagnosefase was ik op dat moment ook bij de VU weggegaan. Ik ben nog steeds razend op die lui.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie