Hahahaha....ik heb me pas geout bij mun ouders nadat ik het meeste achter de rug had.....ga nu ook eerst ff ffssen en dan pas op visite bij hun.....Amber79 schreef:..enige wat n btje tegenzit zijn mn ouders..
Ja ik weet....ik ben kras
Moderator: Moderators
Hahahaha....ik heb me pas geout bij mun ouders nadat ik het meeste achter de rug had.....ga nu ook eerst ff ffssen en dan pas op visite bij hun.....Amber79 schreef:..enige wat n btje tegenzit zijn mn ouders..
Achja.....misschien vinden ze me zo beter dan de drugsverslaafde gothic-freak van toen....hahahaha......Amber79 schreef:ghehehehe...zij weten t echt al jaren maar nooit enige toenadering....altijd mij als man willen neerzetten...maar da ben ik nie
Khad t volgens mij over kerst 2007...en ook over n maillot...erg vrouwelijk dus!TV-Bea schreef:Nu dat kun je hier nu wel vergeten een rokje. 'sWinters erg koud door de wind, maar zomer lekker warm om bruin te worden.
Groetjes Bea
ps welke filmpjes??
Met je hoofd nog in het verband?Mara schreef:Hahahaha....ik heb me pas geout bij mun ouders nadat ik het meeste achter de rug had.....ga nu ook eerst ff ffssen en dan pas op visite bij hun.....Amber79 schreef:..enige wat n btje tegenzit zijn mn ouders..
Ja misschien zijn de drie maanden tss ingreep en op bezoek gaan wat krap....ach we zien wel....anders moet ik het nog ff uitstellen.....Frederique_ schreef:Met je hoofd nog in het verband?