Transgenderzorg verder uitgekleed

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<- Ik weet dat ik een meid bent, iets dat jij nooit zult kunnen worden, omdat je een piemel hebt hangen, Ik heb een vagina, en daar ben ik blij mee, ook met mijn tieten, ondanks dat kan ik me nog man voelen hoef ze niet af te binden!>

Dat is fijn voor je.....maar wat zegt jouw allah daarvan dan? Je bent een vrouw met een vagina en tieten die je niet af hoeft te binden, maar je voelt je man....en hopelijk een homoman dan, gezien je conservatieve opvattingen trouw jij natuurlijk met een man. Niet dan?
En wat zal jouw allah wel niet zeggen van een huwelijk tussen een man en een cryptoman met een vagina en tieten die niet afgebonden hoeven te worden?

Dit klopt niet, straffen met Yadd Allah? :-)

Mila.
Trina
ff weer wat posten

Re: Get a life!

Bericht door Trina »

Leonie schreef:
Trina schreef: O wja? kinderen in africa eten ook ongezond, vind je dat dan een luxeprobleem?
Heeft er niks mee te maken! We leven hier en niet in afrika.

Onzin, de wereld is 1, wat ben jij een egoistisch mens zeg!!!

Dat is het gevolg van onze levensstijl,

hou mij erbuiten troel!

dit is een probleem dat collectief veroorzaakt word, en waar we dus collectief voor verantwoordelijk zijn.

Ik niet ik rijd geen auto!!

Trina schreef: - Ach kom op nou, het is een psychische stoornis...
De wetenschap is er bij mijn weten nog niet uit wat het is.

- jawel hoor, moet je geen lectuur lezen van internet, maar echte medische literatuur uit de medische boekhandel!!

Mensen met een psychische stoornis hebben ook recht op hulp

Zeer zeker!!! ik zou zeggen neem het voortouw

. En het is toch wel vreemd dat een psychische stoornis "genezen" kan worden door een cosmetische/reconstructieve operatie

kan ie niet is inbeelding...

Trina schreef: - goede therapie werkt.
Therapie is een onderdeel van de behandeling.
Trina schreef:het belangrijkste? En gezond eten hoeft niet duur te zijn.

- jawel ecovoeding is duur en alleen dat is gezond

Gewoon geen frisdrank meer kopen.

-drinken we nooit

Gezond eten is een keuze en is voor iedereen betaalbaar.

- niet waar.

Eet is iets minder vlees,

- vlees is niet zo duur als je maar weet waar je het koopt

dat scheelt ook een hoop. Mensen hebben niet iederedag vlees nodig om gezond te zijn.

- misvatting, mijn kinderen hebben iedere dag vlees nodig, als kinderen niet dagelijks vlees eten krijgen ze een leer en ontwikkelingsachterstand, dat is meervoudig wetenschappelijk bewezen. men krijgt groeistoornissen en sociale handicaps. ook dat is wetenschappelijk bewezen.

Speak for yourself sister en nu ga ik uit!

Trina schreef: -Er is overal een keuze in: accepteren wie je bent is ook nog een keuze, raaskallerij dus.
Accepteren wie je bent kan juist een bevestiging zijn van je ware T gevoelens.
De enige waarheid, is de waarheid die zichtbaar is... en van nature is geboren.
Trina
ff weer wat posten

Raaskallerij

Bericht door Trina »

mila schreef:<- Ik weet dat ik een meid bent, iets dat jij nooit zult kunnen worden, omdat je een piemel hebt hangen, Ik heb een vagina, en daar ben ik blij mee, ook met mijn tieten, ondanks dat kan ik me nog man voelen hoef ze niet af te binden!>

Dat is fijn voor je....

- nee, dat is niet fijn voor jou, dat is een andere benadering van hetzelfde onderwerp.

.maar wat zegt jouw allah daarvan dan?

- het is mijn allah, en daarom hoef ik wat ik met hem bespreek, prive dus, niet met jou te bespreken.

Je bent een vrouw met een vagina en tieten die je niet af hoeft te binden, maar je voelt je man..

Ik voel me man ja, maar ik ben blij dat ik én een voorbinddildo kan gebruiken en af en toe ook nog 2 goed gevulde gaten heb!!

..en hopelijk een homoman dan,

nee hoor, superhetero.

gezien je conservatieve opvattingen trouw jij natuurlijk met een man.

- ik heb een hele lieve man! :)

Niet dan?
En wat zal jouw allah wel niet zeggen van een huwelijk tussen een man en een cryptoman met een vagina en tieten die niet afgebonden hoeven te worden?

- Dat zijn termen van doorgedraaide gekken, ik ben gewoon een vrouw die zich een man voelt en ik kan het er prima mee redden.

Dit klopt niet, straffen met Yadd Allah? :-)

- Je bent gewoon jaloers dat jij geen vagina hebt en geen tieten!!! Dat is de kift, en dat is het hele eiereneten!!

Jaloezie, doet mijn hart toch zo leiden...

(mary servaes)

Mila.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Trina

Ik weet dat ik een meid bent, iets dat jij nooit zult kunnen worden, omdat je een piemel hebt hangen, Ik heb een vagina, en daar ben ik blij mee, ook met mijn tieten, ondanks dat kan ik me nog man voelen hoef ze niet af te binden!

Zeg nooit nooit.

Volgens jouw definitie ben ik dan ook 100% vrouw nu.
Want ik heb ook een vagina en borsten.......
En ik ben daar wel heel blij mee.
Begrijp je dat je niet altijd hoeft te dromen ?
Het kan echt wel.
Oh ja en ik heb een goede baan als vrouw hoor.
En vrij dat ik ben, niet gebonden door regeltjes of door om het even welk geloof.
Ik hoef verder geen hoofddoek te dragen, maar ik kan mijn prachtige lange haar los dragen, verder kan ik vrij fietsen als enige vrouw tussen de mannen ..... , uitgaan, versieren, vrijen.
Geen God, geen geloof of één of ander wezen van het 'mannelijke geslacht' dat me komt zeggen wat ik wel of niet moet doen.
Gewoon vrij en gelukkig .....

Groeten,

Melina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Zo was het ook bedoeld, zwijnen voor de paarlen ipv andersom.

interessant!

Ik vind wel dat je een leuk gevoel voor humor hebt... moslima die zich soms man voelt en met een opplaksnor rondloopt...

- Humor, ik ben bloedserieus?

Ik hoop wel dat je dan een hitlersnorretje draagt, als je het dan toch wil doen, doe het dan goed !

:D

- Jij bepaalt niet voor mij wat ik ben !!!

En dus bepaal jij ook niet wat een ander is. ;)

-Maar Allah wel!

Ja, dus kun je maar beter je mond houden nietwaar?

Goh meid, je schijnt het allemaal zo goed te weten...

- Ik weet dat ik een meid bent, iets dat jij nooit zult kunnen worden, omdat je een piemel hebt hangen, Ik heb een vagina, en daar ben ik blij mee, ook met mijn tieten, ondanks dat kan ik me nog man voelen hoef ze niet af te binden!

Nou wij kunnen elkaar de hand schudden...ik hoef nl helemaal geen meid te worden... en die piemel die bij mij tussen mijn benen hangt hoeft er ook niet af....en toch voel ik me vrouw...lachuh he?

wat doe jij aan deze wereldproblematiek...
- ik heb geen auto en doe gezond

Wow, nou het is in elk geval wat. Idem hier :).

een beetje op fora rondhangen en je frustratie's lekker van je afschrijven?

- Gezien het aantal berichten dat jij hebt geschreven heb je het zeker over jezelf of niet? Mister kunstmatica...

Wow jeetje hebben we alweer wat gemeen!

-Ja ik analyseer dit forum al tijden, vandaar. Ik heb niet voor niets een studie sociale psychologie gedaan.

verbaasd me niks lol, je komt nl nogal gestoord en asociaal over, je hebt niet veel geleerd dan denk ik...zou therapie dan toch niet werken ? :D

- goede therapie werkt.

Zie je wel :D

- Maar sommigen zijn niet meer te redden!!

Wie de schoen past trekke HEM aan.

En wat dan? gaan we dan trouwen troela...ehm sorry Trina? :)

Mina
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

Volgens jouw definitie ben ik dan ook 100% vrouw nu.
Want ik heb ook een vagina en borsten.......

ja maar allemaal nep, het is allemaal gemaakt...

Ik hoef verder geen hoofddoek te dragen, maar ik kan mijn prachtige lange haar los dragen, verder kan ik vrij fietsen als enige vrouw tussen de mannen ..... , uitgaan, versieren, vrijen.
Geen God, geen geloof of één of ander wezen van het 'mannelijke geslacht' dat me komt zeggen wat ik wel of niet moet doen.
Gewoon vrij en gelukkig .....

-Nee je denkt vrij te zijn, je leeft als man in een gereconstrueerd nep lichaam!!!!

Groeten,

Melina[/quote]
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

mina schreef:Zo was het ook bedoeld, zwijnen voor de paarlen ipv andersom.

Ik hoop wel dat je dan een hitlersnorretje draagt, als je het dan toch wil doen, doe het dan goed !

Doe ik al regelmatig met zweepje en rijlaarzen!!!

Nou wij kunnen elkaar de hand schudden...ik hoef nl helemaal geen meid te worden..

- wat doe je dan op dit forum verdorie?

. en die piemel die bij mij tussen mijn benen hangt hoeft er ook niet af....en toch voel ik me vrouw...lachuh he?

Ja, dat zou ik raar vinden, een piemel voorbinden kan nog, maar je kunt hem niet tijdig erafhalen

wat doe jij aan deze wereldproblematiek...
- ik heb geen auto en doe gezond

Wow, nou het is in elk geval wat. Idem hier :).i

jij hebt gewoon geen werk volgens mij gezien de rare tijden dat je post- en daarom kun jew hem ook niet betalen anders had je hem heus wel genomen want zo idealistisch kom je niet over

e

En wat dan? gaan we dan trouwen troela...ehm sorry Trina? :)

ach, ben je geirriteerd? :) zo kom je wel over en wat ga jij vanavond doen kantklossen?

Mina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<- nee, dat is niet fijn voor jou, dat is een andere benadering van hetzelfde onderwerp.>

Wat kan mij dat schelen dat jij een vagina hebt, en tieten die je niet hoeft af te binden? Daar lopen er nog 3 miljard van rond hoor, al dan niet verborgen onder een sluier, niqaab, burqa en al wat dies meer zij. Moet ik daar jaloers op zijn? Ik zou geen leven meer hebben.

<
Ik voel me man ja, maar ik ben blij dat ik én een voorbinddildo kan gebruiken en af en toe ook nog 2 goed gevulde gaten heb!!>

<zijn je vieze, onvrouwelijke, homo achtige praatjes ook onderdeel van je prive gesprekken met je allah?

<ik heb een hele lieve man!>
<nee hoor, superhetero>

Juist ja......een superhetero die door zijn mannelijke vrouw die een voorbinddildo draagt anaal verwend word.......HAHAHAHAHAAHAHAHAHA! lolz!
Nog even en jouw lieve man gaat er vandoor met een pre op, die heeft tenminste the real thing ;-)

Trina..chawwal.......kus emmek!

Dank je voor de top amusement die je geboden hebt, ik heb zelden zo gelachen om zoveel moslim onzin :-)

Mila.

P.s: die aanplaksnor van je valt helemaal niet op hoor......je kent die fameuze grap van Jorg Rayman toch? 'Ah, ik lijk op je tante Fatima hoorrrrrrrr...die heeft ook een snor. :-)
Trina
ff weer wat posten

Discriminatie

Bericht door Trina »

P.s: die aanplaksnor van je valt helemaal niet op hoor......je kent die fameuze grap van Jorg Rayman toch? 'Ah, ik lijk op je tante Fatima hoorrrrrrrr...die heeft ook een snor. :-)[/quote]

Dit is geen grap dit is je reinste discrimatie namaakvrouw!
Trina
ff weer wat posten

volkstuintje

Bericht door Trina »

Dorine schreef:
Roken en ongezond eten zijn luxeproblemen (ware het niet dat gezond eten tegenwoordig moeilijk te krijgen en betalen is maar dat terzijde)....
helemaal waar Mina! Als we het nou over ongoddelijkheid onbedoeld hebben...

van alle oorspronkelijke eetbare vruchten en gewassen is nog slechts 11% over, en meestal genetisch gemanipuleerd, dus niet van nature geboren.

