Zijn jullie gelukkig?
Moderator: Moderators
je hebt diverse soorten fetisjisme
een ondercategorie is sexueel fetisjisme
aangezien het hier gaat om iemand die lingerie draagt,kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat er enige opwinding mee gepaard gaat, dat is namelijk over het algemeen de bedoeling van lingerie, dat het opwinding veroorzaakt, iemand draagt geen lingerie omdat het zo praktisch is bijv, want dat is het niet
betreffende persoon hoeft geen bijbedoelingen te hebben, john opperde die conclusie, maar het filmpje zelf geeft daar geen uitsluitsel over
derhalve trek ik de conclusie dat iemand die zich op deze wijze profileert ,dat doet uit iig algemeen fetisjistische overwegingen, ik kan niets anders bedenken, seksueel fetisjisme is aannemelijk, maar niet aantoonbaar
een ondercategorie is sexueel fetisjisme
aangezien het hier gaat om iemand die lingerie draagt,kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat er enige opwinding mee gepaard gaat, dat is namelijk over het algemeen de bedoeling van lingerie, dat het opwinding veroorzaakt, iemand draagt geen lingerie omdat het zo praktisch is bijv, want dat is het niet
betreffende persoon hoeft geen bijbedoelingen te hebben, john opperde die conclusie, maar het filmpje zelf geeft daar geen uitsluitsel over
derhalve trek ik de conclusie dat iemand die zich op deze wijze profileert ,dat doet uit iig algemeen fetisjistische overwegingen, ik kan niets anders bedenken, seksueel fetisjisme is aannemelijk, maar niet aantoonbaar
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wellicht gaat het helemaal nie om een fetisj.....misschien wil diegene alleen z'n nieuwe camera uitproberen.....was un duur ding hoor, hij moest al z'n kleren ervoor daarlaten....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hmm ja.....zou kunnen....helemaal happy ziet hij nie uit neeJoyy schreef:of misschien werd ie wel gedwongen
Maar ik denk nog steeds aan een cameratestje.....van een van die nieuwe röntgencameras, die door bepaalde kledingstukken heen kunnen kijken
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Die cameras bestaan al ja....er is zelfs al un idee, die bij vliegvelden in te zetten om de passagiers te scannen.....erg heAmber79 schreef: bestaan die cameras dan?
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig