Hoi meiden , ik heb misschien een tip over de oogjes waar ik pas zelf tot voor kort achter ben gekomen .... make-up bleef bij mijn nooit zitten jaren terug dat ik hier wel kwam..... durfde ik nooit te vragen wat anderen gebruikten nu heb ik dit wel gevraagd en kwam zelf uit op supra colour die ik bij back-stage heb gekocht dit blijft bij mij wel zitten de heledag.over deze make-up kun je natuurlijk wat ik deed nog gewone make-up doen .Ik heb verleden zaterdag zwart gekocht om van die mooie oogjes te krijgen die ik net op een foto zag...en wit omdat dan je oogjes er goed uitknallen

en ik hou wel van opvallende ogen

.oja, ik kocht een doosje van 10.80 want in een grote zitten 5 kleintjes en aangezien ik niet elke dag heen en weer ga rijden en verzenden 15 euro kost dacht ik dat ik daar wel goed aan deed meteen klaar voor een langere tijd

. ik hoop dat ik iemand net zo blij heb kunnen maken als ik nu ben want ik krijg nu vaak te horen van mijn ega wow je ziet er goed uit ....en daar doen ik het natuurlijk voor *smile* een beetje aandacht ....das altijd meegenomen

liefs mitte{Z} p.s neem geen aquacolour dit korrelt op je ogen en ook geen clownie ofzo