Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?
Moderator: Moderators
-
- Banned Lid
Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?
wat denk je?
Afgezien van exhetrovadertrans, die tot nog toe niet meer is dan een been, dat af en toe tussen de gordijnen uit steekt om Mila een schop te geven, draag ik iedereen hier een warm hart toe. Wat niet wegneemt dat de een me nader staat dan de ander en ik ook wel mijn irritaties heb en dat af en toe laat merken.
Volgens mij zijn we allemaal behoorlijk aan elkaar verknocht, een beetje als familie. Daar zitten er ook altijd wel een paar tussen die je beter niet naast elkaar in het rondje stoelen kunt zetten op een verjaardag.
Volgens mij zijn we allemaal behoorlijk aan elkaar verknocht, een beetje als familie. Daar zitten er ook altijd wel een paar tussen die je beter niet naast elkaar in het rondje stoelen kunt zetten op een verjaardag.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
tja ff goed nadenken hoor,
Ik draag ook iedereen een warm hart toe en zal ook niet snel aanvallen op zijn of haar gedachten, gedragingen of uitingen, maar als ik mee praat op een topic en men wijkt ineens af van het onderwerp en gaat op dat topic met modder naar elkaar gooien dan haak ik af.
Het is ook de reden dat ik eigenlijk nergens meer op reageer omdat ik geen zin heb om tussen de normale antwoorden een strijd te moeten lezen van een paar personen.
Ik draag ook iedereen een warm hart toe en zal ook niet snel aanvallen op zijn of haar gedachten, gedragingen of uitingen, maar als ik mee praat op een topic en men wijkt ineens af van het onderwerp en gaat op dat topic met modder naar elkaar gooien dan haak ik af.
Het is ook de reden dat ik eigenlijk nergens meer op reageer omdat ik geen zin heb om tussen de normale antwoorden een strijd te moeten lezen van een paar personen.
-
- ForumFan
Janiek2 schreef:Afgezien van exhetrovadertrans, die tot nog toe niet meer is dan een been, dat af en toe tussen de gordijnen uit steekt om Mila een schop te geven, .
Wat omschrijf je dat toch leuk
Van mij mag exhetrovadertrans hoor, als die zich daar beter bij gaat voelen........ met alle liefde zelfs, aangezien ik op geen enkel vlak snel zal struikelen
Alleen is exhetrovadertrans zo dom om tegen mij persoonlijk gerichte 'argumenten' te gebruiken die dan ook weer op anderen slaan, die zich aldus wezenloos ergeren aan exhetrovadertrans.
Toch moet ik zeggen dat er nogal een verschil bestaat tussen een volkomen anonieme figuur die af en toe 'schopt' en bv Morbide, die op gesloten fora eea over me 'te melden heeft'.
Dat achter mijn rug om, oftewel gewoonweg stiekem en geniepig vind ik laakbaarder dan het entertainende domme gekwaak van exhetrovadertrans.
Maar persoonlijk vind ik dat exhetrovadertrans voor de tragikomische noot hier zorgt, highly amusing dus ik hoop dat exhetrovadertrans nog lang mag blijven lurken en af toe posten.
En voor de rest heb ik hier hele leuke mensen IRL leren kennen met wie ik hele prettige contacten onderhou.
Leuke bijkomstigheid vanuit de virtuele wereld toch?
Uw sterverslaggeefster
Ik vind de anonimiteit waarin exhetrovadertrans zich hult kwalijker dan de "argumenten".Anja Lasagna schreef: Alleen is exhetrovadertrans zo dom om tegen mij persoonlijk gerichte 'argumenten' te gebruiken die dan ook weer op anderen slaan, die zich aldus wezenloos ergeren aan exhetrovadertrans.
Dat een p*emol van iemand een man maakt, is een wijd verbreid vooroordeel. Als het waar was, zou er überhaupt geen (m/v)-transseksualiteit bestaan.
Hoi Janiek,Janiek2 schreef:Ik vind de anonimiteit waarin exhetrovadertrans zich hult kwalijker dan de "argumenten".
Vind je dat van mij dan ook?
Ik vind het niet raar als mensen op een openbaar forum hun echte identiteit niet prijsgeven. Ik houd mijn naam hier ook graag buiten de discussies, alleen op een besloten forum schrijf ik onder mijn echte naam.
