Aseksueel ????

Algemeen

Moderator: Moderators

pookie
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jan 10, 2005 10:00
Locatie: Amsterdam

Bericht door pookie »

Derya schreef:Hoi Pookie,
Eerst zeg je dat het niets met transseksualiteit te maken heeft en daarna zeg je dat het vaak bij transsen voor komt.
Ik was benieuwd of het over gaat na je srs.
En dan toch en seksueele voorkeur krijgt
Dat asexualiteit vaker bij transen voor schijnt te komen zegt niets over transualiteit als oorzaak in deze. Excuus voor de onduidelijkheid :)

Bij mij bleef de situatie,ook na srs,bestaan.

groetje
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

pookie schreef:
Dat asexualiteit vaker bij transen voor schijnt te komen zegt niets over transualiteit als oorzaak in deze. Excuus voor de onduidelijkheid :)

Bij mij bleef de situatie,ook na srs,bestaan.

groetje
Ik hoopte eigenlijk, dat het mischien toch leuk zal gaan worden maar dan misschien met een man.
Derya
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Nog een keer dan Derya:

1. een aseksueel heeft geen sexuele verlangens & behoeftes.
2. aseksualiteit is een geaardheid net zoals hetero-, homo- en biseksualiteit. Als je echt aseksueel bent zul je dat dus ook altijd blijven.
Derya schreef:In mijn puber jaren werd ik opgewonden door vrouwlijke kleding aan te doen.
Hieruit valt dus af te leiden dat jij niet aseksueel bent. Het goede nieuws: er is dus nog hoop voor je ;)

Zou het niet veel logischer zijn dat je afkeer voor/desinteresse in sex komt omdat je je niet in je lichaam thuis voelt?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Elaina
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: za dec 25, 2004 21:58
Locatie: Waasmunster

Bericht door Elaina »

souds suspiciously familiair

but i think what maruscha says is true. if you really were asexual you wouldn't get excided over anything not wearing womens clothes, not men, nothing. that your sexdislike is connected to your t*feelings seems much more acceptable. since feelings and sex are inextricable bound up with each other it seems the most logical explaination. when you're not satisfied with your gender it seems very normal that you can't create joy in something that is completly dependend on that so hated gender.
something is only what your mind makes of it.
are we who we are cause we are or cause we are thaught to?
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Bericht door Janiek »

Derya schreef:
Ik hoopte eigenlijk, dat het mischien toch leuk zal gaan worden maar dan misschien met een man.
Derya
Zoals Maruscha ook zegt: "er is nog hoop" en dat zeg je zelf dus ook.
Ik zou de boel maar lekker open laten als ik jou was. Er valt vast nog veel leuks te ontdekken als je t-gevoel eenmaal een betere plek in je leven heeft dan op dit moment.

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik laat het ook open.

Het is een van de vele vragen die nog in mij hoofd spelen.
Op dit moment heb ik genoeg zorgen aan mij kop...

Liefs
Derya
Plaats reactie