Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten

wat denk jij?

Ja dit forum kan best wel een beetje meer liefde gebruiken
18
58%
Nee, hoor ben je gek, we houden toch van elkaar?
2
6%
Beiden
4
13%
Jeetje wat maak jij toch steeds rare polls maar ik vind je wel lief hoor
7
23%

Totaal aantal stemmen: 31

Myra
is nieuw hier

Bericht door Myra »

Prescilla schreef:
Hormoonhomo schreef:En dat wil ik nu ook wel eens zien ja. Show us the link Prescilla!
wat ik dus al zei in mijn stukje is dat dus destijds verwijdert dus ik kan je geen link geven als ik die had gehad had ik hem er echt wel bijgezet maar ik weet zelf wat er gezegt is toen..en degene waar ik het over heb weten het ook wel maar willen het dus niet toegeven hellaas...of ze hebben last van geheugenverlies of last van dementie dat kan natuurlijk ook op elke leeftijd voorkomen...Maar ok ik bemoei me verder niet met hun laat ze maar lekker elkaar gaan afbekken en anderen de grond in stampen ik heb daar geen zin in..
Kortom: het is dus helemaal niet waar. Ik kon me met de allerbeste wil van de wereld al niet zoiets herinneren.

En wat blijf je er toch over door mekkeren dat ik je een hoer genoemd zou hebben?
Tbv gratis reclame onder de lurkers hier of zo?

Anyway, mag ik je een tip geven? Laat van je goede verdiensten je gebit vervangen, dat ziet er niet uit Prescilla Piranha.....of gaan je verdiensten op aan kilo's make up om je baardgroei te verbloemen?

Om maar even terug te komen op je totale hypocrisie even een quote van je netlog:

<Laat een ding duidelijk zijn: Ik ben hier NIET op zoek naar sexkontakten, dus als je op zoek bent naar SEX vergeet het dan, ik zal je weigeren. Ik ben op zoek naar mannen met flair en het hart op de goede plaats en mannen die mij respecteren om WIE ik ben en niet om WAT ik ben. Ik ben op de eerste plaats een MENS en niet een transsexueel.>

Dat klinkt wel heel erg anders dan je ranzige advertentietexten op Dutchcontacts, vind je ook niet?

Die kan maar beter veranderd worden in:

'Laat een ding duidelijk zijn: ik ben hier WEL op zoek naar betaalde sexkontakten.
Ik ben in de eerste plaats een HOER en dan een transsexueel'

Dat klinkt wat minder hypocriet en aanmerkelijk eerlijker toch? ;-)

Mila.
Myra
is nieuw hier

Bericht door Myra »

Morbide schreef: Lever me die opmerking van de slager eens? Ik weet namelijk niet meer waarom ik dat heel lang geleden een keer geschreven heb, .
Morbide schreef:Wie wordt je slager? Is het dan vervolgens belangrijk wie de diepste heeft? Dat wint diegene met de grootste. Wil je aan dat soort wedstrijdjes meedoen?
Even de context erbij halen..........

Lauwtje schreef:Het idee van Dorine klinkt heel leuk en zelfs grappig, maar is niet echt realitisch.

Omdat ik vanwege weinig vertrouwen in de VU-techniek me ergens anders wil laten opereren ben ik dus opzoek gegaan naar een goede chirurg in het buitenland.
Tjah ik wil wel een close-to-perfect-poesje... ik moet er de rest van mijn leven mee leven... of ik het dan zelf moet betalen en of ik dat poesje moet 'krijgen' in Duitsland, Amerika of Thailand maakt dan ook niet meer uit.
Mijn eisen waren toch wel dat ik 'diep' genoeg ben, nat kan worden bij opwinding (dus minder pijn bij het vrijen zonder glijmiddel), en het uiterlijk moet heel goed benaderen hoe het er uitziet bij andere meisjes. Verder wilde ik een chirurg waarvan ik goed wist welke techniek die gebruikt. Hoe kun je immers vertrouwen heben in een chirurg waarvan je niet weet welke techniek hij of zij gebruikt?

Groetjes laura
Dusseh, miss Righteousness herself, miss Holier than Thou.......niet gaan bleren over anderen die te keer gaan hoor.

Dat deed je zelf ook, en ga me nou niet wijsmaken dat je het Korsakov Syndroom hebt opgelopen van het zuipen, wil je?

Beetje erg hypocriet, vind je ook niet? Naieve, pas begonnen pre opjes de stuipen op het lijf jagen, en dan gaan zeuren over het gedrag van anderen.
Wat staat er ook al weer in de bijbel van je demente oma die zo graag dood wil?

"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen"

Mila.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mijn oma is niet dement. En als de transjes van tegenwoordig daar al niet meer tegen kunnen, dan maken ze ze echt niet meer zoals vroeger. Wel op de bal blijven spelen, Mila.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Myra
is nieuw hier

Bericht door Myra »

Morbide schreef:Mijn oma is niet dement. En als de transjes van tegenwoordig daar al niet meer tegen kunnen, dan maken ze ze echt niet meer zoals vroeger. Wel op de bal blijven spelen, Mila.
Nee, nee, nee, Morb! Jij probeerde het toch glad te strijken met je excuus verhaal over slagers in Oost Europa?

<maar ik geloof dat het ging om iemand die naar het voormalig oostblok wou om te srsen en ja, daar heb je slagers>

Zwak excuus hoor!

En je oma is niet dement, maar wil wel graag dood toch?

Geen wonder met zo'n kleinkind als jij!
Een alcoholische verkeersmoordenaar in spe ;-)

Mila.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Volgens mij ging het over jouw wrok tegenover post ops. En je gemekker omdat ik je een keer genoemd heb op het transenforum. Arme Mila.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

Heb jij dat al meegemaakt? Liefdesverklaringen van mannen, en dus geen sexuele uitnodigingen?

Nee? Nog niet gelukt? Aaaaaaach!

Pech hé Mila.
Jawel hoor, das ook al gelukt.
Mijn nieuwe vriend heeft nu toch al enige maanden (sinds augustus) heel erg zijn best gedaan en ik heb voor mijne valentijn toch mooie rozen gekregen.
Maar dat is niet zo belangrijk voor mij.
Ik ben niet op zoek naar enig materieel voordeel.

Wat veel belangrijker is voor mij is dat mijn vriend moeite wil doen voor mij.
Hij heeft deze week zelfs speciaal verlof genomen om woensdag met mij en mijn wielerteam mee te gaan trainen in de Ardennen.
Ik wil vooral een man die me wil steunen in wat ik doe....
Na 2 ervaringen die eerder om het seksuele gingen, lijkt het me nu wel te lukken.
Ik heb het hem ook niet echt verteld, maar tussen de lijnen weet hij het nu wel denk ik.
We hebben gewoon afgesproken om het 'verleden' te laten rusten en om samen naar de toekomst te kijken.
En het werkt ..... ik ben nu een vrouw en wat geweest is dat is geweest. je moet in het heden leven en naar de toekomst kijken.
Het verleden moet je als transvrouw wel een plaats geven, maar je hoeft er niet noodzakkelijk veel over te praten.
Ik was er bij mijn eerste 2 mannen nog zelf veel te veel mee bezig en dat heeft hen mogelijk toch heel erg doen schrikken.
Ik heb het gewoon verkeerd aangebracht denk ik nu......maar dat is niet zo erg, het maakte gewoon deel uit van het leerproces.
Ik heb trouwens zeer veel bijgeleerd van mijn beste vriendin .....het lukt me al veel beter nu om met 'mannen' om te gaan en aldus respekt af te dwingen.
Kwestie van leren dus, kwestie van tijd ook ....de sociale integratie als vrouw in de maatschappij neemt ook wel wat tijd.
Het is allemaal niet zo éénvoudig, maar het hoeft ook geen wedstrijd te worden .....een transitie is een heel lange en zware weg .....winnen is niet het doel, maar wel eindelijk normaal kunnen 'leven'.

Groeten,

Melina
Myra
is nieuw hier

Bericht door Myra »

ex-hetero travestiet schreef:Mila schreef :

Heb jij dat al meegemaakt? Liefdesverklaringen van mannen, en dus geen sexuele uitnodigingen?

Nee? Nog niet gelukt? Aaaaaaach!

Pech hé Mila.
Jawel hoor, das ook al gelukt.
Mijn nieuwe vriend heeft nu toch al enige maanden (sinds augustus) heel erg zijn best gedaan en ik heb voor mijne valentijn toch mooie rozen gekregen.
Maar dat is niet zo belangrijk voor mij.
Ik ben niet op zoek naar enig materieel voordeel.

Wat veel belangrijker is voor mij is dat mijn vriend moeite wil doen voor mij.
Hij heeft deze week zelfs speciaal verlof genomen om woensdag met mij en mijn wielerteam mee te gaan trainen in de Ardennen.
Ik wil vooral een man die me wil steunen in wat ik doe....
Na 2 ervaringen die eerder om het seksuele gingen, lijkt het me nu wel te lukken.
Ik heb het hem ook niet echt verteld, maar tussen de lijnen weet hij het nu wel denk ik.
We hebben gewoon afgesproken om het 'verleden' te laten rusten en om samen naar de toekomst te kijken.
En het werkt ..... ik ben nu een vrouw en wat geweest is dat is geweest. je moet in het heden leven en naar de toekomst kijken.
Het verleden moet je als transvrouw wel een plaats geven, maar je hoeft er niet noodzakkelijk veel over te praten.
Ik was er bij mijn eerste 2 mannen nog zelf veel te veel mee bezig en dat heeft hen mogelijk toch heel erg doen schrikken.
Ik heb het gewoon verkeerd aangebracht denk ik nu......maar dat is niet zo erg, het maakte gewoon deel uit van het leerproces.
Ik heb trouwens zeer veel bijgeleerd van mijn beste vriendin .....het lukt me al veel beter nu om met 'mannen' om te gaan en aldus respekt af te dwingen.
Kwestie van leren dus, kwestie van tijd ook ....de sociale integratie als vrouw in de maatschappij neemt ook wel wat tijd.
Het is allemaal niet zo éénvoudig, maar het hoeft ook geen wedstrijd te worden .....een transitie is een heel lange en zware weg .....winnen is niet het doel, maar wel eindelijk normaal kunnen 'leven'.

Groeten,

Melina
En dan toch ondertussen met andere mannen liggen vozen die op de vlucht slaan als jij ze verteld dat je TS bent?
Is die man maso of zo? Wat een 'liefde' van jouw kant zeg?

Mila.
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

ex-hetero travestiet schreef: Waar ik het wel wat moeilijker mee heb is hypocrisie.
Lig je als 'wezen' met een mannelijk geslacht in bed met een ander 'wezen' van het mannelijke geslacht en heb je seks, dan is en blijft dat een homoseksueel contact voor mij.
Niks om je om te schamen dus, maar het is ook niet nodig om er verhaaltjes rond te hangen.
Ik heb je al vaker *geprobeerd* uit te leggen, dat er meerdere vormen van transseksualiteit zijn, en er zijn ook diverse redenen dat sommige transen niet in transitie kunnen gaan, bijv wegens gezondheidsredenen. Hoe jij die mensen hier als *wezens* omschrijft vind ik onnodig kwetsend. Het is precies hetzelfde als dat iemand van jou zou zeggen dat je een freak bent of omgebouwde kerel enz enz...
Ik snap ook niet dat iemand die zelf trans is en weet hoe moeilijk het kan zijn, zo makkelijk dit soort opmerkingen wil maken.
Je hebt het wel over het diepste binnenste WEZEN van mensen... waar het in het leven WEZENLIJK om gaat... wie je bent en hoe je van jezelf en anderen kunt houden....
Ik vind het onbegrijpelijk dat je dan dit soort uitspraken doet... en ook loopt te verkondigen dat sommige niet passabele transen vast wel zullen moeten betalen voor liefde, ze zouden de eerte niet zijn...
Beste, wordt het niet tijd nu eens aandacht te gaan besteden aan je binnenste ipv je problemen eruit proberen te fietsen zoals je nu lijkt te doen... ik gun je alles hoor, maar zo ongevoelig als jij de laatste tijd omgaat met de gevoelens van andere transen, en dan nog verbaasd zijn dat je tegenreactie's krijgt van deze op gene... vind ik wel een beetje bizar...

wel met liefde
Els
Myra
is nieuw hier

Bericht door Myra »

Morbide schreef:Volgens mij ging het over jouw wrok tegenover post ops. En je gemekker omdat ik je een keer genoemd heb op het transenforum. Arme Mila.
Het gaat over mijn wrok to hypocriete, alcoholische verkeersmoordenaars in spe.

