Hulp gevraagd
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hulp gevraagd
Sem vraagt niet zo gauw advies, maar nu heb ik die toch echt nodig.
Ik ga over paar weken meeten met een forum.
Een paar mensen weten van mij dat ik een man ben in doen en laten.
De rest dus niet.
Ik wil die mensen niet overdonderen en of schrik aanjagen door mijn verschijning, en wil ze het liefste voorbereiden op wat gaat komen.
Dus ik heb een vriend aanschoten en een vriendin, die vriend zegt dat ik iedereen een berichtje moet sturen met daarin uitleg met wat ik heb en nu ben, en die vriendin zegt dat ik geen voorbereiding naar die mensen moet sturen en gewoon moet komen.
En ja aan het end van het liedje twijfel ik nu dus, moet ik nu dus iedereen wel voorbereiden of toch maar niet en toch maar zien of iedereen schrikt.
Of dat ik iedereen overdonder, want iedereen denkt ten slotte dat ik vrouw ben.
Dus ik vraag om advies van wat ik nu het beste kan doen want die mensen heb ik nog nooit gezien maar ken ik al maanden van een forum.
Ik wil dus gewoon als Sem komen, die besluit staat vast, maar moet ik nu iedereen even voorbereiden of niet met die vraag zit ik.
Ik ga over paar weken meeten met een forum.
Een paar mensen weten van mij dat ik een man ben in doen en laten.
De rest dus niet.
Ik wil die mensen niet overdonderen en of schrik aanjagen door mijn verschijning, en wil ze het liefste voorbereiden op wat gaat komen.
Dus ik heb een vriend aanschoten en een vriendin, die vriend zegt dat ik iedereen een berichtje moet sturen met daarin uitleg met wat ik heb en nu ben, en die vriendin zegt dat ik geen voorbereiding naar die mensen moet sturen en gewoon moet komen.
En ja aan het end van het liedje twijfel ik nu dus, moet ik nu dus iedereen wel voorbereiden of toch maar niet en toch maar zien of iedereen schrikt.
Of dat ik iedereen overdonder, want iedereen denkt ten slotte dat ik vrouw ben.
Dus ik vraag om advies van wat ik nu het beste kan doen want die mensen heb ik nog nooit gezien maar ken ik al maanden van een forum.
Ik wil dus gewoon als Sem komen, die besluit staat vast, maar moet ik nu iedereen even voorbereiden of niet met die vraag zit ik.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie Irene,
Ik zal mezelf wel in ieder geval goed voorbereiden.
En ik zal een uur voor dat de meeting begint afspreken met iemand van het forum die ik goed vertrouw, hij weet het dus al van mij en heeft er geen enkele problemen mee.
Zo wordt het een stukje minder eng.
Ik zal mezelf wel in ieder geval goed voorbereiden.
En ik zal een uur voor dat de meeting begint afspreken met iemand van het forum die ik goed vertrouw, hij weet het dus al van mij en heeft er geen enkele problemen mee.
Zo wordt het een stukje minder eng.
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik ga zonder het te aankondigen
Op vragen bereid ik me wel even voor.
En ik ga gewoon als Sem.
Vind het wel spannend, hier in mijn buurt vinden ze me al af en toe een rare vogel, en krijg ik soms nare opmerkingen op mijn uiterlijk.
Ik ben wie ik ben, Sem dus.
Zal misschien even wennen zijn voor de mensen, als ik als man kom.
Ik denk dat de reacties wel gaat mee vallen, op het forum is iedereen aardig dus wat kan er in het echt mis gaan.
Bedankt iedereen voor de hulp.
Op vragen bereid ik me wel even voor.
En ik ga gewoon als Sem.
Vind het wel spannend, hier in mijn buurt vinden ze me al af en toe een rare vogel, en krijg ik soms nare opmerkingen op mijn uiterlijk.
Ik ben wie ik ben, Sem dus.
Zal misschien even wennen zijn voor de mensen, als ik als man kom.
Ik denk dat de reacties wel gaat mee vallen, op het forum is iedereen aardig dus wat kan er in het echt mis gaan.
Bedankt iedereen voor de hulp.
Hallo Sem, zo'n eerste ontmoeting met mensen die je alleen via chatten kent is altijd spannend. Dat je bij dat forum een vrouwennaam gebruikt en als man gaat, vind ik knap Denk dat je er goed aan doet, wees gewoon jezelf. Ze leren de echte Sem kennen, dat lijkt me een bevrijding voor je. Mochten er vragen komen geef dan zo eerlijk mogelijk antwoord. Wens je een heel fijne meeting toe, groetjes Elsa