Prettige kerstdagen & Gelukkig nieuwjaar!
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Prettige kerstdagen & Gelukkig nieuwjaar!
"Leven is veranderen, veranderen is leven"
Prettige kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar!
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ook ik wens iedereen een heerlijke kerst en een gigagoed 2009.
Dat alles zo mag komen als je hoopt en wenst.
Maar vooral goede gezondheid en geluk
Dat alles zo mag komen als je hoopt en wenst.
Maar vooral goede gezondheid en geluk
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Voor een ieder een heel goede Kerstdagen en een goede jaar wisseling. Dat het in 2009 voor ieder een goed jaar mag zijn, en in een voor ieder zijn eigen manier van leven. We zijn allemaal individuen die niet gelijk zijn. dus miljoenen hokjes zou je dan moeten hebben.
Laten we proberen een eenheid te zijn, zodat we naar buiten wat meer geaccepteerd worden.
Groetjes Bea.
Laten we proberen een eenheid te zijn, zodat we naar buiten wat meer geaccepteerd worden.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Uiteraard ook voor iedereen hele prettige kerstdagen en een goed uiteinde en nog beter begin in 2009. Al hoop ik een aantal van jullie nog voor die tijd te spreken.
Dat 2009 een jaar mag zijn waarin dromen uitkomen, en je kunt zijn wat je wilt zijn, en hoe dat ook mag zijn. En als we daarbij zoals Bea ook zegt kunnen leven in een echte SAMENleving zou dat helemaal geweldig zijn. De mensen waar ik mee omga vormen het bewijs dat het kan....totaal verschillend, zowel in T als in andere opzichten en dat waarderen we juist van elkaar
Claudia
Dat 2009 een jaar mag zijn waarin dromen uitkomen, en je kunt zijn wat je wilt zijn, en hoe dat ook mag zijn. En als we daarbij zoals Bea ook zegt kunnen leven in een echte SAMENleving zou dat helemaal geweldig zijn. De mensen waar ik mee omga vormen het bewijs dat het kan....totaal verschillend, zowel in T als in andere opzichten en dat waarderen we juist van elkaar
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Moge in het nieuwe jaar vrede, voorspoed, liefde, geluk en warmte uw pad zijn. En laat de hoop uwer voeten verlichten!
maw: bijna 2009, maak er t beste van! Tot volgend jaar!
maw: bijna 2009, maak er t beste van! Tot volgend jaar!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!