Ik vind ehvt niet bepaald constructief, dat telt voor mij zwaarder.
Groetjes
Sticky
Vrouw
Grappig. Ik weet wie jij bent, dus had ik daar overheen gekeken. Als jij hier ook alleen kwam om te schoppen, had ik je misschien ook mee genoemd.Sticky schreef:Hoi Janiek,Janiek2 schreef:Ik vind de anonimiteit waarin exhetrovadertrans zich hult kwalijker dan de "argumenten".
Vind je dat van mij dan ook?
Ik vind het niet raar als mensen op een openbaar forum hun echte identiteit niet prijsgeven. Ik houd mijn naam hier ook graag buiten de discussies, alleen op een besloten forum schrijf ik onder mijn echte naam.
Ik vind ehvt niet bepaald constructief, dat telt voor mij zwaarder.
Groetjes
Sticky
Volgens mij heeft Morbide ondertussen de uitspraak in kwestie ook hier openlijk gepost en ik moet zeggen, na wat jij en Patricia tegenover haar hadden uitgehaald, kon ik er niet echt van ondersteboven raken. Had ze ook over mij kunnen zeggen; heeft Melina impliciet of expliciet over ons allebei gezegd. Maar zoals ik al eerder zei: zolang ik daarover van jou nog geen enkel verontschuldigend geluid heb gehoord, komt jouw morele verontwaardiging op mij niet erg overtuigend over.Anja Lasagna schreef: Toch moet ik zeggen dat er nogal een verschil bestaat tussen een volkomen anonieme figuur die af en toe 'schopt' en bv Morbide, die op gesloten fora eea over me 'te melden heeft'.
Dat achter mijn rug om, oftewel gewoonweg stiekem en geniepig vind ik laakbaarder dan het entertainende domme gekwaak van exhetrovadertrans.
-
- ForumFan
Blijkbaar hebben wij heel andere definities van de begrippen achterbaks, stiekem en geniepig.Janiek2 schreef:Ik vind de anonimiteit waarin exhetrovadertrans zich hult kwalijker dan de "argumenten".Anja Lasagna schreef:
.
Morbide post niet alleen op gesloten fora (over mij) maar ook op de algemene fora.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik strijd met open vizier op de algemene fora.
Morbide dus stiekem achter mijn rug om.
Dat is mijn definitie van stiekem, achterbaks en geniepig.
Uw sterverslaggeefster
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik stel hier een algemene vraag:
Gaan we nu hier ook het wellus/nietus spelletje krijgen, het 'moddergooien', het elkaar 'afz**ken' en het 'op de man/vrouw' spelen?????
Gaan we nu hier ook het wellus/nietus spelletje krijgen, het 'moddergooien', het elkaar 'afz**ken' en het 'op de man/vrouw' spelen?????
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- lightningbolt
- ForumFan
toch wel knap we hebben het er over dat er misschien eens wat meer liefde op het forum moet/mag komen
en jahoor het moddergooien begint al weer een beetje te komen doormiddel van een welusl/nietus spelletje
pppppffff zoals de ozo wijze kabouter knutsel altijd zei bij kabouter plop ik wordt hier zo moe van
en jahoor het moddergooien begint al weer een beetje te komen doormiddel van een welusl/nietus spelletje
pppppffff zoals de ozo wijze kabouter knutsel altijd zei bij kabouter plop ik wordt hier zo moe van
-
- ForumFan
Nou, als jij nou goed en consequent modereert, dan valt het misschien allemaal wel mee?johnn schreef:Ik stel hier een algemene vraag:
De uitlatingen die Morbide en Melina over mij doen vallen toch onder de noemer 'schofferen' in de regels hier?
Tot nu toe merk ik nog niets van enige activiteit in die richting.
Nogmaals: het kan me zelf niet zo schelen hoor, hoe Morbide en Melina tegen me te keer gaan, maar het zou prettig zijn als het modereren hier ook consequent gebeurd, niet dan?
Want pas geleden heeft Sticky ook een waarschuwing gehad mbt het schofferen van Babette en Irene toch? Over die laser en hormonenopmerking?
Uw sterverslaggeefster