Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gast

Passabel of aantrekkelijk?

Bericht door Gast »

Als TG of TS, dus verder als vrouw, waar zou je voor kiezen?

1. Je hebt het uiterlijk van een volstrekt passabele vrouw.
Je valt niet op, je hebt nooit iets uit te leggen.
Maar: een aantrekkelijke vrouw ben je niet.
Als je een partner vindt, is het voor een serieuze relatie, gebaseerd op vertrouwen enz.
Voor andere vrouwen ben je geen bedreiging, je baart geen opzien, niks.
Maar niemand die je nou eens aankijkt en denkt, jee, wat lekker.

2. Passabel? Nou, als je je niet te opvallend kleedt kun je nog wel aardig over straat, maar heel vaak zien mensen al snel dat je geen geboren vrouw bent. Maar je hebt wel een X-factor om van te smullen!
Je bent dus een androgyne schoonheid, zeer aantrekkelijk, je krijgt veel aandacht, je bent meer vrouw dan man, maar de mannelijke schoonheid die je was is goed te zien.

Antwoorden worden gecheckt met een transsylvanische leugendetector.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Re: Passabel of aantrekkelijk?

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
francis schreef: Antwoorden worden gecheckt met een transsylvanische leugendetector.
Waar heb je die opgeduikeld??? :D :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Maar niemand die je nou eens aankijkt en denkt, jee, wat lekker.>


Hmmmmmmmmmmmmm......hmmmmmmmmmmm.........heterosexualiteit ligt nou eenmaal aan de oppervlakte van het dagelijks bestaan, dus je bent altijd wel iemands type als vrouw, ongeacht looks of leeftijd.

En mocht je willen dat iemand je aankijkt en denkt, jee, wat lekker, dan is ook daar een oplossing voor; je (subtiel) beschikbaar opstellen dmv lichaamstaal, blikken, glimlachjes, en geloof me: mannen zien dan zelfs geen evt lelijkheid, dikte of wat dan ook meer; ze zien (gemakkelijke) sex.
Mannen zijn nou eenmaal niet zo kieskeurig als het op sex aankomt.

'Even ugly women get laid', om met Dana International te spreken, en die X factor kun je je dus gewoon aanmeten als je van jezelf niet zo knap bent. Korte, strakke rok, strak truitje met decollete, een paar zwarte kousen erbij, hoge hakken, beetje lonken, beetje heupwiegen et voila!
Al zie je eruit als een ouwe hond, het maakt voor mannen echt niet uit. Als ze maar sex kunnen krijgen.

Dus: ik ga voor optie 1 :-)

Mila.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Oh ja.......mocht je transsylvanische leugendetector evt falen, dan heb ik wel wat sodium pentothal uit Transandijvië voor je, werkt gegarandeerd ;-)

Mila.
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

mila schreef:<

'Even ugly women get laid', om met Dana International te spreken, en die X factor kun je je dus gewoon aanmeten als je van jezelf niet zo knap bent. Korte, strakke rok, strak truitje met decollete, een paar zwarte kousen erbij, hoge hakken, beetje lonken, beetje heupwiegen et voila!
Al zie je eruit als een ouwe hond, het maakt voor mannen echt niet uit. Als ze maar sex kunnen krijgen.

Dus: ik ga voor optie 1 :-)

Mila.
Ben ik niet helemaal met je eens Mila...ik ken een meisje en die heeft de wat mindere looks..ze probeert echter wel op te vallen...maar dat gaat toch minder goed dan ze hoopte...nou wil ik mezelf niet omhoogpraten...Maar ik heb over aandacht niet te klagen...ze zien ook wel vaak dat ik geen geboren vrouw ben...maar who cares...want ik durf best van mezelf te zeggen dat ik voor een transseksuele vrouw...er beeldig uitzie..en dat vinden de mannen ook
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hmmmmmmmm.........hmmmmmmmm........ik heb een bio vriendin die altijd, door iedereen voor een TS aangezien word, en zij heeft blijkbaar een TS X factor; hordes aanbidders, serenades onder het balkon, passagiers die een letter to the president aan boord invullen, met de mededeling dat ze graag bij de volgende KLM vlucht weer Mrs X als flight attendant zouden willen zien.
En ja, ik heb het ook met eigen ogen mogen aanschouwen :-) Wat is die 'TS' X factor in haar geval?
Ze *is* geen TS, maar ze lijkt het wel maar ze heeft wel het zelfvertrouwen van een geboren vrouw, dus open, vriendelijk, aardig, en niet (subtiel) terughoudend of evt subtiel onzeker zoals een TS dat kan zijn. Maar die TS veronderstelling doet het em wel, in haar geval.
Ik vind het wel een fascinerend fenomeen trouwens.


