test van roken voor operatie
Moderator: Moderators
Roken is voor iedereen verschrikkelijk slecht en al helemaaaal voor transseksuelen. Wij gebruiken kunstmatige hormonen en gaan onder het mes dus roken kan EEEECHT NIET!
Ik vind de lucht van sigaretten nog steeds heerlijk en zou graag een Marlboro'tje opsteken (Ik rookte voorheen +- 20 sigaretten per dag en in het weekend meer..) maar nee, dat kan nu echt niet meer...
Ik vind de lucht van sigaretten nog steeds heerlijk en zou graag een Marlboro'tje opsteken (Ik rookte voorheen +- 20 sigaretten per dag en in het weekend meer..) maar nee, dat kan nu echt niet meer...
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zijn er eigenlijk ook voordelen van het roken....??? Zoals slanker blijven bvb of zoiets....??? Waarom roken sommigen hier.....???
Vragen over vragen....
Mara
Vragen over vragen....
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Stoppen is supermakkelijk als je de knop in je hoofd hebt omgezet.....je wordt er alleen beter van....maarja, misschien un paar kilootjes zwaarder maar verder voel je op en top hoor.....Irene schreef:Stoppen is alleen minder makkelijk dan beginnen.
Try it.....
Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik eet graag gerookte ham.....misschien ook un ideetje voor jou Joy
ik rook graa g-etee ham
maare, de kunst is om je niet voor te nemen om te stoppen, maar te besluiten niet te roken
dat is hetzelfde, maar voelt anders
als je besluit niet te roken dan hoef je ook niets vol te houden
daar gaan mensen de mist mee in, ze kijken op tegen het moeten volhouden van het stoppen
heb nu 3 dagen niet gerookt, weinig last van, sluit niet uit dat ik een dezer dagen eens een sigaretje opsteek, daar is niks mis mee
maare, de kunst is om je niet voor te nemen om te stoppen, maar te besluiten niet te roken
dat is hetzelfde, maar voelt anders
als je besluit niet te roken dan hoef je ook niets vol te houden
daar gaan mensen de mist mee in, ze kijken op tegen het moeten volhouden van het stoppen
heb nu 3 dagen niet gerookt, weinig last van, sluit niet uit dat ik een dezer dagen eens een sigaretje opsteek, daar is niks mis mee
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik heb met oud en nieuw un jointje meegerookt en ik vond het vies, dat er shag in verwerkt was....trouwens vind ik het nie vies, als mensen in mun omgeving roken....als ze mij maar nie penetrant aanblazen met de rook van hun sigarettenJoyy schreef:heb nu 3 dagen niet gerookt, weinig last van, sluit niet uit dat ik een dezer dagen eens een sigaretje opsteek, daar is niks mis mee
Roken is maar un stomme gewoonte en de meeste mensen houden zich nerveus vast aan zo'n shag-stikje.....het slaat eigenlijk nergens op....
Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Goh.....dan kun je toch helemaal nie meepraten AmberAmber79 schreef:Ik ben al bijna 30 jaar clean...heb er zelfs nog nooit aan gedacht...