die denkbeeldige jongen is iig een beer die je zelf hebt gecreerdsimone_v schreef:@ Joyy: Ik zie niet meer beren dan er zijn, al is het er maar één, dan is het er één teveel. Neem die denkbeeldige jongen met problemen, als die net die ene aan de lijn cq email krijgt, wat moet ie daar dan mee? Het lijkt mij hoogstnoodzakelijk dat een (semi)professionele organisatie als de NVSH hun medewerkers zeer goed instructie moet geven in wat er wel, maar vooral in wat er NIET gezegd moet worden. Dat is precies de reden dat ik van hun een officieel standpunt zou willen horen.
De Knuppel in het Hoenderhok
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Laten we eerlijk zijn: er zijn gewoon mensen die zich tussen man-en-vrouw beter voelen dan heel precies in die hokjes willen vallen. Die mensen hebben net zo goed recht op respect als ieder ander van ons. Die mensen vragen er (net zo min als jij, of wie-dan-ook) om om uitgelachen of bespot te worden. Bij die mensen is het zelden zo dat het "per ongeluk" is dat ze tussen de genders in leven. In die zin klopt Joy's voorbeeld over uitgeschoten make-up niet.
De reden dat veel T*'s niet met androgyne mensen om willen gaan is de angst dat ze zelf dan ook "gespot" zullen worden. En de angst is dat ze daardoor ook uitgescholden (of erger) zullen worden. Irene zei het terecht: het komt ook bij mensen die tussen de genders in leven royaal minder voor dan je van te voren denkt, hoewel het wel vaker voorkomt naarmate je zelf minder passabel bent (mijn ervaring).
Dat het op dit forum normaal gevonden wordt om niet met die mensen gezien te willen worden - ik vind het een teken van sterke intolerantie naar mensen met andere gevoelens dan die van jou. Ik wens iedereen een goede kerstgedachte en alvast goede voornemens voor 2009 toe
Groetjes,
Frederique
De reden dat veel T*'s niet met androgyne mensen om willen gaan is de angst dat ze zelf dan ook "gespot" zullen worden. En de angst is dat ze daardoor ook uitgescholden (of erger) zullen worden. Irene zei het terecht: het komt ook bij mensen die tussen de genders in leven royaal minder voor dan je van te voren denkt, hoewel het wel vaker voorkomt naarmate je zelf minder passabel bent (mijn ervaring).
Dat het op dit forum normaal gevonden wordt om niet met die mensen gezien te willen worden - ik vind het een teken van sterke intolerantie naar mensen met andere gevoelens dan die van jou. Ik wens iedereen een goede kerstgedachte en alvast goede voornemens voor 2009 toe
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
wat klopt er niet aan mijn voorbeeld?Frederique_ schreef:Laten we eerlijk zijn: er zijn gewoon mensen die zich tussen man-en-vrouw beter voelen dan heel precies in die hokjes willen vallen. Die mensen hebben net zo goed recht op respect als ieder ander van ons. Die mensen vragen er (net zo min als jij, of wie-dan-ook) om om uitgelachen of bespot te worden. Bij die mensen is het zelden zo dat het "per ongeluk" is dat ze tussen de genders in leven. In die zin klopt Joy's voorbeeld over uitgeschoten make-up niet.
Groetjes,
Frederique
Nou eh, in mijn geval gaat het gewoon om de effort (ff geen idee wat het nederlandse woord is)Frederique_ schreef: Dat het op dit forum normaal gevonden wordt om niet met die mensen gezien te willen worden - ik vind het een teken van sterke intolerantie naar mensen met andere gevoelens dan die van jou. Ik wens iedereen een goede kerstgedachte en alvast goede voornemens voor 2009 toe
Groetjes,
Frederique
Zoals je zelf altijd zegt ben je niet een van de vrouwelijkste Ts.
Heb ik raar gedaan tegen jou in Amstelveen?
Ik hoop toch van niet.
Jij doet er namelijk moeite voor om er fatsoenlijk uit te zien voor zover ik kon bekijken.
Met een snor en een baard in een jurk lopen en dan roepen "ik voel me zo vrouwelijk" gaat er bij mij gewoon niet in.
Enne, van hetzelfde!
P.S. hoe gaat het eigenlijk met op hakjes lopen?
en wat als iemand haar best doet maar baard en snor wil laten staan omdat voor reden dan ook?
en dan de eeuwige tegengasgedachte::
er lopen ook vrouwen rond met snor en baard die daar zelf geen moeite mee hebben, en dan bedoel ik forse snor en baard, een of andere genetische afwijking
ik ben uiteraard voor vrije genderexpressie, maar hoef niet perse met iedereen door 1 deur
en dan de eeuwige tegengasgedachte::
er lopen ook vrouwen rond met snor en baard die daar zelf geen moeite mee hebben, en dan bedoel ik forse snor en baard, een of andere genetische afwijking
ik ben uiteraard voor vrije genderexpressie, maar hoef niet perse met iedereen door 1 deur
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Minder passabel....??? Als TG....??? Vanaf wanneer is een TG passabel....of bestaat dat überhaupt....of is een TG alleen dan passabel, als je echt gaat twijfelen, of het nou een man of een vrouw is....???Frederique_ schreef:...het komt ook bij mensen die tussen de genders in leven royaal minder voor dan je van te voren denkt, hoewel het wel vaker voorkomt naarmate je zelf minder passabel bent (mijn ervaring).
En waarom bestaat eigenlijk geen kattenvoer met muizensmaak....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja maar deze hadden we nog nie....nog nooit geloof ik....Joyy schreef:ohnee, niet weer een passabilliteitsdiscussie ...
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Nee, een passabiliteitsdiscussie over kattenvoer met muizensmaak kan ik me ook niet herinneren
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
nu nog een antwoordJoyy schreef:wat klopt er niet aan mijn voorbeeld?Frederique_ schreef:Laten we eerlijk zijn: er zijn gewoon mensen die zich tussen man-en-vrouw beter voelen dan heel precies in die hokjes willen vallen. Die mensen hebben net zo goed recht op respect als ieder ander van ons. Die mensen vragen er (net zo min als jij, of wie-dan-ook) om om uitgelachen of bespot te worden. Bij die mensen is het zelden zo dat het "per ongeluk" is dat ze tussen de genders in leven. In die zin klopt Joy's voorbeeld over uitgeschoten make-up niet.
Groetjes,
Frederique
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Is inderdaad wel een beetje gek dat er geen kattenvoer met muizensmaak bestaat, misschien een gat in de markt.
@Joy Volgens mij doelde Frederique op uitgesmeerde make up bij iemand, die tussen de genders in leeft, die gebruikt volgens Frederique geen make up, maar ik kan het mis hebben. Ik denk dat ze er gewoon overheen heeft gelezen.
Irene
@Joy Volgens mij doelde Frederique op uitgesmeerde make up bij iemand, die tussen de genders in leeft, die gebruikt volgens Frederique geen make up, maar ik kan het mis hebben. Ik denk dat ze er gewoon overheen heeft gelezen.
Irene
Kleine stapjes
-
- Forumdiva