Zo hoog zijn die drempels nu ook weer niet :-)
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
- anjatheefee
- ForumFan
wat bedoel je exact met overschat?
Het is toch niet gek dat sex belangrijk wordt gevonden?
Het is een oerdrift die iedereen nu eenmaal heeft ter behoud van de soort, zonder die drift geen nageslacht en zou het snel afgelopen zijn met de mensheid
Als 2de is sex de meest primitieve vorm van ontspanning tussen mensen, heel natuurlijk en niets mis mee
Joy
Het is een oerdrift die iedereen nu eenmaal heeft ter behoud van de soort, zonder die drift geen nageslacht en zou het snel afgelopen zijn met de mensheid
Als 2de is sex de meest primitieve vorm van ontspanning tussen mensen, heel natuurlijk en niets mis mee
Joy
Wou je zeggen dat ik niet gewoon ben? Ik ben een hele gewone rode, bijna vegetarische, biertappende maar theedrinkende pot in n mannenlijf.....Hertog Jan schreef:Amber gewoon haha.....nee ff zonder dollen wel gevoel voor humor.
ZUCHT...Hertog Jan schreef: verder ah nee ik roddel liever over iemand anders als ze er zelf bij is
Mannen....
Roddel is juist over iemand praten als degene er NIET bij is....maar ja...mannen begrijpen dat niet he!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Joy vroeg:
Ik zeg ook niet dat seks volkomen onbelangrijk is, maar er zijn ook anderen dingen in het leven.
Als je een uur per week met seks bezig bent, hou je nog 167 uur over om andere dingen te doen.
Irene
Met overschat bedoel ik dat er teveel de nadruk op wordt gelegd.wat bedoel je exact met overschat?
Ik zeg ook niet dat seks volkomen onbelangrijk is, maar er zijn ook anderen dingen in het leven.
Als je een uur per week met seks bezig bent, hou je nog 167 uur over om andere dingen te doen.
Irene
Kleine stapjes
-
- Forumdiva
Eens in het half jaar hormoonimplantaat kan ook. En dat een paar weken eerder of later is ook geen ramp. En is beter voor je lichaam dan bv pil of prikpil.Bea-tg schreef:Waar ik een probleem mee heb is het altijd met de medicijnen in de weer moeten. Ik weet dat je een prikpil kunt krijgen en dat om de 3 maand. Maar ik zou ook dat dan vergeten. Dus daar begin ik niet aan.
-
- dagelijks aanwezig
ik wilde zeggen dat niemand gewoon is....Amber79 schreef:Wou je zeggen dat ik niet gewoon ben? Ik ben een hele gewone rode, bijna vegetarische, biertappende maar theedrinkende pot in n mannenlijf.....Hertog Jan schreef:Amber gewoon haha.....nee ff zonder dollen wel gevoel voor humor.
ZUCHT...Hertog Jan schreef: verder ah nee ik roddel liever over iemand anders als ze er zelf bij is
Mannen....
Roddel is juist over iemand praten als degene er NIET bij is....maar ja...mannen begrijpen dat niet he!
en nee ik heb het niet op roddelen dat had ik ook al niet voordat ik 24/7 begon te leven
het enige wat ik nog wil zeggen....ga zo door qua muzieksmaak zelfs al valt die wel op.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja, jij snapt me dus.....dat ding is het wat stoort, niet de seks.....seks is leuk, gezond en al helemaal niet vies.....het hoort gewoon bij de mens.....Joyy schreef:euh, als je aversie hebt tegen dat wat tussen je benen hangt en ook nog eens het functioneren daarvan, dan vind ik het vrij logisch dat je niet echt van sex kan genieten en ervan af wilt, van je ding dan, niet van de sex
Tuurlijk is het un ramp met het foute setje geslachtsdelen.....alhoewel dit nie persee moet heten, dat seks nie ook mogelijk is....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Ik hou van knuffelen, strelen en zoenen. Maar de echte daad vind ik verre van fijn. Heeft er, imo, ook mee te maken dat dat ding er niet hoort...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- Eredivisie
Tja, deze draad is flink offtopic geraakt zoals zovele hier, maar ik zie het toch een beetje als mijn persoonlijke drempel draadje dus ik ga hier lekker verder
Heb zojuist na enig aarzelen een kapsalon gebeld om te vragen of ik mezelf een dameskapsel aan kan laten meten. Want het begint behoorlijk onbeheersbaar alle kanten op te groeien omdat ik het sinds augustus al uit laat groeien.
"Ja hoor, dat kan" was het onmiddelijke antwoord. Geen enkele verbazing, niets. De drempels zaten inderdaad weer in m'n hoofd.
Dinsdag 9:00 is het zover, ik laat jullie wel weten hoe 't afloopt
Heb zojuist na enig aarzelen een kapsalon gebeld om te vragen of ik mezelf een dameskapsel aan kan laten meten. Want het begint behoorlijk onbeheersbaar alle kanten op te groeien omdat ik het sinds augustus al uit laat groeien.
"Ja hoor, dat kan" was het onmiddelijke antwoord. Geen enkele verbazing, niets. De drempels zaten inderdaad weer in m'n hoofd.
Dinsdag 9:00 is het zover, ik laat jullie wel weten hoe 't afloopt
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Een vriendin van mij (styliste/visagie/kapster) doet mijn haar altijd.joandelynn schreef:Heb zojuist na enig aarzelen een kapsalon gebeld om te vragen of ik mezelf een dameskapsel aan kan laten meten. Want het begint behoorlijk onbeheersbaar alle kanten op te groeien omdat ik het sinds augustus al uit laat groeien.
"Ja hoor, dat kan" was het onmiddelijke antwoord.
Die kijkt niet op of om van een T.
Volgens mij knipt ze tegenwoordig wel vaker mensen thuis..., in Amsterdam...
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand