Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Het zit je hoog, Mila, geloof ik. Drie postings achter elkaar hierover... ook frappant dat wij het ineens hebben over trava's in plaats van je andere stokpaardjes, de trans-met-kinderen. Tekenend voor hoe jij je hier manifesteert.

Ten eerste vind ik het appels en peren, de een heeft niks met de andere te maken. JIJ bent degene die jouw voortdurend herhalingen over voor jouw EIGEN 'aantrekkelijkheid' voor mannen vergeleek met die van Vicky. En JIJ bent degene die een parallel trok tussen jouw gedrag hier in het forum en de boven-de-veertig trava's die zich als jonge meiden uitdossen en veels-te-korte rokken enz., die echt niks mee te maken hebben met jouw eigen dunk van jezelf.

Maar goed, om mijn goedwil te tonen, zal ik inhoudelijk reageren op jouw opmerking: Zoals elke vrouw je zou vertellen, boven een bepaalde leefttijd past bepaalde gedrag en bepaalde kleding niet meer, ongeacht hoe slank of hoe mooi je bent. "Mutton dressed as lamb" zeggen ze in Engeland. Maar ook "act your age". Dus als je wilt dat wij je hier als een dame behandelen, dan zou je je ook als een dame moeten gedragen.

Bijvoorbeeld:
http://www.beatrijs.com/uiterlijk.htm

Groetjes,
Lisa ;-)
If all else fails, buy new shoes
Gast

Bericht door Gast »

Vicky_ schreef:...ze zien ook wel vaak dat ik geen geboren vrouw ben...maar who cares...want ik durf best van mezelf te zeggen dat ik voor een transseksuele vrouw...er beeldig uitzie..en dat vinden de mannen ook
Dit vind ik nou het mooiste antwoord van het hele draadje, precies wat ik bedoelde.
Inderdaad who cares... dan heb je X-factor!

Niet dat iedereen nou maar net zo moet zijn, maar ik breek wel een lansje voor androgyn sexy zelfvertrouwen, versus eindeloos onzeker zijn door passabiliteitsissues. Ik vermoed dat Vicky heel mooi is, juist ook door de verschillen tussen haar en geboren vrouwen.

Francis
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Nou ja, ze leven niet als vrouw, dus ik kan me voorstellen dat bij een verkleedpartij en uitgaan (naar een geëigende gelegenheid) alles uit de kast getrokken word>

Zoals ik al schreef dus :-)

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<JIJ bent degene die jouw voortdurend herhalingen over voor jouw EIGEN 'aantrekkelijkheid' voor mannen vergeleek met die van Vicky>

Jij bent zo goed in het opvissen van postjes, dus laat me maar es lezen dan, moet te vinden zijn, vooral als dat bij herhaling is.

En daarbij hebben we elkaar nog nooit IRL ontmoet, dus je hebt er geen idee van hoe ik me kleed.
Kan ik je wel vertellen hoor, smaakvol, en naar mijn leeftijd.

Mila.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

francis schreef:Wel maak ik me elders sterk ervoor dat de zure luchtjes beneden blijven ;)
...en niet hier op het forum terechtkomen ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Lisa met een S schreef:Zoals elke vrouw je zou vertellen, boven een bepaalde leefttijd past bepaalde gedrag en bepaalde kleding niet meer, ongeacht hoe slank of hoe mooi je bent. "Mutton dressed as lamb" zeggen ze in Engeland. Maar ook "act your age". Dus als je wilt dat wij je hier als een dame behandelen, dan zou je je ook als een dame moeten gedragen.
ach, sommige vrouwen zijn nooit jong geweest, en als ze dan op iets latere leeftijd jong zijn, dan moet dat kunnen :D ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

mila schreef:<JIJ bent degene die jouw voortdurend herhalingen over voor jouw EIGEN 'aantrekkelijkheid' voor mannen vergeleek met die van Vicky>

Jij bent zo goed in het opvissen van postjes, dus laat me maar es lezen dan, moet te vinden zijn, vooral als dat bij herhaling is.
AUB:
mila schreef:En Dorine, voordat je de azijnspuit weer tevoorschijn haalt, en Frederique, voordat je me weer doorzaagt; ik zeg dus in iets andere bewoordingen hetzelfde als Vicky.