Voor wat betreft mezelf; leuk als iemand me achterna komt overdag op straat, zich voorstelt en me mijn telnr vraagt.......sjans is altijd leuk.
Maar of dat nou de X factor is?

Ik denk dat dat wel meer vrouwen/transen gebeurt.

Mila.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

"Casual-Arike" heeft uiteraard voor de P-factor gestemd :D en durft ook wel de confrontatie aan met die transsylvanische leugendetector, kom maar op, zou ik zeggen ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Oh, nee, he... Ik val er weer eens tussen...

Het verschil tussen P en A is niet zo moeilijk, dat wordt P.
Maar dat veridealiseerde beeld van "als vrouw opgaan in de massa"... Daar zou 'ie toch wel behoorlijk op staan loeien :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gast

Bericht door Gast »

Pas maar op Arike, Transsylvanische leugendetectoren zijn vaak kartelig en vol roest :roll:

Ik heb dus X gestemd.
Aandacht van LEUKE mannen (en vrouwen), leuke aandacht dus, daar heb je X voor nodig.
Maar je zult jezelf wel P genoeg moeten vinden om X uit te stralen.
Dat hoeft dus helemaal niet zo P te zijn, als je jezelf maar mooi en sexy vindt.

Wat ik zo hoor van bio vrouwen, is toch wel dat die met X-factor nog aandacht krijgen in een joggingbroek en krulspelen.
Groetjes
Fran
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Ik hoop toch op optie 1

Vandaag had ik ook wat raars meegemaakt op utrecht CS
Ik zat op de trein te wachten toen 2 buitenlandse jongens wat naar me riepn
Ik kon ze niet verstaan, maar daarna floten ze :o :-?
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

optie 1

heerlijk lijkt me dat, dan had ik dit soort vragen ook niet gelezen ;-)
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Aandacht van LEUKE mannen (en vrouwen), leuke aandacht dus, daar heb je X voor nodig.>

Oeh! Was het maar waar dat je dat zelf kon reguleren! Lolz!
Ik krijg ook wel eens 'vleiende' aandacht van aanmerkelijk minder leuke mannen, maar...........ik val hoe dan ook niet op vrouwen, en blijkbaar straal ik dat uit, geen aandacht van vrouwen......behalve dan in de vorm van complimenten over mijn kleding ed, maar nix amoureus oid.

Zal ik het voormezelf dan maar op Y factor houden dan? ;-)

Mila.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Ik moet plots denken aan de buurvrouw van een kennis van mij; die heeft ook de TS X factor.
Ze lijkt net een TS, inclusief behoorlijk zware stem en flinke lichaamslengte, maar haar buren spreken er schande van dat ze iedere week een andere (knappe!!) man mee naar huis neemt uit het cafe, die dan 's ochtends weer haar huis verlaat. En terug blijft komen.
Teweten dat dit een onaantrekkelijke, zelfs lelijke vrouw van tegen de 60 is, die ook nog eens net een trans lijkt.

Zij heeft overduidelijk een TS X factor dus. Niet mooi, niet aantrekkelijk, maar wel erg succesvol bij de mannen, die ze voor zich laat rennen.

Mila.
Gast

Bericht door Gast »

mila schreef:Zal ik het voormezelf dan maar op Y factor houden dan? ;-)
Toch niet alleen maar Y?
Wat dacht je van XXY?
Leuke lijfspreuk voor jou, een Y hoort erbij?

Francis
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Wat dacht je van XXY?>

Zou nog wel eens waar kunnen zijn in de meest letterlijke zin.......

Mila.
Plaats reactie