Aanschaffen hormonen e.d.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

2 jaar en 2 maanden is anno 2008 absoluut niet meer mogelijk

dat scheelt al een hele slok op een borrel mbt die frustraties
Marleen Otto
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: do okt 02, 2008 11:46
Locatie: De naam van het IJselmeer voordat het Zuiderzee heette

Bericht door Marleen Otto »

Nee... tussen aanmelden en je intake gesprek zit nu al 8 maanden, en daarna nog eens 6 maanden voordat je het eerste gesprek hebt.

Maar ik wacht de diagnostiek van de VU wel af. Mijn eigen diagnostiek heb ik al jaren geleden afgerond.
Ik bezorg de treinreiziger het slechte nieuws.
Ik weet dat je mijn stem haat....
Sorry.... maar ik doe ook alleen maar mijn werk.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Ik hoor zoveel klachten over het VU. Waarom dan niet naar Groningen UMCG.???

Ik was er binnen 2 maanden voor het eerste gesprek en de totale afronding kan daar binnen 8 maanden rond zijn.
Ik snap niet dat er dan niet verder gekeken wordt.

Groetjes Bea
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Marleen Otto
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: do okt 02, 2008 11:46
Locatie: De naam van het IJselmeer voordat het Zuiderzee heette

Bericht door Marleen Otto »

Was het niet zo dat ze daar alleen mensen in behandeling nemen uit de drie noorderlijke provincies?
Ik bezorg de treinreiziger het slechte nieuws.
Ik weet dat je mijn stem haat....
Sorry.... maar ik doe ook alleen maar mijn werk.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

TV-Bea schreef:Ik hoor zoveel klachten over het VU. Waarom dan niet naar Groningen UMCG.???



Groetjes Bea
wellicht omdat je eenmaal in de molen niet nog ene keer al het gezeik wil doorstaan, ik geloof namelijk niet dat het mogelijk is (lees - men welwillend is) informatie door te sluizen naar een ander ziekenhuis mocht je halverwege besluiten over te stappen

daarnaast is groningen voor mij 500 km rijden heen en terug
Chan
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: vr apr 25, 2008 2:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Chan »

klachten over de VU... hoor er ook wel eens wat over, maar heb het idee dat het wel meevalt hoor, wachtlijsten kunnen ze ook niet altijd wat aan doen. Zelf in mei einde RLT periode, dus zou ik daarna mijn SRS kunnen krijgen, informeel daar al akkoord voor gehad, maar nu zijn de wachtlijsten langer ja, waarom ? omdat er te weinig OK-ruimte is en ze vinden een verkeersongeval en een hartoperatie acuter dan onze problemen... als je wat ruimdenkender bent is er iets voor te zeggen, maar als je 50 bent en je zit al jaren in de procedure dan wil je ook wel graag. Maar het komt wel en de VU bouwt er momenteel 2 flinke gebouwen bij, dus het zal wel een tijdelijk probleem zijn, buitenlandse ziekenhuizen zijn overigens al geadviseerd, denk toch om het liever in NL te laten doen in het ziekenhuis waar ook de nazorg e.d. plaatsvindt. Ik heb nauwelijks klachten i.i.g. en... waar gehakt wordt vallen wel ns spaanders.
Lees ook hier weer dat mw. Marleen Otto, zomaar aan de hormonen wil, zomaar snel de procedure bij de VU in wil, zomaar zich als vrouw wil presenteren aan collega's. Dat is toch niet serieus te nemen... denk dat bijna iedereen een hele "carrière" van travestiet heeft doorlopen, van parttime en fulltime vrouw zijn voordat ze dat soort stappen gaan nemen. Mijn comingout inderdaad ook bij een T&T avond. Voordat mijn officiele RLT begon wist ik al dat ik daarvoor geslaagd was en had ik stapsgewijze uitgetest dat mijn sociale netwerk en mijn klanten (klein eigen bedrijfje) mij ook als vrouw zouden accepteren.
ben oersaai, dus nix te vertellen
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

maar heb het idee dat het wel meevalt hoor
Ik zeg niks.
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:
maar heb het idee dat het wel meevalt hoor
Ik zeg niks.
Dat hoef toch ook niet Frederique....dat heb je al vaak genoeg gedaan....je zult zich alleen het zoveeeeelste keer herhalen.... :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Chan schreef:klachten over de VU... hoor er ook wel eens wat over, maar heb het idee dat het wel meevalt hoor, wachtlijsten kunnen ze ook niet altijd wat aan doen.
Dat er nu wachtlijsten zijn voor de operatie is begrijpelijk, maar dat al heel lang (minimaal 12 jaar) er altijd een wachtlijst is geweest voor psychologische 'keuring' is op z'n minst twijfelachtig te noemen.
Chan schreef: denk dat bijna iedereen een hele "carrière" van travestiet heeft doorlopen, van parttime en fulltime vrouw zijn voordat ze dat soort stappen gaan nemen.
Ik weet niet of dat zo is. Ik denk dat er best een redelijk grote groep is die niet een heel travestie traject doorlopen heeft (op het moment dat je weet dat je transseksueel bent, is het geen travestie meer ook). Misschien heeft nog niet eens iedereen wel eens ooit aan travestie gedaan, voor ze zich melden, ik weet het niet, maar aannames doen op dit gebied is heel gevaarlijk.
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Praat me niet van die wachtlijsten
Ik heb mijn intake in juni 2006 gehad
Nu zit ik eindelijk in de vergadering van december
dus ergens halverwege december zou ik groen licht moeten krijgen
EINDELIJK (na bijna 2,5 jaar)
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hey Tijgertje.....het lijkt er sterk op, dat zu geen limburgers daar mogen....ik heb van intake tot groen licht 4 jaar gedaan.....twee keer diagnostiek dus en was alleen blij dat ik voordat ik bij het VU kwam al mun receptjes van ene duitse gynecologe kreeg, die geen probleem had me als trans te zien....

....trouwens zijn de wachttijden kunstmatig in het leveen gehouden.....het kan vlugger, maar dat willen ze niet.....echt niet.....dat ze geen OK-capaciteiten hebben bvb is maar un flauwe redenering hoor....

....ik werd in Duitsland meteen na afloop van mun officiele RLT geholpen ondanks het OK-personeel daar ff landelijk aan het staken was....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Monica
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do sep 11, 2008 7:40

Bericht door Monica »

2 jaar over gedaan en dat is al zon 15 (ben de tel kwiet) :roll: ...joar geleden,moet erbij zeggen dat ik al vanaf mijn jeugd mijn leven als vrouw leef....
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mara schreef:
Frederique_ schreef:
maar heb het idee dat het wel meevalt hoor
Ik zeg niks.
Dat hoef toch ook niet Frederique....dat heb je al vaak genoeg gedaan....je zult zich alleen het zoveeeeelste keer herhalen.... :roll:
Jij snapt mij.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Mara schreef:
Frederique_ schreef:
maar heb het idee dat het wel meevalt hoor
Ik zeg niks.
Dat hoef toch ook niet Frederique....dat heb je al vaak genoeg gedaan....je zult zich alleen het zoveeeeelste keer herhalen.... :roll:
en dan hoef jij er niet voor de zoveelste keer op in te gaan ;)
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Joyy schreef :

en dan hoef jij er niet voor de zoveelste keer op in te gaan


Bedankt voor je bijdrage Joyy
Plaats reactie