<Maar ik heb over aandacht niet te klagen...ze zien ook wel vaak dat ik geen geboren vrouw ben...maar who cares...want ik durf best van mezelf te zeggen dat ik voor een transseksuele vrouw...er beeldig uitzie..en dat vinden de mannen ook>
mila schreef:En daarbij hebben we elkaar nog nooit IRL ontmoet, dus je hebt er geen idee van hoe ik me kleed.
Kan ik je wel vertellen hoor, smaakvol, en naar mijn leeftijd.
Zonder twijfel, maar daar ging het niet om. Jij vroeg mijn mening over de boven-de-veertig trava's. Die heb ik gegeven. En daarnaast mijn mening over jouw gedrag. En daar hou ik dezelfde mening als over de kleding van de trava's. Jammer dat jouw gedrag hier in het forum niet beter bij jouw leefttijd past.
Arike schreef:ach, sommige vrouwen zijn nooit jong geweest, en als ze dan op iets latere leeftijd jong zijn, dan moet dat kunnen :D ;-)
Er zijn ook trava's die zich graag als kleine meisjes verkleden. Het is niet mijn ding, ik zou ze ook niet daarvoor veroordelen. Vind ook dat het moet kunnen, en zeker op een T*-feest of fetisjfeest, enz. Zou ze alleen niet adviseren om zo de straat op te gaan (behalve dan bij de Gay Pride of de Hartjesdagen).

Lisa
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

AUB!

Ik weet dat goed en begrijpend lezen heel moeilijk is, maar probeer het toch even, als je wilt.

<<Ik heb ook wel meegemaakt dat iemand in mn gezicht heel begrijpend deed en dan me achter mn rug uitlacht.>

Ik denk dat dat voor de meeste ts'en geldt, passabel of onpassabel.

Ik ben passabel, en ik ga voor vrouw door, maar bij persoonlijk contact valt het muntje in de 2e/3e/4e instantie vanzelf wel, en god mag weten wat 'ze' achter mijn rug over mij zeggen.
Ik kan me er niet druk over maken.......en ik zorg wel dat ik uitmuntend gekleed ga, in de eerste plaats om mezelf te pleasen, in de tweede plaats om monden te snoeren, en te 'compenseren',
ik geef het toe.

En ik slaag daarin. Daarbij heb ik veel, heel veel moeite gedaan, zoals een FFS, besteed ik veel aandacht aan een smaakvol gekleed en opgemaakt uiterlijk, en ben ik *trots* op mezelf en mijn smaakvolle verschijning.

Mag dat? Of niet? Volgens jou?

Mila.

En Dorine, voordat je de azijnspuit weer tevoorschijn haalt, en Frederique, voordat je me weer doorzaagt; ik zeg dus in iets andere bewoordingen hetzelfde als Vicky.

<Maar ik heb over aandacht niet te klagen...ze zien ook wel vaak dat ik geen geboren vrouw ben...maar who cares...want ik durf best van mezelf te zeggen dat ik voor een transseksuele vrouw...er beeldig uitzie..en dat vinden de mannen ook
>

Voor de goed en begrijpende lezer: ik vergelijk me *woordelijk* met Vicky *haar leefsituatie*, niet qua verschijning of leeftijd. Ik wist niet eens hoe oud Vicky is, tot Lisa een 'vriendelijke' vergelijking maakte over leeftijd.
Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mila,

Da's een goed uitgangspunt, daar houd ik ook wel van. Who cares dat een ander ziet dat ik als man geboren ben? Oftewel: waarom zeurt die Mila hier op het forum continue over passabiliteit als het IRL toch niet zo belangrijk blijkt te zijn? Als ik maar vind dat ik er beeldig uitzie, en ja, eigenlijk vind ik dat wel! :wink:

Ja, een mooi uitgangspunt. Kan ik iedereen aanraden! :D

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Lisa met een S schreef:
Arike schreef:ach, sommige vrouwen zijn nooit jong geweest, en als ze dan op iets latere leeftijd jong zijn, dan moet dat kunnen :D ;-)
Er zijn ook trava's die zich graag als kleine meisjes verkleden. Het is niet mijn ding, ik zou ze ook niet daarvoor veroordelen. Vind ook dat het moet kunnen, en zeker op een T*-feest of fetisjfeest, enz. Zou ze alleen niet adviseren om zo de straat op te gaan (behalve dan bij de Gay Pride of de Hartjesdagen).
zó jong, bedoelde ik ook weer niet... Maar dat is ook niet mijn ding. Maar voor wie dat wel het geval is, als die dan zo de straat op willen, mijn zegen hebben ze. :) Maar blijkbaar lopen ze daarmee dan in andere straten dan dat ik kom... ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Zo, mijn beeldig en zeer smaakvol ingerichte huisje (houten vloeren, Philippe Starck stoelen, veel Bijenkorf, rode fifties remake Bosch koelkast met bolle deur, hoogglans zwarte keuken met massief houten aanrecht, veel Alessi, Bang en Olufsen stereo etctect) is nu helemaal schoongemaakt, al mijn beeldige, zeer smaakvolle kleren gewassen en gedroogd, en nu ga ik off line om boodschappen te doen, en wat beeldige, exotische bloemen te kopen voor in mijn beeldige, smaakvolle Bijenkorf vazen.

Voor je weer tegen het plafond schiet Lisa, ik kan wel een leuke collage maken over de schoonheids/passabiliteits/aantrekkelijk voor mannen veren in eigen konten gestoken door Kimmy, Melina, Laura en Vicky?

Maar dat gaat niet over een uitmuntend goede smaak in woninginrichting natuurlijk ;-)

Bye,

Mila.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

mila schreef:Zo, mijn beeldig en zeer smaakvol ingerichte huisje (houten vloeren, Philippe Starck stoelen, veel Bijenkorf, rode fifties remake Bosch koelkast met bolle deur, hoogglans zwarte keuken met massief houten aanrecht, veel Alessi, Bang en Olufsen stereo etctect) is nu helemaal schoongemaakt, al mijn beeldige, zeer smaakvolle kleren gewassen en gedroogd, en nu ga ik off line om boodschappen te doen, en wat beeldige, exotische bloemen te kopen voor in mijn beeldige, smaakvolle Bijenkorf vazen.

Voor je weer tegen het plafond schiet Lisa, ik kan wel een leuke collage maken over de schoonheids/passabiliteits/aantrekkelijk voor mannen veren in eigen konten gestoken door Kimmy, Melina, Laura en Vicky?

Maar dat gaat niet over een uitmuntend goede smaak in woninginrichting natuurlijk ;-)

Bye,

Mila.
Hopelijk heeft Lisa hogere plafonds dan ik thuis .... :-? ;-)
Ik heb altijd het uitgangspunt gehad om niet te reageren op dit soort discussies, maar ik zit nu zelf ook wel even op mijn tong te bijten....
groetjes,
Arike

"But life is too short
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Mila,

Je hebt gelijk. Ook ik ben mijn huis smaakvol aan het inrichten. Alleen niet met spullen uit de bijenkorf (smaken verschillen). 'k Heb net een mooi plantje voor op het balkon gekocht.

Ennuh... voor iemand "slowchat" roept: ja, ik houd al op... Maar 't is ook wel leuk om het eens per dag met Mila eens te zijn, die kans moet je ook grijpen :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Heel goed, Mila. Wees trots op jezelf. Als je niet van jezelf houdt, wie dan wel?

Groetjes,
Lisa
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mina schreef :

En je kunt je altijd nog aansluiten bij de babettisten, van planet babette...waar alle transen en travestieten met hartjes op hun borst en voelsprietjes op hun hoofd elke maand aan maansverering doen

Prachtig hoor ... schitterend.
Gewoon hoe je dat hier zo neerschrijft.
Babette in 3 lijnen neergezet.
Soms zijn jullie echt geweldig.

Groeten,

Melina
Plaats reactie