Je zult toch maar zo'n totaal onscrupuleuze dronken tor als jij in het autoverkeer 'tegen komen' zeg!

Mila.
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Myra schreef:
Prescilla schreef:
Hormoonhomo schreef:En dat wil ik nu ook wel eens zien ja. Show us the link Prescilla!
wat ik dus al zei in mijn stukje is dat dus destijds verwijdert dus ik kan je geen link geven als ik die had gehad had ik hem er echt wel bijgezet maar ik weet zelf wat er gezegt is toen..en degene waar ik het over heb weten het ook wel maar willen het dus niet toegeven hellaas...of ze hebben last van geheugenverlies of last van dementie dat kan natuurlijk ook op elke leeftijd voorkomen...Maar ok ik bemoei me verder niet met hun laat ze maar lekker elkaar gaan afbekken en anderen de grond in stampen ik heb daar geen zin in..
Kortom: het is dus helemaal niet waar. Ik kon me met de allerbeste wil van de wereld al niet zoiets herinneren.

En wat blijf je er toch over door mekkeren dat ik je een hoer genoemd zou hebben?
Tbv gratis reclame onder de lurkers hier of zo?

Anyway, mag ik je een tip geven? Laat van je goede verdiensten je gebit vervangen, dat ziet er niet uit Prescilla Piranha.....of gaan je verdiensten op aan kilo's make up om je baardgroei te verbloemen?

Om maar even terug te komen op je totale hypocrisie even een quote van je netlog:

<Laat een ding duidelijk zijn: Ik ben hier NIET op zoek naar sexkontakten, dus als je op zoek bent naar SEX vergeet het dan, ik zal je weigeren. Ik ben op zoek naar mannen met flair en het hart op de goede plaats en mannen die mij respecteren om WIE ik ben en niet om WAT ik ben. Ik ben op de eerste plaats een MENS en niet een transsexueel.>

Dat klinkt wel heel erg anders dan je ranzige advertentietexten op Dutchcontacts, vind je ook niet?

Die kan maar beter veranderd worden in:

'Laat een ding duidelijk zijn: ik ben hier WEL op zoek naar betaalde sexkontakten.
Ik ben in de eerste plaats een HOER en dan een transsexueel'

Dat klinkt wat minder hypocriet en aanmerkelijk eerlijker toch? ;-)

Mila.
Mila wat heeft een profiel als netlog te maken met mijn werk leg me dat eens uit inderdaad ben ik niet op zoek naar sex via mijn profielen laat dat duidelijk zijn..En wat zit jij over mijn uiterlijk te lullen wees dan zelf ook mans genoeg om een foto te plaatsen maar dat doe je dus niet..Past niet op deze site zeker omdat jezelf te lelijk bent..Ik krijg genoeg klanten en kan ook genoeg mannen krijgen voor een relatie mannen staan voor mij wel in de rij..En ja dat is een feit en geen leugen..En wie ben jij om over mij te oordelen met wat ik wel en niet doe mila..wie denk je dat je bent de almachtige godin ofzo..Nou godin me reet en ook als ik hier een ban voor zal krijgen maakt me niet uit maar ik laat me niet voor rotte vis uitmaken door de eerste de beste..Laat mij maar een hoer wezen maar ik verdien me geld wel op een manier waar ik dus zelf voor gekozen heb en draag daarbij ook heel netjes mijn belastingcenten af..

En je vind het wel leuk zeker om andere af te kraken om er zelf maar beter van te worden omdat je zelf zo onzeker bent daar gaat het om in dit geval..Hou jezelf maar eens goed een spiegek voor en kijk eerst maar eens even goed naar jezelf voor je naar een ander kijkt wel makkelijk he dat je je achter een pc kan verstoppen dit had je niet een kroeg hoeven doen naar iemand denk dat die persoon je dan een beste dreun zou verkopen...
Groetjes Prescilla
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

klaar.
SLOT
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gesloten