Aqua BH / Waterbra

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Monique_3
daar ben ik weer

Aqua BH / Waterbra

Bericht door Monique_3 »

Hoi Hoi,

Op een lingerie site(bekende lingerie winkel, weet niet of ik dat mag noemen hier?) las ik vandeweek een stukje over soorten bh's.
Daar stond iets over een soort die ik nog niet ken:

Aqua BH
De aqua BH is een push up BH, die in plaats van kussentjes een parrafinegel als vulling heeft. De gel zorgt voor een natuurlijk uitziend maatje meer.In vergelijking met de push up BH is de parrafine gel zwaarder.

Wie kent deze, ook las ik nog iets over eenzelfde soort iets, Waterbra.

Zoek eigenlijk iets als alternatief voor (de dure) protheses en met eventueel push-up effect.

Alvast bedankt voor jullie reactie's!!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Push ups zijn over het algemeen niet zo geschikt om in combinatie met protheses te dragen, er moet wel iets van jezelf zijn wat up te pushen valt.

Irene
Kleine stapjes
Monique_3
daar ben ik weer

Bericht door Monique_3 »

Irene schreef:Push ups zijn over het algemeen niet zo geschikt om in combinatie met protheses te dragen, er moet wel iets van jezelf zijn wat up te pushen valt.

Irene
Hoi Irene, dank je voor je snelle reactie! :D
Dus OF push-up bh OF prothese.
Vroeg me af of de vulling van die Aqua Bra wel een beetje het volume zou geven als een prothese, als alternatief voor een echte prothese dus.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Nee dat is niet zo, heb me laatst uitgebreid laten voorlichten bij een lingeriezaak. De push ups zorgen wel voor meer volume maar drukken als het ware de protheses naar buiten en dat is niet mooi.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie