Dat meen je niet!Frederique_ schreef: Als ik genoeg informatie gehad had over de uitgangspunten van de VU tijdens de diagnosefase was ik op dat moment ook bij de VU weggegaan. Ik ben nog steeds razend op die lui.
Borstgroei
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Re: tepelgroei
Tja, iedereen zal voor de eigen situatie een afweging moeten maken tussen de 'plussen en de minnen'.Saartje schreef: Dat is ook realiseren dat je ergens tussenin zit en het nog maar de vraag is of je geholpen word als je bijv. bij de vu aanklopt en zegt dat je wel hormonen wil maar geen anti testo.
ALS men je dan al helpt ben je weer een jaar verder.
Daarom slik ik nu, ook zonder medisch advies, overgang pilletjes.
Volgens mij werken ze ook nog.
En ga ik dood.., dan ga ik dood, maar dan wel MET borsten.
In god geloven doe ik niet dus.., wie doet me iets?
Als ik vragen mag, hoe lang slik je dat al?
Re: tepelgroei
Ruim een maand.Chloe'tje schreef: Als ik vragen mag, hoe lang slik je dat al?
Er is dus nog weinig over te melden maar ik voel wel iets gebeuren, zeg maar...
Ik weet niet of je wat dieper hebt gekeken naar dit soort dingen maar...Chloe'tje schreef:Je kunt ze ook -zonder recept- online bestellen, zoals hier (maar op nog véél meer plaatsen).jack123 schreef:Waar zijn die foeto oestrogenen te verkrijgen?
Is mogelijk het proberen waard?
Het innemen van zilverkaars schijnt dan weer wat nadelen met zich mee te brengen.
En dat zit in het product dat je hier linkt.
Ik had ooit ergens op dit forum een link geplaatst naar een thread op een kruiden forum waar alles zo'n beetje op een rijtje wordt gezet en de voor en nadelen worden aangegeven.
Alleen geen idee meer waar en ik ben te belazerd om te zoeken.
Hoewel ik vind dat iedereen met zijn/haar lichaam moet kunnen doen wat men wil, lijkt me wat onderzoek vooraf naar de werking van bepaalde bestanddelen wel op zijn plaats.
Voor de goede orde, ik slik phyto soya 35mg van arkopharma en koop het bij de etos.
Ik denk ook dat ik het nog te kort gebruik om er iets zinnigs over te zeggen dus dit is ZEKER géén reclame.
Ja, ik heb dat idd gelezen. Overigens staat dit produkt ook vermeld bij Rene(e) (niet dat daaruit een garantie gehaald kan worden).
Het liefst zou ik tzt overgaan op estrogen patches (hoewel de gel misschien ook wel aan te bevelen is; ik sport en transpireer daarbij), maar daar ben ik nu (nog) niet aan toe.
Ik zit nu aan de hopkorrels (getver...), maar nog te kort om daar iets uit af te kunnen leiden. Mijn 'plan' is de combinatie van duta (heb ik al voor mijn haar voornamelijk), hop en een isoflavonen pil, zoals ik aanhaalde. Nadeel van hop is de niet constante samenstelling, de smaak en de hoeveelheid die je door de dag heen moet innemen. Zou het niet erg vinden als de hop de deur uit vliegt
Het liefst zou ik tzt overgaan op estrogen patches (hoewel de gel misschien ook wel aan te bevelen is; ik sport en transpireer daarbij), maar daar ben ik nu (nog) niet aan toe.
Ik zit nu aan de hopkorrels (getver...), maar nog te kort om daar iets uit af te kunnen leiden. Mijn 'plan' is de combinatie van duta (heb ik al voor mijn haar voornamelijk), hop en een isoflavonen pil, zoals ik aanhaalde. Nadeel van hop is de niet constante samenstelling, de smaak en de hoeveelheid die je door de dag heen moet innemen. Zou het niet erg vinden als de hop de deur uit vliegt
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Zie ook hier: http://www.xs4all.nl/~everts/bloggernl/ ... hived.htmlChloe'tje schreef:Ik zit nu aan de hopkorrels (getver...), maar nog te kort om daar iets uit af te kunnen leiden. Mijn 'plan' is de combinatie van duta (heb ik al voor mijn haar voornamelijk), hop en een isoflavonen pil, zoals ik aanhaalde. Nadeel van hop is de niet constante samenstelling, de smaak en de hoeveelheid die je door de dag heen moet innemen. Zou het niet erg vinden als de hop de deur uit vliegt
Berichtje van 15-12-2004
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dank je. Ik zal zeggen waarom ik op hop uitkwam.Frederique_ schreef:Zie ook hier: http://www.xs4all.nl/~everts/bloggernl/ ... hived.html
Berichtje van 15-12-2004
Groetjes,
Frederique
Ik heb al een tijdje last van gynaecomastie. Als mogelijke oorzaken overgewicht en bierconsumptie (heeft ook wel wat met elkaar te maken waarschijnlijk ). Dus mogelijk reageert mijn lichaam iets beter op de samenstelling van hop dan andere fyto-bronnen.
Het zal moeilijk te zeggen zijn, omdat ik aan het afvallen ben (ongeveer op de helft van mijn doel). Dus of borsten groter/kleiner/anders worden, zou meerdere oorzaken kunnen hebben. Mijn doel met het slikken van hop (en dadelijk de fyto pil) is om mijn huidige borsten zoveel mogelijk te behouden terwijl de rest van mijn lichaam vet kwijt raakt. Maar ik reken er op dat ook in mijn borsten vet zal verdwijnen en daarmee de omvang minder wordt. Kan het alleen maar meevallen als het niet zo is.
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Alvorens ik hier zal mee starten ben ik me dus nog aan het informeren en weet wat de gevaren inhouden. Belangrijk is ook waar ik deze zonder voorschrift (België) kan krijgen of waar het te "vertrouwen" is ze aan te kopen.Chloe'tje schreef: Het liefst zou ik tzt overgaan op estrogen patches (hoewel de gel misschien ook wel aan te bevelen is; ik sport en transpireer daarbij), maar daar ben ik nu (nog) niet aan toe.
Inderdaad, iedereen beslist te doen met zijn lichaam wat ie wil ... en sterven MET borsten staat inderdaad ook op mijn verlanglijstje maar dat sterven wil ik wel zo lang mogelijk uitstellen
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.