2172 aangemelden

Algemeen

Moderator: Moderators

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ik was nog jong. de NVSH had nog een afdeling T&T. Het enige wat ik er over wist, haalde ik uit folders... En iets vinden was moeilijk. Hoe anders is dat nu. En ik ben pas 29...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

dhiamara schreef:Dus eigenlijk benieuwd naar de dagelijkse hits of de forum. Dan krijg je denk ik een meer realistischer beeld van het gebruik van de forums.
Met dergelijke statistieken ga ik vrij veel om, Dhiamara. Je kunt ze echter op allerlei manieren interpreteren en als ik er - voor een bepaalde site - met betrokkenen over praat merk ik dat de meeste benaderingen (die onderling dus nogal verschillen) eigenlijk stuk voor stuk best logisch zijn.

Wat mij trof is het aantal nieuwe aanmeldingen op 'Hallo allemaal'. Ik ben ook bij andere fora betrokken, soms als moderator of administrator, maar dit is (voor mij) verbluffend.
Geloof me, het internet is niet interactief. Minstens 95 procent beperkt zich tot sponzen, maar wat ik hier zie is wonderlijk mooi qua interesse en activiteit.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Eva schreef:
Wat mij trof is het aantal nieuwe aanmeldingen op 'Hallo allemaal'. Ik ben ook bij andere fora betrokken, soms als moderator of administrator, maar dit is (voor mij) verbluffend.
Deze week was een toevalstreffer denk ik hoor Eva, het is soms weken stil in dat deel van het forum.

Ik ben vrij vaak online, en schrijf ook zo nu en dan een reactie, maar het gebeurt zelden dat er meer dan 20 tegelijkertijd online zijn, meestal minder dan 10.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Als je ziet dat ongeveer 1/3 van alle profielen nog nooit iets heeft gezegd, vind ik dat op zich ook wel erg veelzeggend..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Als 'partner van' kom ik ook af en toe hier kijken. Zeker ook omdat ik de groep voor 'partners-van'' beheer. Denk dat ieder zo zijn eigen agenda heeft om hier te komen.
groetjes Elsa :roll:
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Eva3 schreef:
dhiamara schreef: Wat mij trof is het aantal nieuwe aanmeldingen op 'Hallo allemaal'. Ik ben ook bij andere fora betrokken, soms als moderator of administrator, maar dit is (voor mij) verbluffend.
Geloof me, het internet is niet interactief. Minstens 95 procent beperkt zich tot sponzen, maar wat ik hier zie is wonderlijk mooi qua interesse en activiteit.
Inderdaad, onlangs was ik op een vrij nieuwe forum waar er bijna 100 leden waren, geringe aantal, maar voor die forum wel een leuk aantal. Waarvan er maar minder dan zo'n 10 enige activiteit tonen, en er bijna geen nieuwe aanmeldingen zijn. Het is bij mij dan ook de vraag of die forum blijft bestaan als die tendens zo doorgaat.

Gelukkig is het er hier wel flink levendig. Om forums levendig te houden is een noemelijk aantal leden nodig, die een vaste kern vormen als het ware.
En dan dat wanneer die wat minder actief worden of afvallen, er nieuwe aanwas is om hun plaats als het ware in te nemen. Zo is er dan ook altijd activiteit gaande, en is er een ruime aanbod aan ervaren leden aanwezig om vragen aan te kunnen stellen en interactief mee te zijn. Zodra het allemaal kijkers worden en niet zelf contribueren, wordt het zeer moeilijk de forum gaande en interessant te houden. Daar is hier gelukkig geen sprake van.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Als ik de tendens van de laatste tijd een beetje bijhoudt, hebben we t vooral aan t noorden te danken als het gaat om nieuwe aanwas. Maar ik denk wel dat elk forum dat nodig heeft. Een klein forum zonder aanwas met nog geen 10leden is ten dode opgeschreven ben ik bang.

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

JA dat kun je zien aan het forum van TenT Groningen daar komt niemand meer, alleen de maandelijkse foto's zijn in trek.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

en de vraag is bij wie :wink:

Nodig je daarom zoveel mensen uit voor T&T Grunn?

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Nee hoor maar als er mensen zijn die de drempel over willen dan is de TenT volgens mij een mooie gelegenheid om te starten.
Ik heb er al velen meegemaakt die als man komen maar dan als vrouw vertrekken, en daarna toch ook als vrouw terug komen.
En diegene die niet op de foto wil komt er ook niet op, tenminste niet op de site. Maar daar is dan ook de gelegenheid om foto's (niet professioneel) van jezelf te laten maken en dan overgestuurd te krijgen.

Maar ieder is zelf mans genoeg om te bepalen of ze komen of niet.

Groetjes Bea.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

De T$T avonden worden wel goed bezochtin Groningen, de site is slapende. Wel jammer.

groletjes Elsa :roll:
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

dhiamara schreef:Hmm geregistreerde leden. Weet wel dat er een klein aantal stevige schrijvers zijn maar was eigenlijk wel benieuwd hoeveel er zijn die alleen alles lezen en niet reageren :) Ik kijk bijv. dagelijks op de forum site en lees het en soms reageer ik. Hoeveel zouden er zijn die ook dit dagelijkse ritme hebben maar niet reageren?
Dus eigenlijk benieuwd naar de dagelijkse hits of de forum. Dan krijg je denk ik een meer realistischer beeld van het gebruik van de forums.
Je kunt er (een beetje) een beeld van krijgen door in de lijst van onderwerpen te kijken naar het aantal keer dat een onderwerp gelezen is. Waarbij ook dit niet alles zegt omdat sommige mensen een pagina meer dan 1x lezen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Dames. 2172 aanmeldingen. Daar neemt joyy er 4 van voor haar rekening.
Ze staat erin 2 maal als Enjoy als Joy en als Joyy. Totaal heeft ze 2687 berichten geschreven. Goed voor een 3de plaats. Kijk maar eens naar de foto van haar bij Joyy en Joy.
En ze schrijft iedere dag dus Frederique kijk maar uit voor je eerste plaats.

Groetjes Bea.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Bea-tg schreef:Hallo Dames. 2172 aanmeldingen. Daar neemt joyy er 4 van voor haar rekening.
Ze staat erin 2 maal als Enjoy als Joy en als Joyy. Totaal heeft ze 2687 berichten geschreven. Goed voor een 3de plaats. Kijk maar eens naar de foto van haar bij Joyy en Joy.
En ze schrijft iedere dag dus Frederique kijk maar uit voor je eerste plaats.

Groetjes Bea.
:o Euhm. Wat is er erger: iemand die met 4 profielen bijna 2700 berochten post, of iemand die 2172 aanmeldingen door neemt om daar achter te komen? :wink: :wink:

Ik wist trouwens niet dat het ultieme doel hier was om de eerste plaats te behalen. Of heb ik me ook daar weer in vergist? :lol: :lol:

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Worden er ook medailles uitgedeeld dan?
:-)
Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie