Zijn jullie gelukkig?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Amber79 schreef:
TV-Bea schreef: ps welke filmpjes??
dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=EzmVoLJZg_0
Mmm heb het filmpje (een paar andere van dezelfde maker) bekeken.
krijg er toch een ander idee bij....nl dat deze wat probeert (bij) te verdienen...........alleen beetje stille weg ervoor uitgezocht.......gaat niet echt lukken dus :-)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

en dat in de sneeuw

echte die hard :wink:
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Joyy schreef:en dat in de sneeuw

echte die hard :wink:
Zag er wel mooi, overtuigend uit, de dame, jammer dat het beeld niet echt scherp was.
Of je nu zo de centen voor... nieuwe schoenen moet "verdienen".... :-?
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

johnn schreef:Mmm heb het filmpje (een paar andere van dezelfde maker) bekeken.
krijg er toch een ander idee bij....nl dat deze wat probeert (bij) te verdienen...........alleen beetje stille weg ervoor uitgezocht.......gaat niet echt lukken dus :-)
Tjsaaa...de meeste travs kiezen toch in eerste instantie om een raar vrouwenbeeld neer te zetten.....je ziet ze haast nooit in een skipak of zoiets :D

Zou het toch zijn, dat zulke acties seksueel gemotiveerd zijn....??? Hey niks mis mee, iedereen zijn pret hoor..... :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

johnn schreef:
Amber79 schreef:
TV-Bea schreef: ps welke filmpjes??
dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=EzmVoLJZg_0
Mmm heb het filmpje (een paar andere van dezelfde maker) bekeken.
JA die gedachte kreeg ik ook bij de filmpjes.
En dan Irenes opmerking om in de sneeuw te gaan liggen!!!!!!
koud hoor.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Jij bracht me op dat idee hoor Bea, maar omdat ik niet geloofde dat het ging werken heb ik het toch maar niet gedaan :-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

sneeuwengelen zijn zoooooow gaaf.

Voor degene die niet weten wat het zijn: Je gaat op je rug liggen in de sneeuw en beweegt je armen en benen op en neer. Hierdoor krijg je in de sneeuw een sneeuwengel.

zoiets dus:

http://nl.youtube.com/watch?v=4-5N1KRCbkQ

En het is inderdaad een opvallend stille straat. Misschien toch de verkeerde uitgezocht?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

JA dan moet je wel sneeuw hebben, hier ligt net een laagje poedersuiker lijkt wel, maar sneeuw!!!!!!!!!!!! Wat is dat???

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Mara schreef:
johnn schreef:Mmm heb het filmpje (een paar andere van dezelfde maker) bekeken.
Tjsaaa...de meeste travs kiezen toch in eerste instantie om een raar vrouwenbeeld neer te zetten.....je ziet ze haast nooit in een skipak of zoiets :D

Zou het toch zijn, dat zulke acties seksueel gemotiveerd zijn....??? Hey niks mis mee, iedereen zijn pret hoor..... :wink:
in combi met exhibitionisme, waarom ga je anders slechts in lingerie en bontjas de deur uit en zet je zon filmpje ook nog eens op internet

heeft ook weinig met vrouwelijkheid te maken, eerder met fetisjisme
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joyy schreef:in combi met exhibitionisme, waarom ga je anders slechts in lingerie en bontjas de deur uit en zet je zon filmpje ook nog eens op internet

heeft ook weinig met vrouwelijkheid te maken, eerder met fetisjisme
Rete spannend iig voor de persoon in kwestie :D

Ik ben ook un beetje exibi en weet waarover ik praat.....alleen dat ik het heel openbaar op bepaalde partys doe en nie zo in het geheim op verlaten straten met een weer waar niemand naar buiten durft..... :wink:

Ja en dat noem je dan fetisj....en dat heeft toch iedereen....ik bedoel, un fetisj.... :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Sja...ga de vrouwen van lichte zeden maar vertellen dat hoe zij er uit zien niet vrouwelijk is, maar dat het slechts n fetisj is...of is het nou fetish?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Amber79 schreef:Sja...ga de vrouwen van lichte zeden maar vertellen dat hoe zij er uit zien niet vrouwelijk is, maar dat het slechts n fetisj is...of is het nou fetish?
merkwaardige gedachtengang

een man in lingerie en bontjas die dat draagt uit fetisjistische overwegingen is geen prostituee, en een vrouw in lingerie is niet per definitie een fetisjist
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

een man die lingerie en n bontjas draagt hoeft daar toch ook geen fetisjistische overwegingen bij te hebben? Wie weet vind ie het wel fijner zitten dan 5 lagen kleding.

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

dat je fetisj eruit bestaat opgewonden te raken van koude temperaturen bijvoorbeeld, maar ja dan valt die lingerie erbuiten
tenzij het een dubbele fetisch is

noem eens een andere reden waarom iemand bij vrieskou als man zijnde zich in lingerie en bontjas buiten de deur hult, anders dan een fetisj?
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Omdat ie t fijn vind om zich in lingerie en bontjas te hullen zonder bijbedoelingen verder? Of heb ik n broekenfetish odmat ik die liever draag dan n rok?

Plaats reactie