Even een berichtje van deze kant waarin ik op alle postings gelijk probeer te antwoorden.
Dat Fun4two een sextent is, is maar net wat voor etiket je eraan wenst te hangen.
Het is een parenclub, is waar....dat daar ook sexueel getinte activiteiten kunnen (en zullen) voorkomen....ook waar.
Maar.....dat is op de 'normale' avonden dat deze club geopend is.
Op de avonden dat wij er onze feesten houden is de club normaliter gesloten.
Dat men (vanaf een bepaalde tijd) geheel of gedeeltelijk ontkleed zou moeten zijn, is misschien op de 'normale' avonden (voor fun4two zou ik eerlijk gezegd niet eens weten of er een dergelijk beleid is) maar op 'onze' avonden geldt dat zeker niet....sterker nog, dat wordt zelfs niet eens echt op prijs gesteld.
Houdt dus in dat eigenlijk alleen de entourage (van het pand en de ligging) overblijft......en die is zonder meer mooi en goed te noemen.
Zoals eerder al beschreven, het ligt op eigen terrein met ruime parkeermogelijkheid.
Van de openbare weg af is niets te zien, zodat niemand echt 'over straat' hoeft die dat niet wenst.
Bovendien is er een ruime mogelijkheid voor eventueel omkleden/opmaken.
Dat € 40,-- een hoop geld is, klopt ook.
Echter als je dat om gaat rekenen naar 'normaal' een vergelijkbare avond uit is het zeker niet duur.
Reken maar mee......uit eten ergens (en dan zoveel als je wenst/op kunt)....schat ik toch snel op zo'n € 30,--......
Dan naar een dancing (of bioscoop), entree al gauw zo'n € 10,-- denk ik.
Komt er nog bij wat je op de avond wil drinken, kom je ook nog eens tussen de € 20,-- en € 40,-- uit.
Kortom, kost je dus tussen de €60,-- en € 80,-- (alles naar mijn schatting dan).
En dan vraag ik me nog af of je daar 6 uur mee 'zoet' bent (voor dat geld dan).
Op het feest is dat wel mogelijk voor (als je het dan omrekend) 'maar' € 40,--.
Uiteraard kan (en wil) ik bij niemand in de portomonee kijken, dus ik kan niet bepalen dat iemand maar moet komen.
Dan nog het voordeel voor degenen die wel eens gekleed buitenshuis willen zijn maar niet echt durven (in de reguliere uitgaanscentra dan), hier is de mogelijkheid wel.
Bovendien ben je onder (rotwoord eigenlijk) 'soortgenoten' wat over en weer ook tips e.d. op kan leveren.
Daarnaast komt er bij ons (tot nu toe) geen rottigheid voor in de vorm van agressie e.d., iets wat je in het normale uitgaansleven nog maar moet afwachten.
Dat mensen een keuze maken om al dan niet te komen is uiteraard de keus van ieder op zich.
Ik respecteer dan ook van ieder de keuze die men maakt en wat men ook kiest, voor mij is niemand meer of minder door de gemaakte keuze.
Ik wilde dit even op persoonlijke titel gezegd hebben