2172 aangemelden
Moderator: Moderators
2172 aangemelden
Er zijn al 2172 aangemelde. Dat is een hele boel.
Dat is dan lang niet slecht, voor een forum over travestie, als dat allemaal travestieten zijn.
Met zulke aantallen, mits ze regelmatig ook nog even kijken, zorgt dat voor een gevarieerd aanbod van onderwerpen en postings.
Het geeft ook aan dat er nogal wat met travestie te doen is. Als dat dan ook allemaal pure travestieten zijn, de club scene en pure fetisj even buiten beschouwing gelaten, geeft dat ook een bredere basis voor publieke acceptatie.
Wordt er zeker gezien de belangstelling dat de forum aanmeldingen waarschijnlijk maar een klein percentage van de werkelijke aantallen weergeeft, veel aan openbaar voorlichting gedaan?
Hoe is het gesteld met hulpverlening voor mannen die door het opvolgen van hun innerlijke gevoelens de travestie ingaan?
Kunnen wij als groep iets betekenen?
Dat is dan lang niet slecht, voor een forum over travestie, als dat allemaal travestieten zijn.
Met zulke aantallen, mits ze regelmatig ook nog even kijken, zorgt dat voor een gevarieerd aanbod van onderwerpen en postings.
Het geeft ook aan dat er nogal wat met travestie te doen is. Als dat dan ook allemaal pure travestieten zijn, de club scene en pure fetisj even buiten beschouwing gelaten, geeft dat ook een bredere basis voor publieke acceptatie.
Wordt er zeker gezien de belangstelling dat de forum aanmeldingen waarschijnlijk maar een klein percentage van de werkelijke aantallen weergeeft, veel aan openbaar voorlichting gedaan?
Hoe is het gesteld met hulpverlening voor mannen die door het opvolgen van hun innerlijke gevoelens de travestie ingaan?
Kunnen wij als groep iets betekenen?
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
-
- Forumdiva
Re: 2172 aangemelden
Heb je de doelstellingen van het forum weleens goed gelezen ? Allemaal travestieten ? Ik geloof niet dat dat de juiste uitdrukking is, allemaal t* wel. En er zullen ook altijd mensen registreren die alleen geïnteresseerd zijn in het onderwerp.Petra v schreef:Er zijn al 2172 aangemelde. Dat is een hele boel.
Dat is dan lang niet slecht, voor een forum over travestie, als dat allemaal travestieten zijn
-
- Eredivisie
Toch vind ik het wel een interessant punt. In die publicatie van Paul Vennix las ik ook dat je een stad zo groot als Breda zou kunnen vullen met 'mannen' die wel eens de kleding van het andere geslacht aantrekken. Op een amerikaanse site las ik ook ergens dat het in de V.S. om miljoenen mensen zou gaan.
Als het er echt zo veel zijn is het toch jammer dat er nog steeds zo'n taboe op rust in veel kringen. Maar ik begrijp ook dat voor sommigen het taboe juist een motivatie is vanwege de spanning om betrapt te worden, dus misschien dat het taboe de grote aantallen juist in stand helpt houden
Als het er echt zo veel zijn is het toch jammer dat er nog steeds zo'n taboe op rust in veel kringen. Maar ik begrijp ook dat voor sommigen het taboe juist een motivatie is vanwege de spanning om betrapt te worden, dus misschien dat het taboe de grote aantallen juist in stand helpt houden
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Oei...is dit enkel voor travestieten dan? Dan meld ik me weer af namelijk...
Oh, wacht even. Ik zie ook een deel transgender en transseksualiteit staan...
Oh, wacht even. Ik zie ook een deel transgender en transseksualiteit staan...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Re: 2172 aangemelden
Dat klopt helemaal.Nannette schreef:Heb je de doelstellingen van het forum weleens goed gelezen ? Allemaal travestieten ? Ik geloof niet dat dat de juiste uitdrukking is, allemaal t* wel. En er zullen ook altijd mensen registreren die alleen geïnteresseerd zijn in het onderwerp.Petra v schreef:Er zijn al 2172 aangemelde. Dat is een hele boel.
Dat is dan lang niet slecht, voor een forum over travestie, als dat allemaal travestieten zijn
Er zijn niet alleen T* die zich hier aanmelden.
Ook mannen en vrouwen melden zich hier aan.
Deze hebben op een of andere manier toch ook 'iets' met de T* wereld.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
er bestaat ook een hele grote groep die het alleen binnenshuis doet en geen behoefte heeft aan activiteiten buitenshuisjoandelynn schreef:
als vanzelf kom je die dan ook niet snel tegen
kreeg t laatst nog te horen: jij bent moedig, je komt er voor uit en bent niet bang er de wereld mee in te trekken... mij buurman durft er niet eens over te praten.....en zo zullen er ongetwijfeld meer zijn...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Klik bovenin op "gebruikerslijst", sorteer op "aantal berichten", "oplopend" en zie dat er 820 mensen zijn die geen enkel bericht geschreven hebben.Irene schreef:er zijn ook heel veel aanmeldingen, die nog nooit ook maar 1 enkel bericht hebben geschreven, Frederique kan je waarschijnlijk wel vertellen hoeveel er dat zijn.
Overigens: mensen die hun password vergeten zijn en mensen die van het forum verwijderd zijn willen nog wel eens een extra account aanmaken (en dat is in het verleden best wel vaak gebeurd). Vorig jaar (of is het al twee jaar geleden?) is er nog een opschoonactie voor niet gebruikte accounts gehouden. En mensen willen zich nog wel eens aanmelden, soms zelfs meeschrijven, en daarna wegtrekken. Jouw bericht wordt dus -helaas- bij lange na niet door 2172 mensen gelezen
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Eredivisie
Ja, maar dat heeft waarschijnlijk weer met het taboe dat er op rust te maken. Ik was zelf ook zo iemand en ik denk toch dat 't mijn leven behoorlijk verpest heeft. Als ik er vrijelijk met mensen over had durven te spreken had ik het probleem misschien ook eerder (h)erkend en aan durven pakken en dan was mijn leven misschien wel veel leuker geweest.er bestaat ook een hele grote groep die het alleen binnenshuis doet en geen behoefte heeft aan activiteiten buitenshuis
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- anjatheefee
- ForumFan
En wie staat er op 1 met 3921 berichten? Eenmaal raden.Frederique_ schreef:Klik bovenin op "gebruikerslijst", sorteer op "aantal berichten", "oplopend" en zie dat er 820 mensen zijn die geen enkel bericht geschreven hebben.Irene schreef:er zijn ook heel veel aanmeldingen, die nog nooit ook maar 1 enkel bericht hebben geschreven, Frederique kan je waarschijnlijk wel vertellen hoeveel er dat zijn.
Overigens: mensen die hun password vergeten zijn en mensen die van het forum verwijderd zijn willen nog wel eens een extra account aanmaken (en dat is in het verleden best wel vaak gebeurd). Vorig jaar (of is het al twee jaar geleden?) is er nog een opschoonactie voor niet gebruikte accounts gehouden. En mensen willen zich nog wel eens aanmelden, soms zelfs meeschrijven, en daarna wegtrekken. Jouw bericht wordt dus -helaas- bij lange na niet door 2172 mensen gelezen
Groetjes,
Frederique
Daar sta ik dan met een schamele 90ste plaats (tja moet ik maar meer posten natuurlijk )
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: