Zijn jullie gelukkig?
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Voor mij is het de controle of alles goed is die ik toch wel belangrijk vind, vooral omdat helaas niet alles gaat zoals het wenselijk zou zijn. Jaarlijkse check-up kan voor mij geen kwaad, en voel me in goede handen bij iemand als dr. van Trotsenburg.Mara schreef:Ja hoor....ikke welNannette schreef:Ben je ooit klaar bij het VU ?
En van de pijnpoli zal ik waarschijnlijk nooit afkomen, en die hier in Rotterdam bij het Erasmus MC vind ik zwaar tegenvallen.
-
- Forumdiva
je leven hebben zoals het altijd had moeten zijn ? Daardoor bereik je iets van gelukkig zijn in ieder geval. Dat niet meteen de hele wereld veranderd is gewoon een feit, mensen die dat verwachten zijn potentiële spijtoptanten. En ook ik heb er genoeg gehoord die spijt hebben zonder dat ze bij de VU als spijtoptant te boek staan omdat ze wel als vrouw blijven verder leven.Joyy schreef:ff de leek spelen:
wat zou je nog meer kunnen verwachten, anders dan gelukkig worden?
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ff de profi spelen:Joyy schreef:ff de leek spelen:
wat zou je nog meer kunnen verwachten, anders dan gelukkig worden?
eigenlijk verder niks.....tenminste, als het je blij maakt eindelijk in de gewenste lichaam over deze wereld te hubbelen
Ja andersom zal je als masorchist prima in transitie kunnen gaan als je insteek is....of beter gezegt, als het je blij maakt ongelukkig ervan te worden.....als je dan maar geen spijt van krijgt, als je alsnog daarvan gelukkig gaat worden.....Irene schreef:Je zou ook ongelukkig kunnen worden bijvoorbeeld
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja vind je.....Amber79 schreef:Heeft op zich ook wel wat..
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
.....tjsaaa....sommigen worstelen met de raarste dingen.....daarom duurt het bij hun misschien ook zo lang tot ze uit de kast komen.....Amber79 schreef:Mwah, tis wat omslachtig, maar toch...
Ja helemaal.Nannette schreef:Ik kan nu gelukkig wel leven als wie ik ben, een vrouw.
Er is natuurlijk genoeg "te doen" met het vrouw zijn, of dat worden, erna toe werken, maar naast dat, hoe je ook bent, man, vrouw of er tussen in, de dagelijkse zaken gaan even goed door. Die veranderen niet. Was je bv werk zoekend voor je gedaante verandering, is het er nog nadien. Ik denk dat de meesten die het vrouw zijn aangegaan hebben kunnen spreken van geluk daarin dat ze die stap genomen hebben, en in die zin gelukkig zijn. Ik denk ook dat gelukkig zijn genuanceerd zou moeten worden naar bepaalde gevallen, situaties. Bv: Gelukkig met het vrouw zijn en tegelijk ongelukkig met je werk situatie. Dus geluk is relatief.
Wanneer je het op kunt brengen, is kijken naar het geluk in je leven de beste manier om gelukkig te voelen.
Andere mensen kunnen jou ook geluk "brengen". Zo word ik er gelukkig van wanneer andere mensen aardig voor mij zijn.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Joy schreef:
Mara schreef:
Irene
Nee dat lijkt me ook niet, maar de mogelijkheid om ongelukkig(er) te worden kan je wel tegenhouden in je transitie.de verwachting ongelukkig te worden drijft je niet tot een transitie lijkt me
Mara schreef:
tsjaaa, is dat raar?.....tjsaaa....sommigen worstelen met de raarste dingen.....daarom duurt het bij hun misschien ook zo lang tot ze uit de kast komen.....
Irene
Kleine stapjes
Ik heb vorig jaar in n rok geschaatst...oeps, 2jaar terug. kerst 2007.Rokje, lekker wijd, tot de knie met er onder n maillot. Op de schaatsbaan in Antwerpen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!