Mannen en Vrouwen bestaan nog steeds !

en al mn vrienden en vriendinnen ertussenin ook ;-)
a: mensen zijn niet te vergelijken met planten, hoe durf je! De mens staat boven alles dat geschapen is!

en ten 2e mensen met een volkstuintje en ecovoedsel zijn er ook nog

Een slappe vergelijking van niets!
Bah
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Dit is geen grap dit is je reinste discrimatie namaakvrouw!>

Daarvoor moet je bij Tante Es/Jörgen Rayman zijn Trina, kus emmek :-)

En vertel ons nog wat meer over je 'superheteroman'die zich door jou anaal laat verwennen terwijl jij je voorbinddildo draagt.
Ik rolde zowat van de bank van het lachen!
Je 'superheteroman' is een namaakhomo! :-)

Mila.
Trina
ff weer wat posten

nee, het is jouw schuld!

Bericht door Trina »

mila schreef:<Dit is geen grap dit is je reinste discrimatie namaakvrouw!>

Daarvoor moet je bij Tante Es/Jörgen Rayman zijn Trina, kus emmek :-)
nee, bij jou, want jij doet hier de uitspraak, discriminatoir is het gewoon...
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

@ Trina

nee hoor ik heb ook geen rijbewijs...geen interesse voor, er zijn al genoeg auto's (net als dat er al genoeg biovrouwen zijn), pas als ze allemaal wat milieuvriendelijk zijn ga ik er nog eens over nadenken...er is bovendien ook nog de fiets en het openbaar vervoer.

En nee ik ben niet geirriteerd hoor, ik vcnd het eerst wel vermakelijk...(moslima met snor, I really want to meet you! sounds great!) maar aangezien je alleen maar kunt beledigen heb ik hier alleen maar met iemands ego te maken, en die hebben nooit iets zinnigs te melden dus is het alweer behoorlijk saai en vervelend geworden...helaas...aman!

Volgende keer beter.

Mina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Trinaaaaaaa! Ya kalba! Vertel ons toch wat meer over je superheteroman die zich door jou anaal laat verwennen terwijl je een voorbinddildo draagt! We zullen het echt niet verder vertellen aan allah hoor!

Mila
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

mina schreef:@ Trina

nee hoor ik heb ook geen rijbewijs...geen interesse voor,

- Dat is een uitspraak van een jaloers persoon, heel duidelijk.

er zijn al genoeg auto's,

- is dat zo? hoe bepaal je dat dan?

pas als ze allemaal wat milieuvriendelijk zijn ga ik er nog eens over nadenken.

-Dus wat je zegt;is een contradictie, eerst zeg je niet nodig, daarna zeg je, ik ga er dan over nadenken, en dan heb je het dus ineens wel nodig|? heb je hem nou wel of niet nodig. Want als je hem niet nodig hebt, dan heb je hem ook niet nodig als ie milieuvriendelijk is toch?

Je zit er gewoon een punt aan te lullen om wat te lullen te hebben!

.er is bovendien ook nog de fiets en het openbaar vervoer.

Lekker en dan neergestoken worden in de metro zeker?

En nee ik ben niet geirriteerd hoor,

- Jawel anders zou je dit niet eens aanhalen als kritiekpunt!!

Eerst zeg je:

ik vcnd het eerst wel vermakelijk...(moslima met snor, I really want to meet you! sounds great!)

En dan zeg je:

maar aangezien je alleen maar kunt beledigen heb ik hier alleen maar met iemands ego te maken, en die hebben nooit iets zinnigs te melden dus is het alweer behoorlijk saai en vervelend geworden...helaas...aman!

Wat is het nou: eerst wil je me ontmoeten en daar na niet,

Er zitten wat contacten los bij je volgens mij!!!

Volgende keer beter.

Mina
Dat zil ik nou net tegen jou zeggen, alles wat je tot nu toe hebt geplaatst is 1 grote tegenstrijdige brei van onzin!!
Plaats reactie