Kortom: het is dus helemaal niet waar. Ik kon me met de allerbeste wil van de wereld al niet zoiets herinneren.Prescilla schreef:wat ik dus al zei in mijn stukje is dat dus destijds verwijdert dus ik kan je geen link geven als ik die had gehad had ik hem er echt wel bijgezet maar ik weet zelf wat er gezegt is toen..en degene waar ik het over heb weten het ook wel maar willen het dus niet toegeven hellaas...of ze hebben last van geheugenverlies of last van dementie dat kan natuurlijk ook op elke leeftijd voorkomen...Maar ok ik bemoei me verder niet met hun laat ze maar lekker elkaar gaan afbekken en anderen de grond in stampen ik heb daar geen zin in..Hormoonhomo schreef:En dat wil ik nu ook wel eens zien ja. Show us the link Prescilla!
En wat blijf je er toch over door mekkeren dat ik je een hoer genoemd zou hebben?
Tbv gratis reclame onder de lurkers hier of zo?
Anyway, mag ik je een tip geven? Laat van je goede verdiensten je gebit vervangen, dat ziet er niet uit Prescilla Piranha.....of gaan je verdiensten op aan kilo's make up om je baardgroei te verbloemen?
Om maar even terug te komen op je totale hypocrisie even een quote van je netlog:
<Laat een ding duidelijk zijn: Ik ben hier NIET op zoek naar sexkontakten, dus als je op zoek bent naar SEX vergeet het dan, ik zal je weigeren. Ik ben op zoek naar mannen met flair en het hart op de goede plaats en mannen die mij respecteren om WIE ik ben en niet om WAT ik ben. Ik ben op de eerste plaats een MENS en niet een transsexueel.>
Dat klinkt wel heel erg anders dan je ranzige advertentietexten op Dutchcontacts, vind je ook niet?
Die kan maar beter veranderd worden in:
'Laat een ding duidelijk zijn: ik ben hier WEL op zoek naar betaalde sexkontakten.
Ik ben in de eerste plaats een HOER en dan een transsexueel'
Dat klinkt wat minder hypocriet en aanmerkelijk eerlijker toch?
Mila.